Skip to main content

kan abonnement niet koppelen

• November 29, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo, ik heb sinds afgelopen week internet en tv van Odido, maar nu wil ik account aanmaken maar krijg ik de melding dat er al een account is met dat mail adres. Nu is dat waarschijnlijk gekoppeld aan oud pre paid nummer wat al jaren niet wordt gebruikt. Als ik wachtwoord vergeten doe komt er geen mail binnen. Wat kan ik doen nu om toch een account aan te kunnen maken en mijn abonnement te koppelen. Ik moet wel dat mail adres gebruiken want daar heb ik de aanvraag ik gedaan. Hartelijke groet Remco. 

December 1, 2025

Hoi ​@Remcopeters, welkom op onze community!

Dat wil ik graag voor je onderzoeken zodat je de koppeling kunt maken die je wilt. Om dit te kunnen doen heb ik wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, oude pre-paid nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Kan je ook het juiste e-mailadres wat je wilt gebruiken bij: Info voor moderator plaatsen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik voor je aan de slag om dit op te lossen!

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • December 1, 2025

Hoi ​@Remcopeters, welkom op onze community!

Dat wil ik graag voor je onderzoeken zodat je de koppeling kunt maken die je wilt. Om dit te kunnen doen heb ik wat gegevens van je nodig. Kan je jouw profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, oude pre-paid nummer en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Kan je ook het juiste e-mailadres wat je wilt gebruiken bij: Info voor moderator plaatsen? Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik voor je aan de slag om dit op te lossen!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • December 1, 2025

Hoi ​@Tommie van Odido Dank voor je reactie. Ik heb alles aangevuld en mijn oude prepaidnummer bij telefoonnummer gezet.