Skip to main content

Aan de ontwikkelaars:

Thuis hebben we een ZYXEL router, en als ik naar diens beheerpagina ga, dan zie ik dat er externe inhoud geladen word. Het zou beter zijn als deze stylesheet vanaf de router geserveerd word in plaats vanaf een externe webserver waar jullie geen controle over hebben. We hebben namelijk allemaal gezien wat er met polyfill gebeurde, en ik zie liever niet dat dit zich herhaalt. Daarnaast is het gewoon netjes om alle resources lokaal te hebben voor een apparaat dat mogelijk geen internetverbinding heeft. (Juist zodra de internet uitvalt zal deze webpagina bezocht gaan worden.)

Hardware model:: VMG8825-T50
Firmware versie: V5.50(ABPY.1)b21_20230112

Developer tools clearly shows an external resource being loaded.

Mochten er nog vragen zijn, reageer gerust.

NieuwAfgerond

Dat heb je inderdaad goed opgemerkt @Named T. Relay, dit is echter alleen het geval met de T-50, op de T-54 en T-56 is dit niet meer het geval. Het lijkt erop dat hij een font inlaadt.

Dat heb je inderdaad goed opgemerkt @Named T. Relay, dit is echter alleen het geval met de T-50, op de T-54 en T-56 is dit niet meer het geval. Het lijkt erop dat hij een font inlaadt.

Het betreft inderdaad een font.
Gelukkig was het geen JS bestand, maar ook aan fonts kleven soms risico's.
Dus het is goed om het op te lossen, dan kan je in ieder geval niet meer denken “had ik maar”.

Je hebt echter het verkeerde probleem opgelost! 😅
(Where's my IPv6? 😬)

Hartelijk dank voor het oplossen. 👍

@Tommie van Odido  En hij is weer terug!

Laatst had ik een storing en logde toen in op de router om te checken waaraan het lag.

Het laden van de router pagina duurde lang, blijkbaar als gevolg van deze onbereikbare stylesheet…

En daarom gebruik je als router enkel lokale resources…