Beste Odido,
ik schrijf u met een dringend verzoek omdat ik momenteel vastloop in mijn hypotheekaanvraag door een negatieve BKR-registratie. Dit is voor mij een heel stressvolle situatie, en ik hoop dat u mij kunt helpen.
De negatieve registratie is ontstaan in een hectische periode in mijn leven. Na een relatiebreuk en een verhuizing heb ik helaas een maandbetaling gemist. Door alle chaos had ik nagelaten mijn adreswijziging tijdig door te geven, waardoor ik belangrijke brieven heb gemist. Toen ik hiervan op de hoogte raakte, heb ik direct contact opgenomen met uw klantenservice en geprobeerd alles op te lossen.
Tijdens mijn gesprekken met de klantenservice kreeg ik verschillende antwoorden. Uiteindelijk werd mij geadviseerd om het volledige openstaande bedrag van mijn toestelcredit in één keer af te lossen. Dit heb ik meteen gedaan, omdat mij werd beloofd dat hiermee de negatieve registratie zou worden verwijderd en ik hierna een bevestiging van de BKR zou ontvangen. Helaas staat in de bevestiging dat de codes niet kan worden verwijderd, terwijl de collega mij nadrukkelijk het tegenovergestelde beloofde. Natuurlijk geen fijn gevoel weer.
Ik voel mij echt radeloos, omdat ik alles heb gedaan wat van mij werd gevraagd en ik nu toch vastloop. Ik begrijp heel goed dat ik verantwoordelijk ben voor mijn betalingen, en ik neem dit ook zeer serieus. Maar ik hoop dat u kunt begrijpen dat het in die turbulente periode simpelweg mis is gegaan.
Daarom wil ik u vriendelijk maar dringend verzoeken om mijn situatie te heroverwegen en de negatieve BKR-registratie te verwijderen. Ik wil graag dat mijn hypotheek wordt goedgekeurd en hoop dat u mij hierin kunt helpen. Als u meer informatie nodig heeft, sta ik uiteraard klaar om die te geven.
Ik hoop op uw begrip en een positieve terugkoppeling.