Skip to main content

Doordat ik van wachtwoord manager ben geswitcht moet ik 2fa opnieuw instellen. Nu kon ik alles instellen behalve bij odido. Kortom. Ik kom er niet meer in. Klantenservice gebeld en die verwees mij naar een winkel. Winkel verwijst mij vandaag naar de klantenservice. Ik heb geen behoefte om weer lang in de telefoonlijn te wachten op hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen om dit te regelen?

Hi ​@EelcoVd, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken. Om je verder te kunnen helpen, moet ik alleen nog een verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Ik zal daarna een sms-verficatie doen en als je de juiste code met mij kunt delen, kan ik je hierbij verder helpen! 

Ik hoor het graag van je!


Hoi Pharwin,

Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.

Ik hoor het verder graag.


Hi ​@EelcoVd, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je kunt inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken. Om je verder te kunnen helpen, moet ik alleen nog een verificatie doen om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer invullen in je profiel? Ik zal daarna een sms-verficatie doen en als je de juiste code met mij kunt delen, kan ik je hierbij verder helpen! 

Ik hoor het graag van je!

Hoi Pharwin,

Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.

Ik hoor het verder graag.


Hallo ​@EelcoVd, dank voor het invullen! Ik zie dat alles overeenkomt met elkaar. Ik moet alleen nog een sms-verificatie bij je uitvoeren. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik daarna het account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen! 


Hoi Pharwin,

 

Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.


Hallo ​@EelcoVd, dank voor het invullen! Ik zie dat alles overeenkomt met elkaar. Ik moet alleen nog een sms-verificatie bij je uitvoeren. Ik heb zojuist een code per sms naar je nummer verstuurd. Kun je die met mij delen? Dan kan ik daarna het account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt instellen! 

Hoi ​@Pharwin van Odido,

 

Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.


Reageer