[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

• 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308777 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Wanneer kan ik mijn telefoon ophalen?

Yessss ik heb een uur geleden een afspraak gemaakt met AMP voor het bezorgen van mijn iPhone 13 mini morgen tussen 8:00 en 18:00!! En dat terwijl ik gewoon donderdagavond vorige week al mijn bestelling heb weten te plaatsen waarvan ik bang was dat deze ongeldig zou zijn!

Heb jij geluk! Mijne is doodleuk geannuleerd...

Weet je het zeker? Want bij iedereen stond dat ie geannuleerd is he? Foutje op de statuspagina

Ja ik weet het zeker. Kreeg een mail dat die geannuleerd was. Ik belde gistermiddag met de vraag of mijn order er nog altijd goed in stond. De medewerker bevestigde dit en heeft na het gesprek per ongeluk mijn order geannuleerd. Nu sta ik achteraan in de rij. Gister hierover een uur aan de telefoon gezeten met T Mobile.

Mijn hemel! Dus je had beter niet kunnen bellen? Wat een gestuntel zeg!!

Klopt ja… erge is dat ze niet willen helpen om weer bovenaan te komen. 

Iemand al een mail gehad voor de aflevering?

Reputatie 7

Hi @mohamadabdulrahman 

De verwachte levertijd is afhankelijk van het moment van bestellen en welke telefoon jij hebt besteld. In dit topic vind je de verwachte levertijden voor de iPhone 13 Pro, dus die info kun je daar opzoeken.

Alle informatie over annuleren kun je vinden op onze website.

Mocht je nog meer vragen voor ons hebben dan horen we het graag!

Nee, nog niet.

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

Bij vorige vrijdag-releases kwam deze mail op z'n vroegst op woensdag binnen (in mijn geval).

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Wat ook logisch is, want dan pas hebben ze voorraad. Daarom zei ik al: verwacht ‘em donderdag pas. Als ze nu al voorraad zouden hebben, zouden ze em morgen al kunnen leveren natuurlijk! Dat zou veel eerder zijn dan de planning.

Ik dacht meer dat ze al weten hoeveel ze gaan krijgen en de afspraken al kunnen maken.

Net telefoontje van de T-Mobile shop dat ik mijn 13 pro 256GB Sierra Blue morgen in de winkel mag ophalen! Maandag besteld.

Ik heb dezelfde telefoon besteld op vrijdag om 14.07 uur , maar nog geen telefoontje van de T mobile shop gekregen :(  Fingers Crossed )

Reputatie 7

@hasandilek 

Ik zie in ons systeem dat je een iPhone 13 Pro Max hebt besteld, dus dan kun je in dit topic de actuele levertijden terugvinden. Als je vragen over je bestelling hebt kun je die ook gelijk in dat topic stellen.

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

Reputatie 1

@Hajar dank voor de toelichting! Wat mensen zich hier overigens ook afvragen is waarom er op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus staat dat onze bestelling geannuleerd is?

ja zeer benieuwd.. zeker niet de enige die dat heeft dus.

Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

Ik heb zojuist telefonisch een verlenging geplaatst voor de Pro 256 GB zwart. Ben heel benieuwd hoe lang ik moet wachten en daarvoor bereid ben te wachten. Website zegt nog steeds pre orders vanaf 24-09 leverbaar, dus ben heel benieuwd. Helaas mijn pre order van vrijdag moeten cancelen, was overigens wel al netjes vandaag gebeld voor een ophaalafspraak. Hopelijk hoef ik alsnog niet al te lang te wachten...

Ik lees steeds mensen die een normale pro versie hebben besteld, hebben een mail ontvangen. 
Heeft iemand een Pro Max 512 of hoger besteld en heeft een mail gehad dat ie op voorraad is? 
Ben benieuwd wat de reden voor vertraging is, Pro Max, 512, of de blauwe kleur….

Hi allemaal,

Leuk om te zien dat er zoveel mensen de nieuwe iPhone hebben besteld. Ik begrijp dat jullie die zo snel mogelijk in handen willen krijgen. 

Je ontvangt een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken zodra het toestel op voorraad is.Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. 

Als je het toestel in de T-Shop gaat ophalen, dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Dus je moet wel echt de sms afwachten. 

Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je prachtige iPhone! 

\Wanneer zal het eerste moment zijn dat we een smsje kunnen verwachten om de Iphone op te halen in de winkel ? gaat om een Iphone Pro .

Reputatie 4

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P

Heeft iemand al een SMS gehad voor aflevering in de winkel?

zojuist gebeld kan morgen tel halen bij de winkel 

Reputatie 1

13 Pro Max op 17e besteld gekozen voor ophalen in winkel maar nog niks gehoord.

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

In de levertijdentopics zijn de tabellen zojuist weer aangepast met de meest actuele informatie over de levertijden. 

Wanneer we weer een nieuwe update te delen hebben, zetten we deze gelijk weer online in de desbetreffende topics! :thumbsup:

Ik heb voor mijn iPhone 13 pro max gekozen om deze te laten bezorgen, maar nu vroeg ik mij af of het mogelijk is dat ik deze toch kan komen ophalen in de winkel. Is dat nog mogelijk of is zo een wijziging niet meer mogelijk?

Reputatie 4

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P

Zojuist gebeld door T mobile kan de telefoon morgen halen 

Lekker! Ik ben er bang voor mij.

Reageer