Skip to main content

Sta roaming toe met de apple watch multisim (vergelijkbaar met andere providers). Vooral binnen de EU! 

Alleen Kpn heeft in een aantal landen Multisim roaming.  Odido en Vodafone nog niet. Er is nog geen planning wanneer dat erbij gaat komen. 

Alleen Kpn heeft in een aantal landen Multisim roaming.  Odido en Vodafone nog niet. Er is nog geen planning wanneer dat erbij gaat komen. 

Jeetje, deze manier van communiceren is wel echt heel bijzonder. Het antwoord op de vraag '’kan ik Multisim ook in het buitenland gebruiken?'’ is dus gewoon: nee, dat kan niet

Best vreemd om deze vraag te beantwoorden met '’Ja.'’ om dan vervolgens uit te leggen dat roaming niet werkt en je verbinding moet maken via je telefoon. Dan kun je Multisim dus niet in het buitenland gebruiken. Kun je ook gewoon aangeven i.p.v. deze verdraaiing van de werkelijkheid. 

Ik ben in elk geval ook wel benieuwd wanneer deze ondersteuning komt. KPN heeft het inderdaad al, wellicht toch daar maar eens kijken want zeg nu eerlijk, juist in het buitenland is die Multisim functionaliteit handig. 

Het wordt nu toch wel tijd dat Odido dit ook gaat ondersteunen, duurt erg lang.

Ja overweeg  over te  stappen,KPN heeft het al meer dan een jaar.

@Holland1 Ik snap dat wel als je veel in het buitenland bent. Voor mij is het minder nodig omdat ik altijd mijn iPhone bij de hand heb in het buitenland. Wie weet komt het snel 

UPDATE: voor nu plaats ik het idee in onderzoek omdat ik geen status kan geven. Hier kom ik volgende week woensdag op terug!

NieuwIdee in onderzoek

Een groot gemis ivm geen navigatie bij hardlopen in buitenland. Iets wat ik regelmatig doe. Voor mij een reden om over te stappen naar andere provider als die wel smartwatch roaming ondersteunen. Hopelijk dat odido hier voorrang aan kan geven aangezien ik verder tevreden ben.

UPDATE: voor nu plaats ik het idee in onderzoek omdat ik geen status kan geven. Hier kom ik volgende week woensdag op terug!

Het is woensdag geweest, is er inmiddels nieuwe informatie om te delen?

Het is woensdag geweest, is er inmiddels nieuwe informatie om te delen?

Inmiddels is het al twee keer woensdag geweest 😆 Ben erg benieuwd.

@Jason van Odido Is er inmiddels al iets meer te delen?