Skip to main content
Beantwoord

2FA met de app werkt niet sinds vandaag

• December 11, 2025
  • 10 reacties
  • 49 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op de website met 2FA via mijn app. Dit werkte 3 jaar lang, als sinds de T-Mobile tijd, maar nu niet meer, code wordt niet geaccepteerd.

Beste antwoord door Mark-DenHaag

Hoi Mark, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik kan wel in je Mijn Odido omgeving, maar ik heb daar geen 2FA code voor nodig. Wat apart dat je deze melding krijgt als je wel de juiste code invult. Door de strenge regels van tweestapsverificatie mag ik je 2FA methode niet wijzigen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker eens binnen. Mijn collega's mogen op vertoon van je legitimatie 2FA tijdelijk uitschakelen of omzetten naar SMS. Zodra je weer toegang hebt tot Mijn Odido kan je 2FA uiteraard weer wijzigen naar je voorkeur. Laat je het me weten of het is gelukt?

Ik vond die app veel handiger dan dat je op een SMS moet wachten (en veiliger).

Via de app heb ik 2FA dmv SMS ingesteld en ik kan nu weer inloggen via de website.

10 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mark, tof om te lezen dat je al zo lang bij ons zit! Heb je meer informatie voor me? Gaat het om een mobiel of Internet + TV abonnement? En wat gebeurt er precies als je 2FA probeert te gebruiken? Krijg je een foutmelding? En werkt inloggen wel via de Mijn Odido App? Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee!

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 12, 2025

Kunnen jullie wel inloggen met 2FA?

Ik krijg de melding “Code onjuist”.

Info staat in profiel.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mark, bedankt voor het invullen van je profiel. Ik kan wel in je Mijn Odido omgeving, maar ik heb daar geen 2FA code voor nodig. Wat apart dat je deze melding krijgt als je wel de juiste code invult. Door de strenge regels van tweestapsverificatie mag ik je 2FA methode niet wijzigen. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker eens binnen. Mijn collega's mogen op vertoon van je legitimatie 2FA tijdelijk uitschakelen of omzetten naar SMS. Zodra je weer toegang hebt tot Mijn Odido kan je 2FA uiteraard weer wijzigen naar je voorkeur. Laat je het me weten of het is gelukt?

• Auteur
  • is Prince of Content
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Ik vond die app veel handiger dan dat je op een SMS moet wachten (en veiliger).

Via de app heb ik 2FA dmv SMS ingesteld en ik kan nu weer inloggen via de website.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Mark, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Superfijn dat het is gelukt om 2FA om te zetten en dat je weer kan inloggen. Lukt het om 2FA weer terug te wijzigen naar de app?

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 17, 2025

Ik probeer nu in te loggen maar krijg alleen maar foutmeldingen… Weer een storing?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Mark-DenHaag op dit moment zijn er geen inlogissues bekend. Wat voor foutmelding krijg je precies te zien? Is het alleen met de app of ook via een browser/laptop? Zou je dat eens kunnen checken? Of is het inmiddels gelukt met inloggen? 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 23, 2025

Het werkt weer.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@Mark-DenHaag Fijn dat het weer werkt, daar ben ik blij mee! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. De community is er voor je! 

• Auteur
  • is Prince of Content
  • December 24, 2025

Reageer dan even in het Samsungtv app topic... daar blijft elke keer enor lang radiostilte.