Skip to main content

ben nu al 5 dagen bezig ,de laatste keer 30 min in wacht en toen hingen ze gewoon op ,daarna weer in de wacht konden het niet oplossen zou iemand mij terugbellen de volgende dag  , ook niet gebeurd

waardeloze service .

Beste ​@darkfury Vertel wat je klacht is! Vul al je gegevens in (zie mijn onderschrift)

De moderators gaan proberen het op te lossen als ze weten waar het over gaat.

Fijne avond

het gaat om de 2 stap verificatie ik krijg dus geen mail met code om mijn pre-paid te koppelen en niemand krijgt het voor elkaar of ze hangen op

Hi darkfury, ik snap volkomen dat je je PrePaid wil koppelen in Mijn Odido - altijd handig! Niet fijn om te lezen dat het tot nu toe niet is gelukt en dat mijn colllega's je nog niet hebben kunnen helpen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega op 26 november een case heeft doorgezet naar de technische dienst: 74588313. Zij hebben op dit moment een verwerkingstijd van 13 kalenderdagen. Het kan altijd iets langer duren, maar ze kunnen ook sneller aan jouw case toekomen. Ik hoop uiteraard op dat laatste. Zij gaan het voor je onderzoeken en oplossen. Houd je mij op de hoogte als je van mijn collega's hebt gehoord? Mocht je 9 december nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag in de case of er een update is! 

nu nog steeds niets gehoord en ben er wel klaar mee

@darkfury Oprecht sorry dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Dit is niet de bedoeling. 

Hoe graag ik het ook wil, kan ik de status zelf niet inzien. Ik heb daarom meteen dit topic onder de aandacht gebracht van ​@Marciano van Odido. Ik verwacht dat hij dit morgen voor je kan nagaan.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!

Goedemiddag darkfury, ik heb de case er direct bijgepakt en ik zie al waardoor dit komt. Onze technische afdeling heeft de case ook door moeten zetten om er een incident van te maken. Een andere afdeling heeft jouw case opgepakt en het zou sinds 17 december weer moeten werken. De afdeling die het uiteindelijk heeft opgepakt neemt geen contact op, vandaar dat je niets meer van ons hebt gehoord. Het is niet via de afdeling gegaan als ik had gedacht. Excuses hiervoor. Probeer je opnieuw je PrePaid te koppelen? Het zou nu moeten lukken. Ik hoor het graag van je!

nee werkt niet en ben nu al 3 maanden verder

Hi ​@darkfury, in dat geval help ik je uiteraard graag alsnog bij het koppelen van je abonnement aan een account! Gebruik je het zelfde e-mailadres voor Mijn Odido als het e-mailadres dat je aan je profiel op de Community gekoppeld hebt? In dat geval kun je via de gewone weg inloggen, want je hebt al een account. Mocht je het wachtwoord ervan niet meer weten, dan kun je dat hier opvragen. Nadat je ingelogd bent, kun je het telefoonnummer koppelen. Mocht dit om wat voor reden dan ook nog steeds niet lukken, zou je mij dan willen laten weten wat voor foutmelding je krijgt? En zou je daar eventueel een screenshot van willen delen? In dat geval weet ik welke vervolgstappen ik kan zetten om het voor je op te lossen. Ik wacht je reactie af!

Dit is de melding als je een prepaid koppelt onder My-Odido. De sms verificatie code wordt ontvangen en ingevuld:

Ik voer mijn telefoon nummer in en dan moet ik de bevestiging code krijgen maar die krijg ik niet  er is geen enkele foutmelding en zonder die code kan ik dus niets

@darkfury Dankjewel voor je terugkoppeling. Dat is inderdaad vreemd. Goed dat je dit aangeeft. Ik help je graag verder, zodat je nummer kan koppelen in jouw Mijn Odido omgeving! 

Op welke manier voor je jouw telefoonnummer in? Is dit +316… of 06…? Mocht je 1 van de 2 nog niet hebben geprobeerd, kan je dit dan eens nagaan? Alvast super bedankt voor de genomen moeite! 

Laat je mij weten of het is gelukt? Zo niet, kijk ik gelijk weer met je mee! 

@darkfury Om er zeker van te zijn dat je überhaupt wel SMSjes ontvangt, heb ik een test SMS verstuurd. Kan je mij laten weten of je deze hebt ontvangen?

nee ik heb niets ontvangen van je ,maar ik heb iemand anders me laten smsen en dat werkt wel maar vanuit odido krijg ik niets

@darkfury Dankjewel voor je terugkoppeling. Dat is vreemd. 

Wil je eens nagaan of je ons nummer niet hebt geblokkeerd? 

1244 is niet geblokkeerd

Hoi darkfury, fijn dat je verder wel SMS-berichten ontvangt en bedankt voor het controleren of je ons hebt geblokkeerd. Ik heb mijn collega van de technische dienst gevraagd er opnieuw naar te kijken. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je meteen weten!

Aangezien ik weer niks hoor en de voorgeschiedenis die nu al 5 maanden duurt stap ik over naar een andere provider

Goedemiddag, excuses voor de stilte. Ik had geen reactie meer van mijn collega ontvangen. Ik heb hem daarom direct opnieuw een bericht gestuurd en zij willen een nieuwe casus starten, omdat de casus die zij eerder hadden gestart los staat van jouw probleem. Excuses hiervoor. Om het opnieuw te onderzoeken vragen ze opnieuw recente voorbeelden. Ben je al bezig met een overstap? Of heb je graag dat ik het nogmaals laat onderzoeken? Dan ontvang ik graag 3 recente voorbeelden:

• De naam van de dienst
  • Datum en tijdstip waarop het bericht werd verwacht

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik hoor het graag van je!

Reageer