Skip to main content

Attentie Apple lovers, hét moment van het jaar is hier! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max. De iPhone toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je prachtige iPhone 13 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. 

 

 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Welke iPhone past het best bij jou?

 

Actuele levertijden Apple iPhone 13

Vanaf donderdag 10 maart zijn de levertijden van de iPhone 13 te vinden in ons algemene levertijdentopic.

 
Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

 

Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.


Ik heb zojuist telefonisch een verlenging geplaatst voor de Pro 256 GB zwart. Ben heel benieuwd hoe lang ik moet wachten en daarvoor bereid ben te wachten. Website zegt nog steeds pre orders vanaf 24-09 leverbaar, dus ben heel benieuwd. Helaas mijn pre order van vrijdag moeten cancelen, was overigens wel al netjes vandaag gebeld voor een ophaalafspraak. Hopelijk hoef ik alsnog niet al te lang te wachten...


Ik lees steeds mensen die een normale pro versie hebben besteld, hebben een mail ontvangen. 
Heeft iemand een Pro Max 512 of hoger besteld en heeft een mail gehad dat ie op voorraad is? 
Ben benieuwd wat de reden voor vertraging is, Pro Max, 512, of de blauwe kleur….


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

zojuist gebeld kan morgen tel halen bij de winkel 


13 Pro Max op 17e besteld gekozen voor ophalen in winkel maar nog niks gehoord.


Vrijdag om 14:05 besteld, nog steeds geen bericht van de T-Mobile Shop. Ik begin er een beetje een hard hoofd in te krijgen..

idem voor mij wat had je besteld?

Ik heb een iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue besteld. 14:05 besteld, 14:06 bevestiging gehad via e-mail.

ik dezelfde alleen256 GB  ik in de t mobile winkel van Zwijndrecht 

Ik heb ook nog niks gehoord. Tevens ook nog niet een SMS die ik dan 2 jaar geleden kreeg met je toestel is naar de winkel verstuurd etc etc.. Dus ben er zelf ook wel bang voor dat het hem morgen niet wordt en ik moet wachten. Heb het zelf ook in de buurt van Zwijndrecht laten afleveren :P

Zojuist gebeld door T mobile kan de telefoon morgen halen 


Lekker! Ik ben er bang voor mij.


Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D

Hahaha bellen kan nooit kwaad! Weet je het wel meteen 😉. Zou wel voor sluitingstijd nog bellen.. 


Ik ben om 15:36 gebeld dat ik morgen in amsterdam mijn iphone 13 pro max 128gb blauw mag ophalen, ik was volgens de dame aan de lijn de eerste klant. Heb mijn bestelling vrijdag geplaatst om 18:52


Heb uiteindelijk de winkel zelf gebeld en toen werd mij vertelt dat ze bezig waren met bellen, maar dat ook ik mijn telefoon morgen mag ophalen! Meteen afspraak gemaakt dus, helemaal top :) 

Zou bijna zeggen dat ik ook ga bellen maar wacht het gewoon wel af en dan hoor ik het wel :D

Hahaha bellen kan nooit kwaad! Weet je het wel meteen 😉. Zou wel voor sluitingstijd nog bellen.. 

Bij mij nemen ze niet op, meerdere pogingen gedaan, zelfs via de normale klantenservice, die ook meerdere malen het filiaal probeerde te bellen, geen gehoor. Ben erg skeptisch over morgen...


Is er iemand die een Pro Max heeft bestelt van 128GB en bericht heeft gekregen over ophalen in de winkel?! Ik zie alleen maar berichten over de pro maar niemand over de pro max 🥲

Ik ben om 15:36 gebeld voor de sierra blue


Ik ben net ook gebeld door de winkel. Kan hem morgenochtend 10:00 uur ophalen pro sierra blue 256gb


Helaas ben ik niet gebeld, was er toch vroeg bij maar ja.. 14:10 was het rond.


Had de winkel gebeld, blijkt dus de exacte versie die ik wil, nog niet geleverd is... heb ik weer... 😕


Een uurtje geleden gebeld door winkel in Amsterdam.

Op 17 september om 19:24 besteld, iPhone 13 Pro Max Sierra Blue, 256gb :)) 

Mag morgenvroeg al ophalen. Snel!


Ik heb een aantal dagen geleden besteld. De blauwe Pro. Wanneer kan ik een reactie verwachten? 


Hi allemaal,

De levertijden van de verschillende iPhones zijn vanochtend aangepast, dus voor de actuele stand van zaken kun je naar het topic gaan van jouw bestelde iPhone om te kijken of en wat de verwachte levertijd is.

