Alles over je telefoon, tablet en meer!
Recent actief
Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen! Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord. 🔔 Galaxy Watch8 Classic LTE bij Galaxy Z Fold8, Fold8 Ultra en Z Flip8.Nu tijdelijk met de Galaxy Watch8 Classic LTE in combinatie met Odido Multisim.*Promotieperiode: 17 augustus t/m 27 september 2026. Registratieperiode: t/m 27 november 2026.Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/RFFYGSAXXL6AC 🔔 6 maanden aan luisterboeken en podcasts bij Podimo bij Galaxy Buds4 Pro.Ontvang nu tijdelijk 6 maanden aan luisterboeken en podcast
De nieuwste Samsung telefoons op een rijtje! Elk jaar lanceert Samsung nieuwe toestellen in verschillende series. Elk toestel komt met zijn eigen voordelen, specificaties en soms zelfs met een mooie actie. In dit topic lees jij als eerste alles over de nieuwste Samsung telefoons én tijdelijke acties. Ben je op zoek naar de Samsung Galaxy S24, S25 Series of Foldables? Bekijk dan onderstaande topics. 3 maart 2025, Samsung Galaxy A26 | A36 | A56 | A16 Awesome, de nieuwe A-series zijn er! Vanaf vandaag introduceert Samsung de opvolgers van de A25, A35 en de A55 modellen. Maak kennis met de Samsung Galaxy A26, A36 en de A56. Drie gloednieuwe toestellen met Awesome Intelligence, speciale AI-functies die ontworpen zijn voor de Galaxy A-Series. Daarnaast is ook vanaf vandaag de nieuwe Samsung Galaxy A16 beschikbaar bij Odido. De nieuwe Samsung Galaxy A16 is direct leverbaar. De A26, A36 en de A56 zijn leverbaar vanaf 19 maart 2025. Ga snel naar Odido.nl en kies jouw nieuwe Samsung Galaxy A
Hallo daar, hier zijn ze. Maak kennis met de nieuwste premium AI-phones: de Samsung Galaxy S26, Galaxy S26+ en Galaxy S26 Ultra. Nu al bij Odido. Bestel je een telefoon uit de nieuwe Samsung Galaxy S26 Serie, dan is een abonnement erbij nu extra voordelig. Want je krijgt elke maand extra korting op onze 20 GB of Unlimited Snelst bundels. Bovendien krijg je tijdelijk extra geheugenopslag cadeau. 256 GB wordt 512 GB. En bij 512 GB krijg je € 200 voordeel op een upgrade naar 1 TB. Meer opslag, minder zorgen. En heb je nog een oude Samsung telefoon in de la liggen? Lever die dan in voor een extra inruilvoordeel. Dat telt mooi op.De Samsung Galaxy S26 Serie is leverbaar vanaf 6 maart 2026. De nieuwe Samsung Galaxy S26.Nu tot € 568 inruilvoordeel.*+ Extra geheugenopslag cadeau * Ruil je oude toestel in voor korting of geld terug: max. € 568 o.b.v. Galaxy S24 Ultra 1TB (mede afhankelijk van specs en staat toestel). Actie t/m 6 apr 2026. Bereken je totale inruilwaarde op Odido.nl/t
Geregeld worden door community leden reviews geschreven. Zowel over Odido diensten als over de nieuwste smartphones. Erg gaaf en handig natuurlijk, maar op een community zakken ze snel weg in alle suggesties, vragen en opmerkingen. Zonde, want het kan je natuurlijk wel helpen bij het zoeken naar jouw ultieme toestel! Of natuurlijk als voorbereiding over wat je mag verwachten van diensten. Alle reviews worden vrijwillig en onafhankelijk geschreven door communityleden. Zonder sponsoring en volgens eigen inzicht. Zelf een review schrijven? Leuk! Gewoon doen. Daarmee kunnen we elkaar nog beter op weg helpen. Voor tips & tricks helpen wij jou - als communityleden graag op weg. Ook voor bijvoorbeeld een mooie afbeelding bij jouw review. Voor verzoeken kun je hier terecht, laat het ons gewoon weten in de reacties hieronder. Thuis diensten: Internet + TV. Smartphones.iPhone. OnePlus. OPPO. Samsung. Xiaomi. Overige.
