Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido inloggen lukt niet

• August 6, 2026
  • 20 reacties
  • 158 Bekeken

Beste,

Ik ben al zeker 6 weken bezig met Odido om weer te kunnen inloggen sinds de hack bij odido.

Diverse mensen gesproken er zijn ook meerdere tickets aangemaakt.

Account email adres verwijdert opnieuw aangemaakt enz enz.wachtwoord diverse keren opnieuw aangemaakt maar steeds de melding mislukt probeer later en als het een keer lukt kan ik weer niet koppelen met mobnummer ik heb ook glasvezel van dit bedrijf maar ook dat herkent de app niet.

en uiteindelijk moet ik opnieuw inloggen en kan ik weer van voor af aan beginnen en kom er niet meer in.

De laatste ticket heeft nr 1806/83323455. dan krijg je leuk een mail je probleem is opgelost ipv dat je gebeld wordt en je samen gaat kijken of dit zo is verschuilt men zich achter een no reply email adres.

Hopelijk is hier iemand die echt met een oplossing komt dit jaar nog het liefst.

Beste antwoord door Ruud64

Hoi Ruud, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct weer in de case gekeken en ik zie dat er een nog 'grotere’ case voor is doorgezet. Mijn collega heeft een een notitie achtergelaten dat de verwerkingstijd ongeveer een week zou zijn. Ik verwacht dat dit rond aanstaande donderdag/vrijdag is. Je zou dan ook een e-mail moeten ontvangen. Ik zet het in mijn agenda om de case donderdag nogmaals te checken voor updates. Dan laat ik het je meteen weer weten. Mocht je eerder iets horen, laat het mij dan ook gerust weten!

Hoi Marciano,

probleem is opgelost app en koppelen werkt weer.

tkx

20 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • August 7, 2026

Hi ​@Ruud64, het is zeker belangrijk dat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier dan ook met alle liefde mee verder helpen en ervoor zorgen dat het nu definitief opgelost gaat worden. 

Begrijp ik het goed dat je wel kan inloggen, maar dat het niet lukt om jouw abonnementen te koppelen? Of lukt het inloggen zelf nu ook niet? En blijf je dezelfde foutmelding zien, of veranderd deze? 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 7, 2026

Hi ​@Ruud64, het is zeker belangrijk dat jij toegang krijgt tot jouw Mijn Odido account. Ik wil je hier dan ook met alle liefde mee verder helpen en ervoor zorgen dat het nu definitief opgelost gaat worden. 

Begrijp ik het goed dat je wel kan inloggen, maar dat het niet lukt om jouw abonnementen te koppelen? Of lukt het inloggen zelf nu ook niet? En blijf je dezelfde foutmelding zien, of veranderd deze? 

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet!

Gedaan

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 7, 2026

zowel het inloggen als het koppelen lukt niet. de keer dat het wel lukt om een wachtwoord aan te maken en in te loggen kon ik niet koppelen.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 8, 2026

Gedaan

Als mijn email account is verwijderd door een odido medewerker kan ik wel een ww maken en inloggen

maar niet mijn abonnementen koppelen. dan log ik uit en kom er dan niet meer in,melding email of ww klopt niet.

En bij aanmaken steeds de melding dat het mislukt probeer het later. dat later is nooit dat het lukt.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • August 10, 2026

Hi ​@Ruud64, jouw gegevens zijn nog niet helemaal compleet, je hebt een nieuw privébericht van ons ontvangen. Wil je dit nakijken? 

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 10, 2026

Is inmiddels verzonden naar je 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • August 10, 2026

Bedankt ​@Ruud64! Ik heb je een verificatiecode per sms gestuurd. Wil je de code hier met mij delen in het topic? Zo kan ik of een van de andere moderators je verder helpen!

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 10, 2026

183885

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 11, 2026

Inmiddels meerdere dagen verder nu begrijp ik best dat ik niet de enige klant ben,maar er zijn toch ook wel meer medewerkers voor dit soort problemen mag ik hopen.

