Skip to main content
Beantwoord

abonnement toevoegen lukt niet

• November 22, 2025
  • 18 reacties
  • 119 Bekeken

Het lukt mij niet om 2 abonnementen die klaar staan toe te voegen.

Waarschijnlijk nog pud abonnement gekoppeld.

Kunt u mij helpen?

Grt

Martijn

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@pienokio ik snap heel goed dat je de 2 abonnementen wilt kunnen toevoegen in je account, ik help je hier graag bij verder! Goed om te weten: om meerdere abonnementen te kunnen koppelen in 1 account, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account en abonnementen nog gekoppeld staan aan een oud/inactief abonnement. Dat is ook de reden dat het niet lukt. 

Ik heb meteen het account verwijderd en de abonnementen ontkoppeld. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Maak daarna gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Nu zou het goed moeten gaan! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

18 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Hoi ​@pienokio ik snap heel goed dat je de 2 abonnementen wilt kunnen toevoegen in je account, ik help je hier graag bij verder! Goed om te weten: om meerdere abonnementen te kunnen koppelen in 1 account, dient de naam, adresgegevens, geboortedatum en het e-mailadres overeen te komen met elkaar. Ik heb meteen gekeken en ik zie dat je account en abonnementen nog gekoppeld staan aan een oud/inactief abonnement. Dat is ook de reden dat het niet lukt. 

Ik heb meteen het account verwijderd en de abonnementen ontkoppeld. Het systeem heeft ongeveer een half uur nodig om dit te verwerken. Maak daarna gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnementen. Nu zou het goed moeten gaan! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • November 24, 2025

Hi, account opnieuw aangenaakt.

2fa ingesteld

Melding er staan 2 nieuwe abonnementen klaar, maar als ik ze wil toevoegen lukt dat niet. In de app staat. Oeps er ging iets mis. En op de site. Abonnement wordt gekoppeld en vervolgens blijft het daar op staan...

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@pienokio ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je een nieuw account hebt aangemaakt en dat het is gelukt om je Internet + TV abonnement toe te voegen, klopt dat? Probeer je nog een ander abonnement te koppelen? Ik zie namelijk dat je nummer actief is bij Ben en dat nummer kan niet worden toegevoegd aan hetzelfde account. Of gaat het om een ander nummer? Als dat zo is, zou je die dan kunnen vermelden in je profiel? Kijk ik daarna meteen met je mee! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • November 26, 2025

Hi, nee,

Het is nog niet gelukt.

Het nummer dat naar Ben is gegaan (-979) klopt. 

Het internet abonnement die 29 dec ingaat wil ik koppelen. Dit moet aan mijn 06 met -979 gekoppeld zijn/ worden.

Het andere 06 nummer is van mn dochter, maar staat opmijn naam. Die gaat over naar odido in maart. En die wil ik ook graag zien. Geen van 2en kan ik nu zien…

Dus als mijn oude account met -979 verwijderd kan worden als mobiel account. Dan moet het toch goed gaan?

Ik heb profiel info voor moderator bijgewerkt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@pienokio dank je wel voor het invullen van je profielgegevens! Ik zie dat je hoofdnummer en het nummer van je dochter momenteel actief zijn bij Ben. Dan is het niet mogelijk om de nummers te koppelen aan je Mijn Odido account, dat kan alleen als de abonnementen bij Odido actief zijn. Voor deze twee nummers kun je een Ben account aanmaken en daarin de nummers koppelen. Pas wanneer het nummer van je dochter naar ons is overgezet, kun je het toevoegen aan je Mijn Odido account. Er staat ook geen oude account aan het nummer ***979 gekoppeld. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik alleen een account tegen, waar nu je Internet + TV abonnement in staat gekoppeld. Is dat nog steeds niet gelukt? Dan kan ik eventueel dit account voor je verwijderen. 

Ik hoor het graag van je!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • November 27, 2025

Als je het zou willen verwijderen dan graag.

Als ik inlog krijg ik 

Er staat 2 abonnement voor je klaar om toe te voegen.

Er staat een Internet + TV abonnement klaar. Wil je die toevoegen aan je account?

