Skip to main content

Het aanvragen van Klik & Klaar was makkelijk. Het opzeggen niet. Ongelofelijk.

Begin maart via de site opgezegd. Geen enkele bevestiging ontvangen dus op 7 maart maar eens gebeld, opzegging was niet binnen gekomen maar nu was het wel opgezegd. Deze keer wel bevestingsmail ontvangen, einddatum 7 april.

Op 12 maart heb ik de modem retour gestuurd naar Odido. Zie de link in mijn profiel. Op 15 maart hebben jullie die ontvangen.

En nu (26 april) krijg ik een mail dat jullie de apparatuur niet hebben ontvangen. Kunnen jullie dat oplossen voordat ik de 180 euro boete ontvang? Bedankt.

 

Goedemorgen ​@wimbonten Welkom in de community!

Heb je het modem teruggestuurd met de QR code en een verzend bewijs gekregen? 

Ik heb mijn modem 4 maart teruggestuurd en dat ging ook niet goed! Bij mij is het inmiddels opgelost 
Hopelijk kunnen de moderators je helpen als ze weer aanwezig zijn
Het bewijs bonnetje mag je ook hier posten! 
 

Succes en een fijne dag vandaag 


 

 


Ik heb geen QR-code gebruikt. In die bevestigingsmail van de opzegging stond dat ik de doos moest inleveren bij een PostNL punt. De link van het verzendbewijs staat in mijn profiel. De doos is verstuurd naar antwoordnummer 15021, 1117ZZ Schiphol-Rijk. Verstuurd op 12 maart.

Pas veel later (5 april) kreeg ik een mail met een QR-code (en in die mail wordt DHL genoemd i.p.v. PostNL). Maar toen was de doos al lang opgestuurd.

 

 


Hi ​@wimbonten, ik wil je hier met alle liefde mee helpen om ervoor te zorgen dat helemaal opgelost wordt. Ik zie dat je het verzendbewijs van PostNL al hebt toegevoegd in jouw profiel, dank daarvoor. Zou je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen? Nadat je dit hebt gedaan, kan je een reactie achterlaten in dit topic. Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 


Heb ik gedaan, alvast bedankt!


Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@wimbonten. Ik zie dat je het netjes retour hebt gestuurd via PostNL. Dit is wel een andere weg dan via de QR-code en hierdoor kan het langer duren voordat het modem afgemeld wordt. Nu heb ik de boete sowieso al voor je kwijtgescholden. Je zult hier wel nog e-mails over binnenkrijgen maar de boete zal in de realiteit niet worden verstuurd. Dit proces is namelijk nog niet gekoppeld aan het e-mailsysteem, daar zijn ze nog mee bezig. Je kunt de e-mails die je nog ontvangt als niet verzonden beschouwen!  


Top, Dankjewel!


Geen dank ​@wimbonten


Reageer