Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
We hebben 400 euro deze mand even extra gekregen. We hadden een gezinsabonnement met limieten voor internet en bellen. Blijk baar niet…. broer en zus uit bezelde bundel belden elkaar deze maand veel tijdens gamen. Nu extra kosten 400 euro? Erg vreemd voor 3 kinderabonnementen. niets geen SMS of game nummer. Gewoon door bellen met nummer uit de bundel….Hoe kan dit?
Afgelopen maandag heb ik klantvoordeel aangevraagd. Gister gebeld met klantenservice die vertelde dat het na 24 uur geregeld zou zijn. Helaas is het nog steeds niet geactiveerd. Hoe lang gaat het nog duren?
Hoi,ik heb een paar dagen geleden mijn maandelijkse herhaling voor mijn Combi S prepaid bundel stop gezet via mytmobile.De bundel liep tot vandaag en is inderdaad gestopt maar desondanks is er toch nog 7,50 afgeschreven van het beltegoed..Kan iemand dit checken voor mij hoe dat zit precies?Alvast bedankt!gr, martin
Ik heb 2 abonnementen. Eén met een privé en één voor een zakelijk nummer.In de telefoon die ik wil kopen kan ik een fysieke- en een esim gebruiken. Die esim zou ik voor het zakelijke nummer willen gebruiken.Ik zou graag een duosim willen kopen die bestaat uit één fysieke sim en één esim zodat ik de fysieke sim achter de hand kan houden als er iets mis is met mijn nieuwe telefoon.Ik kan dan mijn zakelijke gesprekken blijven voeren op een andere telefoon waar de fysieke sim in zit. Van de klantenservice begreep ik dat dit niet mogelijk is.Waarom is een duosim voorbehouden aan twee fysieke sims als de nieuwe generatie telefoons veel vaker esims bevatten?
Bundel van mijn tegoed afgeschreven terwijl ik herhalende bundel uitgezet heb. En die bundel is niet eens geactiveerd.
Ik kan al maanden niet bij mijn facturen, ben diverse malen in de winkel geweest en heb ook al regelmatig de klantenservice gebeld en elke keer zeggen ze we gaan het oplossen. Niet dus. Het einde van het jaar nadert en de boekhouder wil de facturen.Wie kan mij helpen?Marga
H
Heb eind oktober m'n contract verlengd. Ben al jaren klant. Dit keer heb ik weer een telefoon besteld, maar deze keer loopt het echt in de soep. 29 oktober zou de telefoon geleverd worden, maar je raad het al. Dat gebeurde niet. Ik heb tot maandag gewacht om te kijken of er wat in de status veranderd. T mobile gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik zelf maar even contact met postnl moest zoeken. Dat leverde natuurlijk niks op want de verzendende partij moet een onderzoek instellen en dat kan pas nadat de status bij postnl 5 dagen niet veranderd en omdat postnl zelf de status aangepast had in fout in de bezorging kon ik dus vanaf maandag opnieuw gaan tellen. Vervolgens maandag 7 november contact met de klantenservice voor een onderzoek. Direct akkoord met de mail gegaan voor onderzoek en binnen 7 dagen dien je reactie te krijgen.Dus ik weer bellen met de klantenservice en deze medewerker kon de case niet vinden en wilde me niet langer aan de lijn houden en zou het gaan uitzoeken. En je
Mijn telefoon liep vorige week vast en sinds dien gaat hij steeds aan tot de logo en weer uitik heb de telefoon sinds 2021 maar kan nu de bon niet meer vinden wat kan ik nu doen
Ik heb zowel een mobiel abonnement met toestel als een t-mobile thuis abonnement. Als ik de lasten hiervan voor een heel jaar vooruit wil betalen in een keer, kan T-mobile mij dan ook een leuke korting van zeg 3% bieden?
Gisteren ontvingen wij een app dat er iemand was toegevoegd of verwijderd in onze t-mobile samen groep.Sindsdien kan ik de groep niet meer inzien of wijzigen. Er blijft een “inladen rondje” draaien in het scherm van de app en op de computer is de t-mobile samen mogelijkheid ineens onvindbaar. Hoe los ik dit op, want ik heb deze samen groephard nodig.
Hoi, ik heb via mijn werkgever een zakelijk abonnement ( KPN/Sympac). Daar nummbehoud aangevraagd. Het nummer is vrijgegeven voor portering. Daar ook een leuk briefje voor gekregen.Nu start ik nummerbehoud op bij TMobile op een prepaid sim die ik heb gekocht via het online formulier. Afwijzingsreden; klantnummer en mobiel nummer horen niet bij elkaar. Hoe krijg ik mijn mobiel nummer overgezet? Iemand ideeën? Oplossingen?
