Vanwege een hypotheek aanvraag ben ik erachtergekomen dat ik een BKR registratie heb vsn Odido. Er staat een achterstandsbetaling en een herstel. Ik hen echter naar mijn weten nooit mijn rekening niet betaald en heb ook nooit een schrijven ontvangen dat ik niet betaald zou hebben en of over zouden gaan tot een BKR registratie. Ik heb gisteren gebeld en ze kunnen ook niks vinden in mijn dossier dat er een achterstand was of een negatieve registratie. Kunnen jullie dit uitzoeken en eventueel tot verwijdering overgaan?
Goedemorgen
Alles boven de €250,- is een BKR
heb je soms een abonnement met telefoon bij een provider?
vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift)
Zorg dat je het BKR contractnummer bij de hand hebt ook te vinden in https://www.mijnkredietregistratie.nl/nl/home
De moderators zullen je verder helpen als ze aanwezig zijn.
Succes
Je kan ook een e mail versturen naar: incasso@odido.nl met al de gegevens en vragen of ze de BKR willen verwijderen
Let op ook dat kan wel even duren, het is erg druk met aanvragen
Goedemorgen,
Het betreft geen positieve bkr maar een a codering met een h codering. Negatief dus. Echter odido zegt hier geen gegevens van te hebben. Ik heb ook geen achterstanden gezien op mijn bankafschrift.
Goedemorgen,
Het betreft geen positieve bkr maar een a codering met een h codering. Negatief dus. Echter odido zegt hier geen gegevens van te hebben. Ik heb ook geen achterstanden gezien op mijn bankafschrift.
Log gewoon in bij krediet registratie en kijk zelf wat er staat.
Dat heb ik al gedaan natuurlijk. Hoe los ik daar iets mee op? Odido heeft geen gegevens van een BKR registratie dus ik heb geen idee waar het over gaat. Zij hebben daar geen infomatie over.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.