Het moment van bye bye Odido nadert op deze manier erg snel.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • August 12, 2026

Hi ​@Ruud64, ik wil je hier met alle liefde mee verder helpen, de community is alleen geen live chat. We doen ons uiterste best om de berichten binnen 24-48 uur te beantwoorden. Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie nu wel een Mijn Odido account actief staan, waar ook jouw mobiele abonnement aan gekoppeld is. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd naar waar het precies mis gaat en welke melding je precies te zien krijgt. 

Gaat het bij het inloggen mis? En krijg je dan de melding te zien dat jouw wachtwoord niet klopt? Gaat het mis wanneer je ingelogd bent en het mobiele abonnement probeert in te zien? Of gaat het pas mis wanneer je jouw Internetabonnement probeert te koppelen? Wanneer dit helemaal duidelijk is, kunnen we de juiste stappen ondernemen om dit op te lossen! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 12, 2026

Als ik een nieuw ww aanmaak omdat ik oude kwijt ben

krijg ik vaak de melding link is verlopen bijzonder omdat ik ruim binnen de tijd dit aanmaak.

mocht het dan lukken krijg ik bij het inloggen mislukt probeer het later nog eens dit lukt dus nooit meer.

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 12, 2026

En als het uiteindelijk lukt omdat collega mijn email heeft verwijdert kan ik mobiel niet koppelen en mijn glasvezelabonnement daarvan zegt dat dat niet bestaat op dat adres. Bijzonder betaal er al 5 jaar aan plus minus.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruud, ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van Mijn Odido om beide abonnementen in te zien. Ik kijk nog eens goed met je mee. Ik zie dat mijn collega's je 3 keer hebben gebeld, maar dat ze je 3 keer niet te pakken kregen. Ze hebben eind juni wel gezien dat het wachtwoord was aangepast en dat er was ingelogd. Daardoor hebben ze de mail gestuurd. Ze geven aan dat als het toch niet zou werken we een nieuwe case kunnen doorzetten. Dan onderzoeken ze het graag nog een keer. Ik heb geprobeerd in te loggen in Mijn Odido, maar ik krijg direct een foutmelding. 

Ik heb meteen een case doorgezet. Ben je bereikbaar op het nummer 06***38? Als ze je dan bellen hoop ik dat ze je nu wel te pakken krijgen, dan kunnen ze je namelijk nog beter helpen. Mocht je op een ander nummer beter bereikbaar zijn, geef dit nummer dan via een privébericht aan me door. Mijn collega's nemen z.s.m. contact met je op. Mocht je vrijdag nog niks gehoord hebben, laat het me hier dan weten. Dan kijk ik graag in de case of er een update is.

Casenummer: 83534499

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 13, 2026

Dat nummer ben ik inderdaad bereikbaar op. 3x vreemd niets vernomen daarvan ik wacht het af. Nu kan het zijn dat ze onbekend bellen of op een tijdstip dat ik zit te eten.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, bedankt voor de bevestiging. Wat apart inderdaad. Ik hoop dat ze op een tijdstip bellen die uitkomt en ik blijf graag op de hoogte. Ik heb gelijk in de case gekeken en ik zie dat er al voorbereidingen gedaan worden. Dus dat komt helemaal goed!

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 15, 2026

Ik heb gisteren (vrijdag) niets vernomen Marciano Casenummer: 83534499

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ruud, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Ik heb direct weer in de case gekeken en ik zie dat er een nog 'grotere’ case voor is doorgezet. Mijn collega heeft een een notitie achtergelaten dat de verwerkingstijd ongeveer een week zou zijn. Ik verwacht dat dit rond aanstaande donderdag/vrijdag is. Je zou dan ook een e-mail moeten ontvangen. Ik zet het in mijn agenda om de case donderdag nogmaals te checken voor updates. Dan laat ik het je meteen weer weten. Mocht je eerder iets horen, laat het mij dan ook gerust weten!

• Auteur
  • is een King Poster
  • August 17, 2026

Okay dank voor de info Marciano.

• Auteur
  • is een King Poster
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Hoi Marciano,

probleem is opgelost app en koppelen werkt weer.

tkx

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ruud, superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!😊