Skip to main content

Kan iemand mij helpen om mijn oude telefoon 2  abonnement te koppelen aan odido?

Het lukt me niet.

Ben op het moment in het buitenland dus bellen naar de klantenservice is erg duur.

Hallo ​@tosmaas 

Wat gaat er precies mis tijdens het koppelen en krijg je wel 1 abonnement gekoppeld?

Om 2 abonnementen te koppelen in je Odido account moeten ze wel op dezelfde naam staan.

Hij geeft aan: 

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account.

Hallo ​@tosmaas van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je in het buitenland bent, heb je het naar je zin daar? Hopelijk heb je mooi weer! Wel zo fijn als je je abonnement kunt toevoegen in je acount, ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je deze melding te zien krijgt, staat je abonnement vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, deze kan ik voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna alsnog je abonnement kunt toevoegen aan je huidige account. 

Om dit te kunnen doen, mis ik nog een aantal gegevens in je profiel. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Gedaan Pharwin

Goedemorgen ​@tosmaas dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, zie ik dat alleen je geboortedatum nog ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje willen geven in het topic wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna direct voor je aan de slag!

Reeds gedaan.

Mijn geboortedatum staat in mijn profiel

Hoi tomsaas, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Op dit moment heb je 2 Mijn Odido-accounts:

• 1 account met e-mailadres m***a@gmail.com. Hieraan staat je mobiele abonnement gekoppeld.
  • 1 account met e-mailadres t***a@b***n.nu. Hieraan staat Internet + TV gekoppeld.

Om beide abonnementen in 1 account te koppelen, moet er 1 account verwijderd worden. Welke van de 2 accounts wil je verwijderd hebben? En welke wil je dus behouden? Laat het me maar weten. Dan verwijder ik het account dat je niet meer wil hebben! 😄

Het account van Gmail mag verwijderd worden.

t***a@b***n.nu wil ik behouden voor tv/internet/mobiel

Dankjewel!

Hoi Tosmaas, bedankt voor de bevestiging! Ik heb het account met je Gmail verwijderd. Laat je het me weten of het lukt om je mobiele abonnement nu aan je bestaande Mijn Odido-account met Internet + TV te koppelen?

Reageer