Nog een oud toestel in een la liggen? Mooi zo, want dat is waardevol. Ruil ‘t nu in bij ons en profiteer. Je kan kiezen voor korting op je nieuwe aankoop in de Shop, of voor geld op je rekening. Net wat bij je past. Daarom ruil je je toestel in bij Odido. Zo makkelijk is het. Krijg een eerlijk bedrag voor je toestel. Makkelijk en gratis verzenden. Inruilbedrag goedgekeurd? Binnen 2 dagen gestort. Je data professioneel verwijderd. Materialen worden hergebruikt, dus goed bezig! Of je nou een nieuwe telefoon uitzoekt of een Sim Only, je kan inruilen bij ons. Benieuwd wat je toestel waard is? Kijk op odido.nl/toestelinruil De voordelen van Toestelinruil op een rij. Korting op je nieuwe toestel. Lever je oude toestel in en je krijgt meteen voordeel op je nieuwe aankoop in de Odido Shop.Of kies voor geld op je rekening. Stuur je toestel naar onze partner Assurant en ontvang het bedrag op je rekening. Eerlijk inruilbedrag. We geven je een e
Waarom je een Google Pixel 10 wil.Met de Google Pixel 10 heb je een geweldige camera, de beste Google appservaring, 7 jaar software-updates en altijd als eerste toegang tot de nieuwste Google AI features, zoals Gemini en Veo 3. Geweldig nieuws! Vanaf vandaag – donderdag 21 augustus - kan je jouw gloednieuwe Google Pixel 10, 10 Pro en 10 Pro XL in de pre-sale bestellen op Odido.nl. De Pro Fold en de Pixel Watch 4 volgen binnenkort. Krijg 1 jaar Google AI Pro cadeau.Echt leuk: bij aanschaf van de Google Pixel 10 Pro en Pro XL krijg je nu 1 jaar Google AI Pro cadeau. Met een waarde van € 219. Daarmee heb je toegang tot nieuwe en krachtige functies in de Gemini app en NotebookLM. Kan je je productiviteit en creativiteit mooi een boost mee geven. En je krijgt ook nog eens 2 TB cloudopslag. 6 maanden Google One Premium abonnement. Bij aanschaf van de Google Pixel 10 krijg je nu 6 maanden Google One Premium cadeau. Dat geeft je toegang tot 2 TB cloudopslag in Google One en automatische back-
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro Max De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze late
Apple-fans, zijn jullie er klaar voor? Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 15 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 15 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereersten bent! Actuele levertijden Apple iPhone 15De iPhone 15 is direct leverbaar. Onderstaande topics zijn inmiddels gesloten. Apple iPhone 15Apple iPhone 15 PlusApple iPhone 15 ProApple iPhone 15 Pro Max FAQ Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 15 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar Mijn Odido (via laptop of computer), zodat je direct kunt
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! iPhone 14iPhone 14 PlusiPhone 14 ProiPhone 14 Pro Max Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen! ► Verlenging: Ga snel naar My T-Mob
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Pro De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten. FAQHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. I
Hoe kan ik de batterijduur van een Android toestel verlengen?
Hoe zet je contacten over van Android toestellen?
Voor Windows Phone is de My T-Mobile app niet beschikbaar. Kan ik via een andere manier op mijn mobiel My T-Mobile gebruiken?
Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim. Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij? Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + CellularIn ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch. Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zi
Hoe zet ik mijn contacten over??