Ik ben van plan de Redmi K50 uit china te halen.Deze telefoon is voor de chinese markt, daardoor support hij (denk ik) niet alle banden die gebruikt worden in NederlandDe banden worden een beetje verschillend aangegeven door deze siteshttps://www.giztop.com/redmi-k50.html: 4G: FDD-LTE: B1/ B2/ B3/ B4/ B5/ B7/ B8/ B18/ B19/ B26.https://www.gizmochina.com/product/xiaomi-redmi-k50/ 4G LTE: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41, 42 Mijn vraag is of jullie weten of deze telefoon gewoon normaal werkt met data/internet en bellen met mijn abbonoment of dat ik beter deze telefoon moet vermijden. Bedankt alvast,Thorwald
Begin juni van dit jaar heb ik een nieuw toestel aangeschaft, namelijk de find oppo x3 lite. Eerste keer dat ik de keuze heb gemaakt om een wat goedkoper toestel aan te schaffen, voornamelijk omdat ik niet zoveel meer doe met het toestel.Toestel werkte prima, totdat ik 3 maanden later het toestel uit mijn zak haal en deze is gebogen. Totaal geen zichtbare schade te zien, heeft altijd in een stevig hoesje gezeten. Toch zijn we nu op het punt beland dat ik een gebogen telefoon heb en dat is niet wenselijk. Toestel ingeleverd bij de t-mobile winkel en deze is opgestuurd naar de reparatieafdeling.De reactie die ik krijg is het standaard antwoord wat je verwacht.. “Onze gecertificeerde technici hebben de mobiele telefoon grondig nagekeken en getest. Uit dit onderzoek blijkt dat jouw toestel schade heeft die is veroorzaakt door vallen, stoten of klemmen”Ik ben altijd erg zuinig omgegaan met het toestel en heb nooit ervoor gezorgd dat deze geklemd, gevallen of ergens tegenaan is gestoten. Hoe
Van alles geprobeerd ... samsung s22 plus
We hebben T-mobile thuis en sinds vandaag heb ik ook mijn 06 bij T-mobile..Nu wil ik mijn 06 ook in de app zetten, maar waarschijnlijk is de achternaam niet hetzelfde. E-mail wel..Hoe kan ik deze 2 abonnementen op 1 app krijgen?
Wat een slechte service!!!Al meer dan 7 weken een toestel besteld, niet geleverd. De toestel is onderweg vermist. Als ik bel, krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben. ‘ je wordt geïnformeerd’ dat zeggen ze, maat dat gebeurt niet.
Werkt de T-Mobile eSim ook op de Google Pixels?Op de T-Mobile lijst met eSim toestellen van 28 september jl. staan deze er niet bij. Toen waren de Pixels echter nog niet officieel in Nederland uitgebracht. Ondertussen is dit wel het geval en worden ze ook door T-Mobile verkocht.
Hoi, ik ben een nieuwe T-mobile klant.Ik vind het zo jammer dat als een nieuwe klant, deze problemen gelijk krijg.Het stond duidelijk in mijn getekend contract van een 3e partij dat ik zo’n bedrag (bijvoorbeeld €20 voor mijn Data, sms en bellen) elke maand naast het toestel bedrag moet betalen.Nu schrok ik toen ik mijn 1e factuur heb binnen ontvangen, moet ik 12,50 meer betalen. Dat is toch raar?Morgen moet ik mijn 1e factuur betalen met aansluitkosten. Ik vraag me nu af of ik toch dit verkeerde bedrag moet betalen? Of kunnen ze dit eerst fixen dat ik de juiste bedrag ook een paar dagen later handmatig kan betalen? Zo jammer dat de klantenservice ook niet in chat bereikbaar in het weekend zijn. Kost ook zo veel tijd en moeite voor dit foutje.
Kan T-Mobile mijn Community account en alle reacties/likes/etc. verwijderen?
Ik wil even mijn negatieve ervaringen over t-mobile ventileren.Ik heb sinds afgelopen zomer een t-mobile prepaid simkaart. Ik gebruik deze op een ouderwetse gsm telefoon, en op mijn tablet heb ik de t-mobile app staan.Afgelopen week was mijn bundel verlopen, maar aangezien ik deze telefoon bijna niet gebruik heb ik niet gekozen voor een nieuwe bundel. Ik ben er redelijk zeker van dat ik nog een tegoed had van zo'n 34 euro. Onverwachts 1 telefoontje, van minder dan een minuut en 3 sms's later wil toch maar een nieuwe bundel. Tot verbazing is het tegoed gezakt naar zo 25 euro. En helaas kun je in die stomme app geen kosten specificatie zien, kpn heeft dit wel.Dus ik dacht ik bel met de t-mobile klanten service want ik wil weten hoe dit nu zit. Op de t-mobile site lees ik dat de klanten service voor we meesten gratis is behalve enkele oudere abonnementen o.i.d.Ik bellen, na 5 min wachten wordt verteld dat ik bij de verkeerde afdeling zit, en vervolgens wordt ik doorverbonden. Na 10 minute
Goedemiddag, Ik heb een betalingsregeling, maar kreeg van de bank het bericht dat het bedrag is terug gestort op mijn rekening. Nu is mijn vraag: komt de regeling nu te vervallen? Wordt mijn aansluiting vandaag geblokkeerd?
beste, ik wil mijn af55 router gebruiken met een kpn sim kaartje,bereik t/mobile is hier niet best en ik heb een abonnement over van een werknemer die ik van kpn aangezien het een tijdelijke situatie betreft mag gebruiken voor in de router.hoe moet dit worden ingesteld ik begrijp dat een 097 nummer een andere istelling heeft dan een 06 maar hoe pas je dit aan in de af55.. alvast bedankt.
Early renewal met toestel dat niet in de online shop staat?Kam iemand mij vertellen of dat mogelijk is bvd
5november een weekend bundel gekocht.Maar hier niks van terug gezien.. iemand enig idee
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.