Skip to main content
Antwoord

Abonnement koppelen lukt niet

• September 27, 2025
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

Ik wil graag mijn internet abonnement koppelen aan mijn bestaande account, alleen krijg ik echter steeds een foutmelding.

Beste antwoord door MarjoleinG

Hey ​@MarjoleinG, bedankt voor de aanvulling.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je initialen niet overeenkomen. Ik heb dit meteen aangepast en nu zou je de koppeling moeten kunnen maken. Zou je dit voor mij willen controleren? Kom je er nog niet uit, kan je dan aangeven bij welke stap je vastloopt en welke foutmelding je ziet? Dan zal ik het verder voor je onderzoeken!  

Het is gelukt, dankjewel!

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marjolein, van harte welkom op de community. Goed dat je je abonnement in Mijn Odido wil koppelen, altijd handig! Nu moet het natuurlijk wel werken en daar help ik je graag bij. Welke foutmelding krijg je precies? En staat er al een mobiel abonnement in het bestaande Mijn Odido account gekoppeld? Dan moeten de gegevens (voorletters, achternaam, geboortedatum, adres en e-mailadres) exact overeenkomen tussen alle abonnementen die je in 1 Mijn Odido account wil koppelen. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? En geef je me een seintje als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time Internet in Mijn Odido gekoppeld! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • September 30, 2025

Gedaan. Mijn mobiel abonnement is inderdaad al gekoppeld, maar ik zou graag mijn thuis internet abonnement ook willen koppelen

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • October 1, 2025

Hoi ​@MarjoleinG, ik kijk graag met je mee naar de koppeling van je Internet + TV abonnement. De laatste 4 cijfers van je IBAN komen echter niet overeen met je abonnement. Zou je die voor mij willen aanpassen? Als je mij dan een seintje geeft dan kijk ik meteen met je mee! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 25, 2025

XXXX

Moderator edit: het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen. Ik heb het in je profiel gezet!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • November 26, 2025

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je initialen niet overeenkomen. Ik heb dit meteen aangepast en nu zou je de koppeling moeten kunnen maken. Zou je dit voor mij willen controleren? Kom je er nog niet uit, kan je dan aangeven bij welke stap je vastloopt en welke foutmelding je ziet? Dan zal ik het verder voor je onderzoeken!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • November 26, 2025

Het is gelukt, dankjewel!