Sinds een maand heb ik een nieuwe telefoon, een Sony Xperia ZX2, waarbij ik tot vandaag regelmatig de bluetooth functie heb gebruikt en deze altijd naar behoren heeft gewerkt. Echter merkte ik vanochtend problemen toen ik via mijn Spotify app muziek wilde luisteren op mijn JBL headphone, via bluetooth. Ik was onderweg, telefoon in mijn jaszak en geen wifi bereik dus op 4G netwerk. De muziek viel steeds af en aan weg, omdat bluetooth steeds uitviel en opnieuw ging connecten. Dit gebeurde ongeveer 10x in een 20min tijdsbestek. Eenmaal op locatie met wifi probeerde ik mijn telefoon via Bluetooth te verbinden met een JBL boxje, maar zodra mijn telefoon een meter van de box verwijderd was viel het weer af en aan uit. De telefoon ligt nu 30cm bij het boxje vandaan en werkt nu wel, maar het lijkt mij niet de bedoeling dat de afstand maar zo kort kan zijn en dit was voorheen ook niet het geval. Wat kan hier het probleem zijn? Alle toestellen waren opgeladen, vol batterij en alle apps en sof
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 De iPhone 15 toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 23-11-2023 gesloten. FAQHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per on
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22 Ultra! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22 UltraVanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic. Samsung tijdelijke actieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te l
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 15 Plus De iPhone 15 Plus toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 23-11-2023 gesloten. FAQHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is
Goedemiddag,Ik heb even een vraag.Op de site van Odido staat dat je bij aankoop van een samsung galaxy S25 een gratis galaxy watch 7 erbij krijgt. Dat klinkt als een aantrekkelijke actie!Maar nu is de vraag, moet je dan perse een 128 GB kopen van de S25 om te voldoen aan de actievoorwaarden? Want dat zie ik namelijk wel staan in de voorwaarden, maar op de site van samsung staat dat dat je ook voor de actie in aanmerking komt als je de 256 of 512 GB neemt. En daar wordt niks gezegd dat je dan perse de 128 GB moet nemen. Ook op de site van Ben zie ik staan dat het niet uitmaakt of je de 128, 256 of 512 GB neemt. Het lijkt nu dus erop dat alleen Odido meedoet met de actie als men een 128 GB koopt van de S25 terwijl samsung en Ben ook meedoen met de actie bij aankoop van de 256 en 512 GB van de S25. Zo wordt het bij Odido minder aantrekkelijk om de telefoon te kopen.Graag zie ik uw reactie hierin tegemoet.Met vriendelijke groet,Anne
Als ik bel (zowel binnen als buitenland) dan zien mensen een caller ID die aan mijn oude bedrijf verbonden is. Hoe kan ik de caller ID wijzigen?
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic. Samsung tijdelijke actieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy S22+! Actuele levertijden Samsung Galaxy S22+Vanaf maandag 25 april zijn de levertijden van de Samsung S22 te vinden in ons algemene levertijdentopic. Samsung tijdelijke actieSamsung heeft van 9 februari tot en met 10 maart 2022 een tweetal acties lopen. Op hun website zie je hier de voorwaarden van en hoe je jouw aankoop kunt registreren. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de Samsung eerder, dan krijg je de Samsung ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren doo
Hoi allemaal, Sinds ongeveer eind juli is mijn snapchat account volledig geblokkeerd en kan ik er op geen enkele manier meer op, maar het gekke is dat ik sindsdien met geen een account kan inloggen op snapchat op mijn telefoon (iPhone 11). Elk account wat ik maak wordt geblokkeerd en elk account waarmee ik inlog ook. Ik heb een nieuw account gemaakt, maar ik loop nu dus rond met 2 telefoons. Op elke andere telefoon, ook de telefoon van mijn zusje en moeder met dezelfde Apple ID, werkt mijn nieuwe snapchat account wel gewoon, maar op mijn eigen telefoon dus niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Misschien nieuwe simkaart aanvragen? Laat het me maar weten als je tips hebt, dankjewel alvast! Groet, Nina
“Oh nee toch? Dit gaat me waarschijnlijk geld kosten.” Dat was de eerste gedachte toen ik de OnePlus 7 uit de verpakking haalde. Maar ik ben, hoewel het misschien anders lijkt in deze review, een sucker voor nieuw speelgoed. En dit toestel staat hoog op mijn verlanglijstje en de reden waarom is eigenlijk wel bevestigd; snel, krachtig en een goede ondersteuning. Vroeger... of eigenlijk nuIk heb nu een OnePlus 3 en een Samsung A8. De eerste heb ik in 2016 aangeschaft, omdat ik een krachtige telefoon wilde met dual sim. Een paar jaar geleden werd je al snel gedwongen om voor een smartphone met zulke specificaties tot importeren over te gaan. Een meer high end toestel met dual sim was toen schaars, maar gelukkig is dit tegenwoordig al meer een standaard geworden. Ik gebruik mijn toestel veelvuldig om muziek te luisteren met de OnePlus Wireless Bullets, te surfen op het web, foto’s te maken, op de community andere klanten te ondersteunen, etc. Mijn ervaring is daarmee misschien wat bevoo
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.