Skip to main content

Ik heb onlangs mijn modem teruggestuurd en volgens track&trace is deze bezorgd. Ik heb echter nog geen retourbevestiging gehad van Odido. Kunnen je even checken?

 

 

Hallo @Henk_C 

Het retour adres op de screenshot werd vroeger gebruikt, er is nu een ander adres.

Het juiste adres is:

Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk


Dit retouradres (antwoordnummer) stond in de email die ik van jullie heb gekregen. Ik neem aan dat dit gekoppeld is aan jullie ontvangstadres.

 

 


@Waqqas kun je nagaan of dit in goede orde is ontvangen?


Hi @Henk_C, jouw vraag gaat om een Klik&Klaar abonnement. Op dit moment lukt het mij niet te checken of wij het modem retour hebben ontvangen of niet, hier zit een kleine bug in. Ik wil je daarom vragen om de ontvangstbevestiging af te wachten. Zolang je geen e-mail rondom een boete ontvangt, zit alles goed en hoef je je geen zorgen te maken. Krijg je zo'n e-mail wel? Dan is er geen man overboord en kan ik via de trackinglink altijd de zending opzoeken. Bewaar deze dus goed!


Reageer