Skip to main content

Klik en klaar toevoegen aan mijn odido

• September 11, 2025
  • 9 reacties
  • 87 Bekeken

Hoi, 

Ik wil mijn Klik en klaar abbonoment toevoegen aan mijn account op odido.nl 

Ik heb een 097 nummer nodig van de simkaart maar ik heb de verpakking niet meer. (Besteld in november)

Ik vind hem ook niet tussen de facturen of iets.

Is er een andere manier om deze te koppelen aan mijn account?

Mvg,

September 12, 2025

Hoi ​@Cwensink, welkom op onze community!

Goed dat je dit even laat weten, ik help je hier graag mee verder zodat je de koppeling kunt maken. Om het 097-nummer van je Klik&Klaar simkaart op te zoeken en naar je door te sturen, heb ik nog één gegeven van je nodig: de laatste 4 cijfers van je IBAN. Wil je die nog toevoegen aan je profiel? Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Zodra dat erin staat, kijk ik het direct voor je na en stuur ik je het 097-nummer zodat je jouw abonnement netjes kunt koppelen aan Mijn Odido. We zorgen er samen voor dat je account compleet wordt ingericht! Geef je mij hier een seintje als je profiel compleet is? Alvast bedankt.

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • September 12, 2025

Goed dat je dit even laat weten, ik help je hier graag mee verder zodat je de koppeling kunt maken. Om het 097-nummer van je Klik&Klaar simkaart op te zoeken en naar je door te sturen, heb ik nog één gegeven van je nodig: de laatste 4 cijfers van je IBAN. Wil je die nog toevoegen aan je profiel? Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Zodra dat erin staat, kijk ik het direct voor je na en stuur ik je het 097-nummer zodat je jouw abonnement netjes kunt koppelen aan Mijn Odido. We zorgen er samen voor dat je account compleet wordt ingericht! Geef je mij hier een seintje als je profiel compleet is? Alvast bedankt.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 12, 2025

Hoi Tommie, excuus zie je bericht nu pas hier. Profiel is bijgewerkt. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • September 15, 2025

Hey ​@Cwensink, bedankt voor het aanvullen van je gegevens, echter kan ik op de postcode + huisnummer geen actief Klik&Klaar abonnement vinden. Kun je de gegevens controleren of hier geen typfout in staat? Ik zie je terugkoppeling graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

Hoi Tommie, kun je het nu wel vinden? Ik ben onlangs verhuisd, heb mijn postcode even op mijn oude adres gezet. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 15, 2025

@Tommie van Odido Het bestelnummer is 500132450

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • September 16, 2025

Hey ​@Cwensink, bedankt voor het aanpassen! Ik zie inderdaad je abonnement nu wel. Ik heb het 097-nummer naar je toegestuurd via een privébericht. Laat je me weten of het lukt met de koppeling? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • September 17, 2025

hoi ​@Tommie van Odido ik heb je een pb gestuurd

• heeft eerste post geplaatst
  • December 2, 2025

Hi ​@Tommie van Odido, ik heb exact hetzelfde probleem, verpakking en alles weggegooid en nu wil ik mijn mobiele abonnement en klik&klaar koppelen. Ik heb alvast mijn info bijgewerkt :).

Hartstikke bedankt alvast.

Groetjes

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • December 3, 2025

Hey ​@bramiozo, welkom op onze community!

Daar kan ik je zeker bij helpen, hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, ik mis echter alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN. Zou je die nog willen toevoegen aan je profiel? Dan ga ik op onderzoek voor je uit! Laat je me het hier weten als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt.