Ik heb een Samsung Telefoon. En sinds het activeren van een E-sim heb ik nauwelijks ontvangst.
Bellen gaat alleen via wifi en whatsapp en kan nauwelijks buiten bellen of gebeld worden. Wat invloed heeft voor mijn werk.
Ik krijg bijna continue de text: Alleen Noodoproepen in beeld. Hoe kan dit en vooral hoe kan dit opgelost worden. Aangezien Idido weinig doet behalve van kastje naar de muur. Alleen wifi kanaal wordt aangepast en wordt iedere keer door gestuurd naar deze community. Beetje jammer en hoop dat Odido dit mee leest en wat van zich laat horen. Anders ben ik bang dat het klanten gaat kosten. 😬