Geachte heer/mevrouw,
Op 2 augustus 2024 heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Odido in verband met een storing die ik heb ondervonden. Tijdens dit gesprek is mij een tegemoetkoming van €150 (incl. btw) toegezegd.
Op 2 augustus 2025 ontving ik hiervan een schriftelijke bevestiging per e-mail (kenmerk: 1506/1.18217946). In deze bevestiging staat expliciet vermeld dat er een creditering van €150 is aangemaakt voor mijn abonnement en dat ik hiervoor binnen enkele dagen een creditnota zou ontvangen.
Tot op heden, 8 september 2024, heb ik dit bedrag echter niet ontvangen. Toen ik hierover telefonisch contact opnam met de klantenservice, werd mij medegedeeld dat het verzoek was afgewezen. Dit is echter in strijd met de schriftelijke toezegging die ik van Odido heb ontvangen. Een schriftelijke bevestiging geldt juridisch als bindend, en ik verwacht dan ook dat Odido deze afspraak nakomt.
Ik verzoek u dringend om de creditering van €150 alsnog zo spoedig mogelijk uit te betalen en mij schriftelijk te bevestigen wanneer dit bedrag wordt overgemaakt. Indien dit niet binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief gebeurt, zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen, waaronder het voorleggen van deze zaak aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Ik vertrouw erop dat Odido zijn verplichtingen nakomt en dit correct afhandelt.
Met vriendelijke groet,
M.Bulut