Goedemiddag,
Ik probeer dringend contact te krijgen over mijn verzoek tot heroverweging en verwijdering van een BKR-registratie (kredietnummer 41448522). Helaas heb ik na mijn laatste e-mail van 2 december geen reactie meer ontvangen, terwijl de situatie voor ons nu echt spoed heeft.
Telefonisch contact opnemen is helaas niet mogelijk volgens het callcenter, waardoor ik ben aangewezen op e-mail. De reactietermijn wordt echter steeds langer, terwijl wij momenteel in de laatste fase zitten van het rondkrijgen van een hypotheek voor onze droomwoning. De BKR-registratie is het enige dat nog in de weg staat.
In mijn eerdere mailwisseling is aangegeven dat er ineens een openstaand bedrag zou zijn, maar volgens mijn BKR-rapport staat de einddatum van het krediet op 19-10-2021 en klopt het genoemde bedrag niet met wat BKR registreert. Begrijpelijk dat dit eerst opgehelderd moet worden, maar daar heb ik helaas geen terugkoppeling op gekregen.
Mijn vraag aan Odido is:
-
Kan dit traject met spoed worden opgepakt?
-
Is er een rechtstreeks contactpunt (e-mailadres of telefoonnummer) waar ik dit kan afstemmen?
-
En indien nodig: wij zijn bereid het genoemde bedrag direct te betalen, mits dit leidt tot snelle afmelding/verwijdering van de registratie.
Wij willen dit heel graag correct en volledig oplossen, maar de tijd dringt enorm.
Alle relevante correspondentie heb ik al per e-mail aangeleverd.
Ik hoop dat iemand van Odido dit kan oppakken of doorzetten naar de juiste afdeling.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Kelly Heij