Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Ik heb een bestelling geplaatst en betaald met bestelnummer: 200826685De betaling is niet bevestigd en de bestelling is uiteindelijk geannuleerd. Wanneer kan ik mijn overgeboekte geld terugverwachten? Het gaat namelijk om ruim €1100,-
Beste moderator(s), doch medewerkers van T-Mobile, nu Odido;Ik woon heel centraal, 5 minuten van bus, tram, trein en winkelcentrum Hoog Catharijne, in Utrecht Stad. Sinds de migratie van T-Mobile naar Odido, is mij helaas opgevallen dat het mobiele netwerk niet meer is wat het ooit was. Ik kom niet veel verder dan 10Mbps D/U, op beide netwerkfrequenties, zowel 4G alsook 5G op mijn iPhone 14 Pro Max. Nou heb ik nog een aantal Speedtest testen uitgevoerd op een Samsung Galaxy S23 Ultra, en hetzelfde probleem is ook aanwezig op dit toestel. Het lijkt mij dus sterk dat het iets te maken kan hebben met mijn, specifieke toestel/type. Graag uw mobiele masten onderzoeken, het intern wegzetten doch het probleem oplossen. T-Mobile, nu Odido; Was namelijk de beste provider, en tevens de snelste op mijn adres.
Sinds de overgang van Tele2 en T-Mobile naar Odido lukt het mij niet om beide abonnementen in 1 app te koppelen. Daarnaast heb ik, gezien het gebrek aan contact (er wordt werkelijk nergens op gereageerd) en de hoge nood om beide abonnementen te kunnen inzien, het mailadres van het T-Mobile internet abonnement moeten aanpassen terwijl ik dit helemaal niet wil, ik wil beide facturen blijven ontvangen op mijn hoofd-mailadres. HOE kan ik beide abbo’s koppelen in 1 app, met 1 account en 1 mailadres?
Het ging net even goed voor een paar maanden en nu beginnen de problemen weer opnieuw.. Ik heb een Internet thuis abbo voormalig van T-mobile.Ik heb ook een 06 nummer van voormalig Tele2.Er was voorheen een tele2 app die nu niet meer werkt, en na het updaten van de app kan ik mijn mobiele gegevens niet meer inzien.Gelukkig werkt mijn internet thuis account nog wel, maar ik kan er geen mobiel abbo aan toevoegen want dan krijg ik de melding: “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.” Ik heb geen ander email adres of account, dus ik zou niet weten hoe. Voorheen stond het allemaal onder mijn email adres.
Mijn oude email adres XXXX is niet meer actief.Mijn nieuwe is: XXXXU blijft uw 4 cijferige codes sturen aan mijn oude, inmiddels vervallen email adres.Wilt u svp e.e.a. wijzigen zodat ik mijn abonnement kan toevoegen.Bij voorbaar dank!groet, Rob Scheepmaker Moderator Edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.
In de helpdesk-knel!Mijn Amerikaanse vrouw zit in de VS, heeft toegang tot Digid (Nederlandse sms) nodig om dringend met de Nederlandse overheid te kunnen communiceren, maar kan niet bij Digid omdat haar Odido belabonnement momenteel niet werkt in de VS. Ze heeft eerder deze maand een bericht gekregen dat er sprake zou zijn van ‘onredelijk verbruik’ maar dat lijkt onzinnig. Dit omdat ze naast haar Nederlandse Odido abonnement een Amerikaans T-mobile abonnement heeft om dekking te hebben bij bezoek aan zowel Amerikaanse als Europese familie.Gisteren en vandaag stelt de Odido telefonische helpdesk automatisch vragen en verbreekt vervolgens de verbinding, de Odido online chatbot biedt een circulaire verwijzing naar zowel de inbelhelpdesk (die automatisch ophangt) als naar de Odido online ‘community’ (waar ik nu deze vraag stel met onzekerheid over de responsetijd). En toen ik zojuist de receptie van het Odido hoofdkantoor belde werd er niet opgenomen, en werd de verbinding automatisch ver
Odido systeem geeft aan, dat adres niet klopt. Maar mijn adres klopt wel.
