Skip to main content
Beantwoord

Betaling tijdens betalingsregeling

• May 20, 2024
  • 3 reacties
  • 647 Bekeken

Goedemiddag 

Heb 1 factuur achterstand wou weten of het goed is als ik de 24e zou betalen? Want ik wordt niet echt wijs van 

Beste antwoord door Cristien

@Bayar12  Met een betalingsregeling mag je geen enkele betaling meer overslaan.

Alvast goed om te weten.

• Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.

• Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.

• Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.

• Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.

• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.

• Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • May 20, 2024

Je kunt voor 1 factuur een betalingsregeling aanvragen in je my-odido omgeving. Te laat betalen is een minder goed plan. Uiteindelijk krijg je voordat je wordt afgesloten eerst nog een bericht hierover.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • May 20, 2024

Ja het gaat om betaling naast betaalregeling ik kan niet achter komen hoelang her duurt voor dat geblokkerd wordt.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • May 20, 2024

@Bayar12  Met een betalingsregeling mag je geen enkele betaling meer overslaan.

Alvast goed om te weten.

• Je kan tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.

• Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kan je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.

• Tijdens de betaalafspraak kan je in Mijn Odido de status van je afspraak bijhouden.

• Tijdens de afspraak kan je je abonnement niet wijzigen of verlengen.

• Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.

• Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan Odido verdere maatregelen nemen.