Skip to main content
Beantwoord

koppelen 06 werkt niet

• December 14, 2025
  • 6 reacties
  • 32 Bekeken

Het koppelen van mijn 06 nummer aan bestaand account lukt niet (tv + internet). 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@tim.korzilius, ik wil graag met je meekijken en uitzoeken wat de reden is dat je deze foutmelding krijgt. Zou je jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Zodra je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan ga ik voor je aan de slag! 

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 14, 2025

Hallo ​@tim.korzilius 

Wat is de melding die je krijgt tijdens het koppelen en staan beide abonnementen op dezelfde naam?

Hallo ​@tim.korzilius 

Wat is de melding die je krijgt tijdens het koppelen en staan beide abonnementen op dezelfde naam?

Dit mobiele nummer kennen we niet. Beide staan wel op mijn naam

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • December 15, 2025

@tim.korzilius 

Is het wel een Odido abonnement en geen Ben abonnement? Is het abonnement al actief?

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • December 15, 2025

Hi ​@tim.korzilius, ik wil graag met je meekijken en uitzoeken wat de reden is dat je deze foutmelding krijgt. Zou je jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen aan je profiel? Zodra je dit hebt gedaan, kan je een seintje achterlaten in dit topic. Dan ga ik voor je aan de slag! 

Ik heb het toegevoegd

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Tim, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie al wat er misgaat. Je geboortejaar bij je mobiele abonnement staat op 1989. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je geboortedatum corrigeren en dan heb je binnen no time je abonnementen gekoppeld in Mijn Odido! 😄