[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

• 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308777 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Reputatie 2

Ik wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Jeetje, wat chill!! Ik heb zelf de 20 e besteld; eigenlijk de 18e maar de mailtjes kwamen pas de 20e binnen; en na m’n betaling is het verder still…pro max(grijs, 256gb). Zo gek…je zou toch verwachten dat ze ergens nog wel een statusupdate zouden sturen ofzo…maar fijn dat je hem al hebt!

Reputatie 2

Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D

Hahaha bellen kan nooit kwaad! Weet je het wel meteen 😉. Zou wel voor sluitingstijd nog bellen.. 

Het is belachelijk hoe jij zo snel je telefoon hebt gekregen. Ik heb hetzelfde toestel besteld op de 21ste en helemaal stil. De klantenservice van t-mobile weet waarschijnlijk niet eens voor welk bedrijf ze werken lijkt wel eerder een callcenter. Zit precies vandaag in de 2de week van het toestel en jij hebt binnen 4 dagen een mail ontvangen. Nou veel succes met je telefoon maar  ik weet bijna wel zeker dat je de enige bent die zo tevreden is met hun service (wat je maar service noemt). Nogmaals geniet van je nieuwe toestel

Ik ben om 15:36 gebeld dat ik morgen in amsterdam mijn iphone 13 pro max 128gb blauw mag ophalen, ik was volgens de dame aan de lijn de eerste klant. Heb mijn bestelling vrijdag geplaatst om 18:52

Reputatie 1

Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D

Hahaha bellen kan nooit kwaad! Weet je het wel meteen 😉. Zou wel voor sluitingstijd nog bellen.. 

Bij mij nemen ze niet op, meerdere pogingen gedaan, zelfs via de normale klantenservice, die ook meerdere malen het filiaal probeerde te bellen, geen gehoor. Ben erg skeptisch over morgen...

Reputatie 7

Hi all,

Ik heb zojuist op een ander bericht van @miszjenny gereageerd, omdat ik graag na wil gaan wat hier aan de hand is. In voorgaande situaties bleek het toch om een misverstand te gaan en ik heb nog geen situatie gezien waarbij de wachtrij niet intact was gebleven.

In dit geval wil ik het natuurlijk ook graag even nalopen om te kijken of alles goed gaat. Als ik bericht heb ontvangen ga ik hiermee aan de slag!

Is er iemand die een Pro Max heeft bestelt van 128GB en bericht heeft gekregen over ophalen in de winkel?! Ik zie alleen maar berichten over de pro maar niemand over de pro max 🥲

Ik ben om 15:36 gebeld voor de sierra blue

Ik ben net ook gebeld door de winkel. Kan hem morgenochtend 10:00 uur ophalen pro sierra blue 256gb

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

ik heb mijn bestelling een maand geleden maar kan niet heb ik mijn telefoon, iPhone 13 plus  waarom niet?

????

Reputatie 4

Helaas ben ik niet gebeld, was er toch vroeg bij maar ja.. 14:10 was het rond.

Reputatie 1

De mensen die hun toestel bij bel simpel besteld hebben, zijn denk ik niet op de hoogte dat ze 100 euro meer voor hun toestel betalen dan bij tmobile.  Bovendien is tmobile, net als Vodafone, afhankelijk van de levering van Apple. Dus ik snap niet dat mensen zo selectief verontwaardiging zijn.  Vooral annuleren, dan ben ik eerder aan de beurt. 😜

Als klanten liever iets meer betalen bij een ander dan bij T-Mobile, zegt dat meer over T-Mobile dan de klanten. Bovendien, wat je zegt klopt niet, toen ik bij Belsimpel mijn gekozen toestel en abonnement koos was ik precies even veel kwijt per maand. Je hoeft T-Mobile niet te verdedigen hoor, je krijgt je toestel echt niet eerder binnen 😉

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Iemand toevallig al wat gehoor voor de bezorging?

Nee 😕

Mijn bestelling is geannuleerd….

waardeloos dit zeg. 

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

Ik heb net toevallig een sms’je gehad van de T-Shop.

‘Beste …

Bedankt voor je bestelling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld. Zodra je bestelling voor je klaar ligt in de winkel nemen we contact met je op!’

Fingers crossed dus :) 

Ik heb ook deze SMS ontvangen; dat het toestel niet op voorraad is. Zegt dat iets over of je wel of niet bij de 1e levering op de 24e zit? Of krijgt iedereen deze sms omdat het toestel er pas de 24e is?

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

waardeloos dit zeg. 

Waar heb je die informatie vandaan? Want als je op de bestelstatus pagina kijkt dan staat er bij meerdere klanten deze info onder betaling (nog iets). Dit zou volgens t-mobile onjuiste info zijn.

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

waardeloos dit zeg. 

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

waardeloos dit zeg. 

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. Ze zijn trouwens ook alles behalve klantvriendelijk en meedenkend nu…

Wauw dat is echt superslecht...

waardeloos dit zeg. 

Heb een mail gekregen. Had gevraagd telefonisch of mijn bestelling er goed in stond, dit werd bevestigd en zou hem vrijdag krijgen. De betreffende persoon heeft na het gesprek per ongeluk op annuleren geklikt hoor ik nu aan de telefoon. Ze kunnen de bestelling niet meer terugzetten en word achter in de rij geplaatst. Ik had door een fout op de site donderdagavond al besteld dus was echt de eerste bijna. 

Wow dat is echt heel zuur :sob: Vind het sowieso vaag aan veel kanten en weinig informatie.

Diegene die ik aan de lijn hebt zegt ook de collega geeft toe dat dit is gebeurd en je word achteraan gezet. Krijg verder niemand te spreken.

Reputatie 1

Had de winkel gebeld, blijkt dus de exacte versie die ik wil, nog niet geleverd is... heb ik weer... 😕

Reputatie 7

@Betobeto2 

Ik vermoed dat je een iPhone 13 Pro bedoelt, in plaats van een Plus. Je vindt de actuele levertijden in dit topic en berichten die verband houden met jouw bestelling kun je ook daar plaatsen.

Mijn bestelling opnieuw moeten plaatsen en sta dus weer helemaal achteraan, ze kunnen/willen niks voor me betekenen. Ze kunnen alleen een compensatie aanbieden terwijl ik liever gewoon mijn iPhone vrijdag ontvang. T Mobile medewerkers spreken elkaar ook tegen. Iemand kon zien dat zijn collega de bestelling handmatig had geannuleerd met de melding ”Klant ziet er vanaf”. De collega die ik vervolgens aan de lijn krijgt spreekt van een systeemfout. 

Jaren fan van T-Mobile geweest maar dit is wel echt een domper zeg. Zeker ook als je zo klant-ontvriendelijk te woord word gestaan.

Reageer