[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

• 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308777 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe is het mogelijk dat ik gisteravond om 23:00 al mijn abo heb kunnen verlengen met een iPhone 13 mini? Overal staat dat dit pas kan vanaf vanmiddag om 14:00

Hoe heb je dat gedaan? Wil ik ook hahahaha.

Reputatie 7
Badge +14

Waarschijnlijk 1 van de maatregelen om de drukte te spreiden?

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Dit vraag ik mij inderdaad ook af.

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Reputatie 2

Zijn er mensen die de iPhone 13 Pro Max grafiet 128GB bestelt hebben, gekozen hebben voor ophalen in de winkel en al bericht ontvangen hebben?

Ik heb vrijdag om 14:05 mijn bestelling geplaatst van een iPhone 13 Pro 128GB Blauw, 14:06 bestelbevestiging ontvangen, gekozen voor ophalen in de winkel, maar daarna helemaal niks meer vernomen.

jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Heb net de klantenservice gebeld en we hebben waarschijnlijk geluk gehad gisteren. Ik heb een iPhone 13 Pro Max kunnen bestellen.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

jup.. ik zie hier voornamelijk berichten over AMP. Ik had vorige release ook gekozen voor afhalen in de winkel, kan vaag herinneren dat ik toen een dag van te bericht kreeg. Ben benieuwd of dat nu ook zo is of pas op de dag zelf.. heb ook het idee dat de leveringen van de max versie een stuk trager is.

Ik heb nog even tussen mijn oude SMS berichten gekeken, maar ik zie daar dat ik mijn huidige iPhone 11 op vrijdag 13 september heb besteld, maar op de 18e (releasedatum was 20e) dit bericht heb gekregen:

Beste klant, jouw iPhone wordt verstuurd naar de T-Mobile Shop. Dit kan enkele dagen duren. Onze Shopmedewerkers nemen contact met je op zodra je jouw iPhone kunt ophalen. Nog even geduld!

Dit bericht werd toentertijd dus al wel 2 dagen voor release verstuurd. Nu helaas niet.

Reputatie 7

@Tenzin 

Normally you will receive the confirmation mail within an hour, maybe two. Did you receive the mail in the meantime? 

Also check your spam filter, to be sure, because these messages sometimes end up there.

Ze ging er vanuit van wel. Alles stond goed in hun systeem. Mocht het niet goed zijn dan zouden we gemaild zijn met een annulering.

Oh echt waar? Maar gaat de bestelling nu wel goed dan denk je? Misschien moet ik ze ook even bellen zo.

Log in bij je My T-Mobile en ga gewoon verlengen. iPhone 13 mini is dan gewoon te kiezen. In elk geval gisteravond.

Nu niet meer...

Nu niet meer...

Balen!

Reputatie 1

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

Om 14:03 besteld maar dan zilver , ook nog niks … zou het per regio gaan of zo ?

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Ik zie dat sommige al een bezorgafspraak hebben gemaakt. Ik wens je alvast veel plezier met je prachtige nieuwe iPhone!

Voor de mensen die nog geen bericht hebben gehad; we leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een bericht van AMP of de T-Mobile Shop waar je hebt besteld. 

Als wij een andere update hebben (over de iPhones of levertijden), zullen we dat direct delen in dit en de desbetreffende topics.

Ik heb ook zojuist gebeld, de medewerker was ook even verbaasd als ik, heeft het grondig nagelopen met een collega en kon mij vertellen dat alles inderdaad in orde is. Maf toch?

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Vrijdag 17 september om 15u45 mijn iPhone 13 Pro 256 GB (Grafiet) besteld, maar nog geen enkele update ontvangen vanuit  AMP/T-Mobile. Je zou toch denken dat ik bij de eerste ronde zit zo 1-2 uur na de ‘opening’?

Precies mijn situatie…. en het ergste is, ik was een paar uurtjes later, omdat ik niet mocht overstappen. Anders had ik het al om 14:00 uur gekocht bij KPN ! :rage:

Als ik ben ingelogd zie ik nog wel de knop dat ik kan verlengen, heb jij dat ook? Wel zie ik gewoon mijn nieuwe abonnement en toestelkrediet erin staan.

Ja inderdaad, ik ook. En als ik dan klik, dan zegt ie dat verlengen niet mogelijk is.

same here

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Ehhmm ik zie nu ineens staan in mijn bestelstatus “Je bestelling is geannuleerd. Je hoeft dus ook niet meer te betalen.”

Waar zie je dat?

Reputatie 2

WE ZIJN ZO TERUG

Op dit moment is het erg druk op onze website, probeer het later nog eens. 

Oh No :(

same here

Zelfde hier.. alleen dan om 14:03 besteld. Zoals @Hajar zegt, vermoed ik dat dit een erg populair model is/T-Mobile hier gewoon te weinig van op voorraad heeft. 

Ben bang dat we hem morgen niet mogen verwachten..

EDIT: Wat ik overigens wel vreemd vind is dat er op de website van t-mobile staat dat dit model leverbaar is vanaf 24 september. Is er dan toch nog hoop? :laughing:

Waar zie je dat?

Ik weet niet meer, ik klikte ergens op bestelstatus eerder vandaag en heb die steeds zitten verversen

Reageer