Doordat ik van wachtwoord manager ben geswitcht moet ik 2fa opnieuw instellen. Nu kon ik alles instellen behalve bij odido. Kortom. Ik kom er niet meer in. Klantenservice gebeld en die verwees mij naar een winkel. Winkel verwijst mij vandaag naar de klantenservice. Ik heb geen behoefte om weer lang in de telefoonlijn te wachten op hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen om dit te regelen?
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.
Ik hoor het verder graag.
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.
Ik hoor het verder graag.
Hallo
Hoi Pharwin,
Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.
Hallo
Hoi
Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.