Skip to main content

 

Aan de afdeling Klantenservice van Odido,

 

Mijn naam is Angel Chakarov en ik schrijf u met betrekking tot een BKR-registratie op mijn naam.

 

Helaas heb ik in het verleden een achterstand opgelopen doordat mijn financiële situatie plotseling verslechterde. Alles ging goed, totdat mijn werk sterk afnam en ik mijn verplichtingen niet meer kon nakomen. Gelukkig is mijn situatie inmiddels volledig hersteld, en gaat het nu veel beter.

 

Ik heb een prachtig huis op het oog en alles is in orde, behalve de BKR-registratie die mij nog in de weg staat. Daarom verzoek ik u vriendelijk om te kijken of deze verwijderd kan worden. Ik ben bereid om alles te doen wat nodig is om dit recht te zetten. 
PS, ik heb inmiddels al 2 mails gestuurd naar incasso@odido.nl alleen krijg ze niet te pakken.

 

Ik hoor graag van u. Alvast hartelijk dank voor uw begrip en medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

Angel Chakarov

 

Goedemiddag ​@Angel9610, van harte welkom op onze Community! Wat fijn om te lezen dat je situatie is hersteld en dat het beter met je gaat. En leuk dat je een prachtig huis op het oog hebt! Uit ervaring weet ik hoe lastig het is om in deze moeilijke periode een huis te bemachtigen. Wel zo fijn als niks in de weg staat voor je hypotheekaanvraag. In je profiel zie ik twee mobiele nummers vermeld staan. Als ik meekijk, zie ik dat het gaat om het nummer dat eindigt op ***0656. Daar zie ik je mail richting onze incasso afdeling ook terug. Echter, zie ik bij dat nummer wel een behoorlijk bedrag openstaan. Het gaat om € 1055,82. Dit is tot op het heden nog niet betaald. Ik raad je aan het bedrag zo snel mogelijk te betalen, daarna kunnen mijn collega's van de incasso afdeling je verzoek over de BKR-registratie in behandeling nemen. 

Je kunt het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (deze kan je terugvinden op je factuur), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Zodra alles volledig is afbetaald, kunnen mijn collega's je verzoek in behandeling nemen en de BKR-registratie verwijderen! 

Gaat dat lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


Goedendag,

ik heb de bedrag zojuist overgemaakt . Het duurde even omdat wij namelijk  op vakantie waren. Die bedrag is volledig overgemaakt op de rekening van incasso Flanderijn. Ik zie graag jullie reactie tegemoet.


Goedemiddag ​@Angel9610 hopelijk heb je een fijne vakantie gehad! Bedankt voor je betaling. Als je deze hebt overgemaakt naar het incassobureau, zal je betaling binnen een week in onze systemen zichtbaar zijn. Zodra dat het geval is, kunnen we je abonnement weer activeren en meekijken naar je BKR-registratie. We zullen voor nu moeten afwachten totdat de betaling zichtbaar is bij je abonnement. Kun je volgende week een reactie geven in dit topic? Dan kunnen we daarna met je meekijken of het bedrag al is verwerkt!


Goedenmiddag,

Vakantie was heerlijk, bedankt. 
ik heb reeds een mail ontvangen met aangepaste maandbedrag van mijn Abonnement, dus ik neem aan dat de betaling binnen is. Zouden jullie alsjeblieft voor mij kunnen nakijken en eventueel die bkr verwijderen🙏.

Het is heel belangrijk voor me dat die weg is zodat we onze papieren kunnen indienen voor het huis.

ik zie graag snel een reactie tegemoet.

alvast bedankt


Goedemorgen ​@Angel9610 ik snap heel goed dat je de papieren voor het nieuwe huis zo snel mogelijk in orde wilt maken. Ik heb gelijk gekeken en ik zie de betaling nog niet terug bij je abonnement. Het incassobureau geeft dit altijd binnen een week aan ons door, pas dan is de betaling zichtbaar bij je abonnement. Geef het nog even de tijd, ik vermoed dat de betaling ergens in de loop van volgende week zichtbaar zou moeten zijn bij je abonnement. Je kunt het altijd voor de zekerheid nog navragen bij Flanderijn. Zodra het bedrag is verwerkt bij je abonnement, kan ik he abonnement weer voor je activeren (op dit moment is het een PrePaid-aansluiting) en kunnen we meekijken naar de BKR-registratie! 


Goedendag ,

Ik heb de incasso zojuist aan t lijn gehad en die zeiden dat ze jullie nu een mail zouden sturen dat de betaling binnen is, kunt u alsjeblieft kijken of jullie t al weg kunnen halen? Want het zit namelijk echt krap met de tijd alles is klaar behalve de bkr nog. En in principe omdat ik al zo jong ben kom ik moeilijk aan hypotheek en daarnaast nog met de bkr ja dat word het gewoon niet. 
Dus nogmaals als die zsm weg kan zou ik het heel erg waarderen🙏


Hoi Angel, ik hoop allereerst met je mee dat je snel je hypotheek rond krijgt! Wat bedoel je precies met Incasso? Met wie heb je contact gehad? Ik zie de betaling namelijk nog niet binnenkomen. Ik moet je vragen contact op te nemen met Flanderijn via één van deze kanalen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Zodra de betaling gedaan en verwerkt is, dan kunnen wij de registratie heel snel voor je verwijderen! 😊


Ik heb met flanderijn gebeld de incasso, die hebben aangegeven dat ze de betaling zichtbaar voor jullie hebben gemaakt, want daar is waar jullie op wachten. Is er geen andere manier om jullie te laten zien dat de betaling is voldaan anders? Want inmiddels heb ik hem al bijna 2 weken geleden betaald en begrijp niet wat er fout gaat


Hoi Angel, superfijn dat de betaling in ieder geval gedaan is en bij Flanderijn is verwerkt. Dat is al direct een stap dichter bij het verwijderen van je BKR-registratie. Ik heb zojuist contact gehad met mijn collega van Incasso en ik geef je graag meer duidelijkheid over de procedure en de stand van zaken. Zolang het dossier bij Flanderijn nog open staat moeten we je eigenlijk vragen bij Flanderijn vragen over de status te stellen. Zodra wij een formele bevestiging van Flanderijn hebben ontvangen, sturen wij een bevestiging van betaling en melden wij de BKR-registratie af. Mijn collega en ik willen je uiteraard zo snel mogelijk helpen en we gunnen je uiteraard je nieuwe woning. Daarom nu het goede nieuws: We hebben je BKR daarom nu alvast afgemeld en de coderingen verwijderd, zodat je hiermee verder kan. De formele afhandeling volgt later als Flanderijn het dossier sluit en dit aan ons doorgeeft. Ik wens je heel veel succes en plezier met je hypotheek en je toekomstige woning! 😁


Reageer