Welkom op onze community! @ronaldrijnart
Goed dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier een topic over opent. Ik help je graag om dit op te lossen, zodat je toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving. Dat is wel zo fijn!
In de tussentijd, wist je dat je via het TV menu films kan huren? Je doet dit als volgt: Ga naar het TV Menu > Films & Series > Videoshop. Hierna volg je de volgende stappen:
- Zoek je een film en druk je op de OK-knop.
- Er volgt nu een info-scherm.
- Selecteer 'Huren' (gebruik de pijltjestoetsen) en druk op de OK-knop;
- Voer de TV-pincode in (deze vind je in jouw Mijn Odido omgeving of ik kan de pincode naar je sturen in een privébericht mocht je deze niet hebben).
- De film start direct, maar kan op pauze gezet worden.
Zoals ik aangaf, pas ik je e-mailadres graag aan, zodat je weer bij jou abonnement kan. Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Ook verneem ik graag welk vervangend e-mailadres je hebt. Je kan dit aangeven onder het kopje ‘Info voor moderator’.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta voor je klaar!
Hoi Teresa,
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb de laatste 4 cijfers van het IBAN toegevoegd aan mijn profile en het nieuwe e-mail adres vermeld bij info voor moderator.
Graag ontvang ik de TV pincode in een privébericht.
Hi @ronaldrijnart, ik heb direct het e-mailadres voor je aangepast en dit staat nu helemaal goed! Wel zie ik dat het adres van jouw mobiele abonnement en het internet abonnement verschillen, waardoor het koppelen nu nog niet gelijk gaat lukken. Je kan het adres van het mobiele abonnement wijzigen in jouw Mijn Odido account. Zodra dit gelijk staat aan het internetabonnement, moet het koppelen gelijk goed gaan! Ook heb ik de TV-inloggegevens naar je toe gestuurd in een privébericht. Laat je me in dit topic weten zodra het gelukt is om het abonnement te koppelen aan het bestaande account?
Hi @ronaldrijnart, ik heb direct het e-mailadres voor je aangepast en dit staat nu helemaal goed! Wel zie ik dat het adres van jouw mobiele abonnement en het internet abonnement verschillen, waardoor het koppelen nu nog niet gelijk gaat lukken. Je kan het adres van het mobiele abonnement wijzigen in jouw Mijn Odido account. Zodra dit gelijk staat aan het internetabonnement, moet het koppelen gelijk goed gaan! Ook heb ik de TV-inloggegevens naar je toe gestuurd in een privébericht. Laat je me in dit topic weten zodra het gelukt is om het abonnement te koppelen aan het bestaande account?
Hoi Nora,
Het is gelukt om het abonnement te koppelen.
Bedankt voor de TV inloggegevens en jullie hulp.
Goedemorgen Ronald, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Nora en Teresa! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar en voor nu wens ik je een hele fijne dag!