Als ik op toevoegen klik dan krijg ik pop-up
Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Dus ben benieuwd of het deze keer dan wel goed gaat

• Auteur
  • is een Master Poster
  • November 27, 2025

en als toevoeging, als ik op herinner later druk, dan kan ik het internet abonnement handmatig toevoegen, maar dan krijg ik als fout

Te veel records gevonden voor de verstrekte details

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@pienokio dank voor de toelichting! Laten we eerst proberen het account te verwijderen en alles opnieuw in te stellen, vaak lukt het daarna wel. Ik heb zojuist je account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Nu zou het moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 28, 2025

Sorry was het weer vergeten. Morgen wordt het internet geactiveerd

Heb net accou t opnieuw aangenaakt maar krijg het internet abbo niet toegevoegd

Tevens krijgt mijn dochter op -5923 de sms jes binnen over het verloop van de installatie, maar dat moet ook aangepast worden naar -1979

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@pienokio, duidelijk! Dankjewel. Ik zie hier dat de monteur morgen langskomt om je abonnement te activeren. Het is dus bijna zover! De nummers ***923 en ***979 zijn BEN abonnementen, deze kan je niet koppelen in Mijn Odido. Hiervoor kan je de BEN app gebruiken. Je kan voor het Internet+TV abonnement een los account aanmaken. Er stonden 2 Internet+TV accounts in ons systeem. Je kan nu met het e-mailadres wat bekend staat bij ons, een nieuw account aanmaken via Log in op je persoonlijke Mijn Odido account!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 29, 2025

Hi,

Het lijkt hoopvol maar niet gelukt.

Account opnieuw aangemaakt.

Internet tv wordt gekoppeld.

Maar als je uitlogt en weer opnieuw inlogd krijg ik weer er staan 2 abonnemeneten klaar om toe te voegen, en vervolgens lukt het toevoegen niet meer… 

Doe ik vervolgens via de app inloggen.

En als ik dan handmatig het abonnement wil toevoegen, vul je je geb. datum in, vervolgens 5 cijfers bankrekening

en krijg je als fout

‘te veel records gevonden voor de verstrekte details. 

Ik weet dat de 2 nummers BEN abonnementen zijn. Die kan ik niet koppelen. dat snap ik, maar het ging mij om e CONTACTgegevens in mijn acocount bij Odido.

Staan die op -1979 of op -5923? 
Als het op -5923 staat moet dat aangepast worden naar -1979 

(Hoop dat je het nog snapt :) ) 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • December 30, 2025

Hi ​@pienokio, Ik help je hier graag mee verder! Het telefoonnummer stond inderdaad op het telefoonnummer eindigend met -5923. Dit heb ik nu gelijk voor je aangepast naar het nummer eindigend op -1979. Ook help ik je graag om ervoor te zorgen dat je het abonnement kan toevoegen aan jouw Mijn Odido account. Als je de melding “te veel records gevonden” te zien krijgt, kan dit vaak opgelost worden door tijdelijk een ander rekeningnummer te koppelen aan jouw abonnement. Heb je toevallig een rekeningnummer wat ik hiervoor kan gebruiken? Deze kan je toevoegen aan je profiel. Nadat het rekeningnummer is aangepast, kan je het koppelen opnieuw proberen. Hierna kan het rekeningnummer gelijk weer aangepast worden naar jouw oorspronkelijke rekeningnummer. Laat je een seintje achter in dit topic zodra je het andere rekeningnummer in je profiel hebt gezet? Dan pas ik het voor je aan! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 30, 2025

Hi,

Bedankt voor het aanpassen.

Rekeningnummer staat in info voor moderator. 

Ben benieuwd of dit dan wel gaat lukken :)

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@pienokio, je rekeningnummer is aangepast! Dit kan tot een uur duren voor het goed in ons systeem verwerkt is. Wil je het daarna weer proberen in Mijn Odido? Laat het zeker weten, we kunnen daarna je rekeningnummer weer terugzetten naar de oude!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 31, 2025

Hi, Hij pakte het rekeningnummer net gelijk, maar als ik het nu handmatig toevoeg, krijg ik
Het is niet mogelijk om dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker :)

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 31, 2025

laten we anders maar wachten tot de internet verbinding helemaal is overgezet naar Odido. 

Ik heb al 2x een geannuleerde afspraak van Guidion, zou nu deze ochtend komen, maar heb daar eigenlijk weinig vertrouwen in dat het vandaag nog goed gaat komen. Maargoed… dat is eigenlijk een ander topic :| -- Update -- krijg zowaar een sms dat over 20 min de monteur op de stoep staat….-  nu maar hopen op een goede afloop….

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 31, 2025

nou het werkt allemaal zowaar :)

ik heb een werkende internet verbinding met Odido, en kan hem nu ook in mijn app zien…. dus er is geen actie meer nodig.

Fijne jaarwisseling

en allen die geantwoord hebben bedankt!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • January 2, 2026

Hi ​@pienokio, wat geweldig om te zien dat je nu zowel een werkende internetverbinding hebt als dat het koppelen is gelukt! Is het ook gelukt om het rekeningnummer weer aan te passen naar het oorspronkelijke rekeningnummer via jouw Mijn Odido account? Anders doe ik dit graag nog voor je. Nog de beste wensen voor 2026!