Internet abonnement aan mijn Odido toevoegen lukt niet
Hallo Odido,
Als ik het Tv+ internet abonnement wil toevoegen krijg ik de melding "Onbekend adres" en "het adres komt helaas niet voor in onze systemen."
De gegevens zijn echter wel juist die ik invul. Momenteel kan ik enkel mijn mobiele abonnement beheren in de app.
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hey @Huito, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb een blik geworpen en zag dat je geboortedata niet overeen kwamen met elkaar. Ik heb de geboortedatum van je mobiele abonnement overgenomen en omgezet. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen!
Hey @Huito, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik heb een blik geworpen en zag dat je geboortedata niet overeen kwamen met elkaar. Ik heb de geboortedatum van je mobiele abonnement overgenomen en omgezet. Ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als het goed is moet je nu beide abonnementen kunnen koppelen!
Top, thanks voor de snelle reactie & service! Ik heb ze nu gekoppeld, het is gelukt!
Hoi Odido,
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg mijn internet abonnement niet gekoppeld aan mijn Odido account. Ik krijg de melding ‘De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.’ Het adres is echter gelijk aan het adres op mijn 1ste Odido factuur. Kunt u nagaan wat het juiste geboortedatum is? Of mogelijk mijn abonnement koppelen aan mijn account zodat ik mijn facturen kan inzien/downloaden?
Vriendelijke groet,
Nina Ketelaars
Hey @ninaketelaars, welkom op onze Community!
Ik help je hier graam mee. Ik ben daarom direct gaan kijken en ik zag dat je abonnement al gekoppeld staat. Hij is gekoppeld aan dit e-mailadres:**************sen@outlook.com. Als je met dit e-mailadres inlogt op Mijn Odido, dan zul je het abonnement zien staan!
Op de App krijg ik bij abonnement toevoegen, '’Het inloggen is mislukt probeer het later nog eens'’. Als ik inlog via de PC webversie zie ik mijn 06 nummer gewoon staan als ik daar vervolgen op klik krijg ik dezelfde melding. Het gaat over nummer 06XXXXXXXX.
Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen.
Hey @Ed Grootaarts, welkom op onze Community!
Ik heb meteen een blik geworpen en ik zie dat je je Internet + TV en je eigen mobiele nummer gekoppeld hebt. De reden dat je het andere nummer niet kan koppelen is omdat deze op een andere naam staat. Je dient daar een eigen account voor aan te maken of je moet het contract overzetten op je eigen naam.
Goedemorgen @Tommie van Odido ,
Ik heb hetzelfde probleem. Valt dit bij mij ook op te lossen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Bert
Hey @Bertraket, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik ben meteen voor je gaan kijken maar ik zie dat je abonnement in onze systemen niet gelijk staan. Dit is de reden dat je niet kunt koppelen, je account staat op inactief terwijl hij gewoon actief is. Ik heb het doorgezet naar de specialisten, zij zullen dit voor je gaan oplossen. Wordt vervolgd!
En al opgelost! Dankjewel @Tommie van Odido
Hoi Odido,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik kan mijn huis (TV + internet) abonnement niet koppelen aan mijn e-mailadres die mijn telefoon abonnement heeft staan. Ik krijg ook de melding dat de adres niet klopt.
Hi @Sery, welkom op onze Community!
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zag dat jouw initialen niet overeenkomen. Dit heb ik meteen voor je aangepast, ook heb ik je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnementen staan. Als je ze nu koppelt moet het goed gaan! Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is of niet? Alvast bedankt.
Hoi @Tommie van Odido,
Helaas niet gelukt. De app geeft nu aan dat mijn TV + internet abonnement is beëindigd. Geen idee wanneer dat gebeurd is haha. Mijn TV klantnummer en TV pincode zijn nog wel bruikbaar en heb ook nog goedwerkende wifi. Heel gek.
Hey @Sery, het is wel gelukt!
Als jij klikt op je Internet + TV abonnement waar nu beëindigd staat, dan zie je dat de verhuiziing nog wordt verwerkt. Daar zie je de status van de verhuizing ook staan, zie afbeelding hieronder.
Hi @Tommie van Odido, hier hetzelfde probleem met het toevoegen. Waarschijnlijk geboortedatum die niet overeenkomt. Kan je me verder helpen?
groeten,
Koen
Hey @Koen55, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je gaan kijken en je had inderdaad gelijk, de geboortedatum maar ook je initialen stonden niet goed. Dit heb ik aangepast en je mobiele abonnement ontkoppeld. Als je nu inlogt zie je geen abonnement staan en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen!
@Tommie van Odido gelukt, thanks voor de hulp!
Heey @Tommie van Odido
Zou je mij kunnen helpen?
Ik wil graag me tv + internet abonnement willen toevoegen aan Mijn Odiddo.
Maar ik krijg de foutmelding dat de gegevens niet bekend zijn in jullie servers.
Nu had ik de klantenservice gebeld en die adviseerde mij om hier een kijkje te gaan nemen:)
Groetjes Kevin :)
Dear @Tommie van Odido,
Can you please help me, I have the same case. I tried to link MyOdido with my existing subscription and I filled my address & birthday. It says “De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens.”
I even called Odido’s customer service and she confirmed that my address & birthday are correct. She said that she tried to activate it, but I’m still seeing the same error.
Thank you.
Kind regards,
Khansa
Hey @Die Languh, ik ben voor je gaan kijken maar ik zie dat je abonnement inmiddels gekoppeld is, klopt dit? Internet + Tv en 3 telefoonnummers staan gekoppeld.
Hi @Khansalina welcome to our Community!
Is the date of birht correct in your Community profile? If so, it does not fit my system. Do you want to link the subscription to a mobile number or just Internet + TV? If so, would you also include the mobile number in your profile?
Hi @Tommie van Odido ,
Thank you!
I just checked and the date of birth in my Community profile is correct, so it’s strange that it doesn’t match your system. Can you change the date of birth in your system, please? Maybe that’s the root cause. If needed, I can verify this change request through my personal e-mail address. Please let me know how I can support.
I just want to link it to my internet + TV. I used to have a Tele2 mobile number (before you changed to Odido), but not anymore.
Kind regards,
Khansa
Thanks for the clarification @Khansalina, I think this is indeed causing you to get the notification. I've adjusted it for you now, so if all goes well, you should be able to make the link now. If it works, I would like to wish you a happy birthday in a few days!
Hi @Tommie van Odido ,
It works! Thank you so much, the issue had persisted for >1 year. I didn’t know about the Odido Community before, turns out the team is very capable & helpful. And thanks for the wishes. Have a good day!
Kind regards,
Khansa
Hi there @Khansalina, that is amazing to read! Thank you so much for letting us know how happy we are. We are very proud of our Community. If there is anything else we can help you with in the future, you know were to find us!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.