Mijn simkaart is geblokkeerd sinds maandag volgens een sms vanwege malware. Ik krijg niemand te pakken van de klantenservice. Ik wil dat mijn simkaart word gedeblokkeerd. Nog nooit problemen gehad met t mobile sinds de Naams verandering alleen maar.Is er iemand van odido die mij kan helpen..
Beste community,Ik heb mijn Tele2 abonnement verlengd op 10 September bij Odido met een eSIM. Deze verlenging zou volgens contract op 10 Oktober 2023 ingaan. Het is echter nu 10 Oktober geweest maar ik heb nog steeds geen telefoonontvangst op mijn nieuwe eSim die ik reeds heb geactiveerd (op iPhone 12 Pro)Ook zie ik op de website bij mijn accountgegevens, dat de PUK-code van mijn nieuwe contract hetzelfde is als dat van mijn vorige contract. Dit klopt dus ook niet, want ik heb een nieuwe eSIM en daar zit een nieuwe PUK-code bij. Deze staat ook aangegeven op de brief die ik heb ontvangen van Odido.Ook geeft de app én website aan dat ik nog steeds kan verlengen, terwijl ik dat dus al hebt gedaan.De app van Odido toont nu dus ook nog steeds mijn oude abonnement, terwijl ik per vandaag betaalbaar een groter abonnement.Het lijkt erop dat mijn oude fysieke simkaart (en bijbehorend abonnement) nog steeds actief zijn, terwijl op 10 oktober mijn eSIM (met nieuw abonnement) zouden moeten worden
Ik heb een sms gehad dat jullie opvallend hoge kosten hebben gedetecteerd en dat nu de simkaart is geblokkeerd. Ik weet waardoor het kwam(namelijk diensten Google play) alleen ik ben in het buitenland en had de internet wel nodig. Er staat dat de blokkade eraf gehaald kan worden maar dan moet er een voorschot bedrag worden betaald, hoeveel is dit? Gr Marlijn
Hi, I want cancel my subscription I’m living in other country now, and I just checked and my contract is for two years (thing that I never knew the guy who sold me the subscription never told me that would be for two years, he told me one, because I was going to be only one year in the Netherlands, and I don’t speak Dutch so I never read the contract) now it’s impossible to contact someone by chat and I really want cancel my contract, besides I’m super angry for the 2 years contract.
Hi, I recently moved abroad and I would like to cancel my T-mobile/Odido subscription.Could you please help me?Thanks
Hi, I recently left the Netherlands due to a family emergency, and thus would like to cancel my mobile subscription. However, I don’t have the the T-mobile number anymore, so I cannot cancel it over the phone. I also tried emailing but no one replied. How can I get in touch, please? Thank you
Ik kan mijn abonneetje niet toevoegen op mijn Odido
ik kan gewoon met mijn tele2 account inloggen op de website van odido. maar een abbo toevoegen/koppelen wil niet lukken. ik krijg dit bericht Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Wil je het abonnement liever koppelen aan dit Mijn Odido account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account. ik kan nergens een optie vinden over ontkoppelen. ik kan nu de app niet gebruiken of iets in zien of verlengen helemaal niks nog. sins de overstap.
Goedemiddag, ik onderga steeds problemen wanneer ik op mn data zit in de metro naar Rotterdam. Ik had deze problemen nooit met Tele2 en nu opeens wel met Odido. Gaat vooral om het traject tussen Kralingse Zoom en Oostplein.