We houden deze levertijden ook continu bij, dus als er iets verandert dan zie je dat daar als eerste. Berichten over jouw bestelling kun je ook het beste in het topic vande door jou bestelde iPhone plaatsen.

Voor nu in ieder geval een fijne vrijdag! 

Hoi David, heb je mijn privé bericht gekregen?


Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?


Zijn er meer gebruikers met iPhone 13 (Pro) en die een esim hebben? Ik krijg de mijne (zelfs een nieuwe) niet toegevoegd. Meer mensen die dat hebben?

Mocht je problemen hebben, ga dan naar de winkel. Daar kunnen ze het voor je oplossen.


@Ultimation 

Goed om te lezen dat het in de winkel voor je is opgelost! 

@Nayardt 

That’s unfortunate to read! If there’s anything we can help you with, don’t hesitate to ask!

@mkji7 

Bedankt voor het positief relativeren op deze zaterdagochtend! :thumbsup: Geniet van je weekend! 


ik vermaakt me toch ieder jaar weer. Iedereen weer boos en ongeduldig omdat ze niet METEEN de nieuwe iphone in handen kunnen hebben. Terwijl als je gewoon even je verstand gebruikt je weet dat het misschien een weekje langer kan duren. 
Die voorraden komen langzaam binnen gedruppeld daar kan tmobile niks aan doen. En dat zou ook in elk ander systeem het zelfde resultaat hebben,


Stel je niet aan en wacht gewoon rustig af. ga naar buiten. raak gras aan. Praat met je moeder ze mist je.

Wat je zegt klopt merendeels ook, echter als een bedrijf informatie verschaft waarvan deze weet dat het verwachtingen schept, dan heb je het over een indirecte SLA (Service Level Agreement) die je aangaat met je klant. Er is onvoldoende gemanaged op de verwachtingen waardoor de klant misgeinformeerd is en er zijn sommige klanten die om specifieke redenen de dupe zijn nu zoals de andere klant die uitgelegd had dat hij/zij rekende op de tijdige, geschepte belofte, levering van het toestel vóór zijn/haar reis.

Meeste klanten vinden wachten geen probleem zolang ze maar tijdig en transparant zijn ingelicht en hun verwachtingen juist gemanaged worden wat dus hier finaal fout is gegaan. Wel jammer, we leven in 2021 en veel bedrijven hebben nog steeds niet de kennis en kunnen voor een degelijk verwachtingsmanagement.


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!


@Nayardt @aranaformae 

Very unfortunate to read that the delay has affected you in this way. I understand you'd want your phone as soon as possible under normal circumstances, but if you promised your phone to someone else or your phone has died, then you'd like your phone even sooner.

We've always stated in our information that the iPhones would be deliver ‘Vanaf’ (‘From’) the 24th op September. I can understand that you both hoped you would be with the lucky people who received their iPhone (or opportunity to make an appointment) yesterday, but with pre-orders (especially with Apple) there is always a risk that you have to wait longer until you receive your order.

Hopefully your orders will be coming your way soon. For now, have a good weekend!

 

David I didn’t “hope” I would be one of the lucky ones. I called your customer service was assured that I would have it by Monday. I didn’t book flight tickets on luck but based on your promise that I would have my phone on time. And this is exactly what my issue is. You trying to shift the blame to the customer instead of realizing is on you.

@David this is just unacceptable. I wish I hadn’t entered a contract with you. I have my internet and two mobile phones with you and I seriously can’t wait for these contracts to expire so I can find a better company that values its customers.


@Nayardt 

I’m quite sorry to read that my colleague has given you guarantees that we can never give. Like I stated earlier, we’re dependent on stock from Apple and also on the volume and frequency of the deliveries that they’re sending us. That’s why (on this Community) we’re always sticking to the delivery dates that we know have been verified and that’s also why we’ll not make any promises on when someone will receive their phone. 

I wish I could speed up the process for you, so you could take the phone with you, but unfortunately it’s a waiting game right now. If you have any other questions, feel free to ask.

@TigoKok1 

Ik heb geen informatie voor je wanneer de volgende levering of update er zal zijn, maar zodra wij meer informatie hebben delen we dat direct in de desbetreffende levertijdentopics.


Na contact met de klantenservice heb ik van de middag geannuleerd. Er is volgens mijn totaal geen zicht hoe lang het gaat duren. De eerdere beloftes worden niet waar gemaakt. Net bij Belsimpel besteld en Verzendbevestiging zojuist ontvangen


 

 


Reageer