Hallo, ik heb mijn abonnementsfactuur betaald via ideal . Maar vandaag kreeg ik een bericht van Odido Het wordt automatisch van mijn rekening afgeschreven Ik logde in op mijn Odido-account en was geschokt toen ik zag dat de factuur onbetaald leek
Hallo,Ik had een iPhone 15 Pro Max vooruitbesteld op de launch datum (15 september) maar na een aantal uur via de telefoon met een collega van jullie de order weer geannuleerd. Nu vertelde u collega mij dat ik voor 29 september de betaling terug zou kunnen verwachten op mijn creditcard. Het gaat om een aardig groot bedrag en ik heb helaas tot op heden geen terugbetaling ontvangen. Ik loop nu met het risico dat mijn creditcard aankomende week word afgeschreven van mijn rekening en ik dat bedrag dan ook moet betalen omdat ik van jullie helaas dus nog niks heb ontvangen tot nu toe. Graag wil ik hierbij aan een moderator om hulp vragen. Het liefst zo snel mogelijk voordat de creditcard moet worden afbetaald.
Goeie dag, Ik heb een aanvraag gedaan voor de teveel betaalde bedrag om het te laten terugboeken. Ik had de afgelopen maanden teveel betaald en zag laatst op mijn factuur een groot bedrag staan dat ik teveel had betaald. Ik heb dit aangevraagd om het terug te laten betalen. Dit zou dan binnen 2 weken op mijn rekening moeten staan? Ik lees enorm veel reviews en zaken dat niemand zijn geld 1.2.3 terug krijgt. Of dat er wel maanden overheen gaan. Heeft er iemand nog pas een terugbetaling gedaan? Hoe snel had je het binnen?
Hallo ik moet nog 78,75 betalen maar helaas gaat mij dit op dit moment niet lukken. nu heb ik al heel vaak geprobeerd om contact te krijgen met jullie via de chat. Maar dit is voor geen cent te doen! nu is mijn vraag of ik mijn betaling mag en kan doen op 23 oktober ivm inkomen. maar omdat ik niet in contact met jullie kan komen hebben jullie mij nu geblokkeerd?
Mijn internet in Italië werkt niet meer. Een paar dagen geleden in Pisa nog wel, nu in Florence niet meer. Het 4G icoontje verschijnt wel
Al jaren tele-2 abonnement en nooit problemen. Nu heb ik thuis (en in mijn woonwijk) slecht tot geen bereik. Dekkingskaart geeft goed aan. Gewoon telefoongesprek voeren niet mogelijk. De beller aan de andere kant van de lijn hoort mij niet of haperend.Op andere locaties heb ik wel goed bereik binnen (3 tot zelfs 4 streepjes)Diverse malen geprobeerd contact te zoeken met Odido maar lukt niet.
Ik heb net een nieuw abonnement afgesloten met nummerportering. Youfone heeft dat geweigerd omdat mijn contract te lang door loopt. Nu ga ik mijn contract afkopen en daarna zal het wel lukken. Mijn oude telefoon is gestolen dus heb niet meer mijn eigen nummer. Odido geeft een link aan waar ik mijn oude nummer moet invullen en dan krijg je een sms. Die zie ik dus nooit. Kunnen jullie na afkoop contract mijn nummer opnieuw opvragen bij Youfone? Je begrijpt dat ik mijn eigen nummer zo snel mogelijk terug wil hebben!
Goedemmidag, Ik wil mijn bestaand mobielabbonement aan Odido app toevoegen, maar dat lukt helaas niet.Kan iemand graag meehelpen? Ik ben al Odido klant (Tele2 voorheen abbonement had ik)Op het einde telefoon nummer is 174. Bedankt
Ik ben heel kwaad geworden over de services van een odido medwerker. Me vraag was of ze weten wat ik moet doen om een ben abo over te zetten naar prepaid omdat me moeder net is overleden gisteren wad de uitvaar alles is vers en zwaar. Ik krijg de antwoord hij wees naar Odido bord en zeg je zie toch dat dit Odido is. Je moet naar Ben en that its’ zonder goede dag en over wat ever ook niet gecondoleerd. ik was zo kwaad nog nooit zoiets meegemaakt bij een van jullie winkel. Ik ben zelf klant van mobiel t/m glasvezel enz.. net me vader omgezet naar jullie toe. Kan net zo goed alles weer laten terugdraaien en zelf weg te gaan op zoek naar een klantvriendelijke winkel die me vriendelijk te woord wil staan! Ik wil een klacht indienen ik kan het ook niet vinden als ik bel.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.