Skip to main content

Intro; ik ben een gamer en leef op mn boot.

Unlimited is dus al snel op als ik even lekker zit te gamen op de GeForce now cloud. En dan bestaat er wel een mogelijkheid om extra mb gratis aan te maken, maar dit was voorheen niet. Toen was het echt unlimited. En met 2000 mb extra word ik al snel uit het spel gegooid. En moet ik weer opnieuw mb vragen.

Afijn het is dus meer een klacht dan een vraag, of kunnen jullie misschien toch mee gaan met de tijd? En het weer terug draaien zoals het ooit was?

ik wil echt Unlimited, en dus niet beperkt worden in mn data.😏😒

Hallo ​@Duderichard 

Odido heeft vroeger echt unlimited internet gehad zonder aanvullers maar dit aanbod verdween al snel omdat hierdoor het mobiele netwerk werd overbelast.

Als je kijkt naar alle andere providers, die doen precies hetzelfde. Elke dag begin je met een x aantal GB en die kan je aanvullen zo vaak je wilt.

Ik weet niet precies hoe het werkt met wonen op een boot maar heb je dan een adres? Misschien kan je dan DSL, glasvezel of Klik&Klaar nemen.

Op boot heb je geen adres, klik en klaar werkte niet.

gewoon mifi router met simkaart, maar de teleurstelling is groot.

en het is niet wat ik ooit beloofd kreeg.

Hoi ​@Duderichard ,

De voorwaarden van unlimited zijn overal hetzelfde.  Je krijgt een startbundel per dag en mag daarna onbeperkt gratis boosters bestellen. Dat is met name in het leven geroepen om te voorkomen dar het als vaste lijn vervanging zou worden ingezet. 

Klik en klaar is juist bedoeld als vaste lijn vervanging maar omdat mogelijk te maken kun je alleen de hoge frequentie banden in de lucht gebruiken omdat daar veel capaciteit zit. Dat dit minder dekking heeft dan een normaal mobiel abonnement is een reden dat het ook een andere prijs heeft. Meer smaken bia mobiel zijn er niet en zul je of een starlink oplossing of wat anders moeten doen op je boot.

Als ik unlimited laat vertalen door google dan betekend het onbeperkt. Ik ga mezelf maar niet herhalen, maar kloppen doet het niet. En de boosters is echt te weinig. Even je game updaten en je bent al continu aan het aanvullen met je booster. 

ik zie liever een oplossing dan eindeloos reageren op teksten die ik al ken.

Er is unlimited, je moet het alleen even vragen. Net als bij een unlimited restaurant, je kan blijven opscheppen maar je moet het even aangeven...

Maar ik snap je wel hoor. Er is helaas geen oplossing meer op de Nederlandse markt voor consumenten waar er geen FUP is. En zelfs bij klik en klaar is er een FUP van 2TB. Het blijft een mobiel netwerk waar je iets deelt met andere gebruikers in dezelfde radiocel. Dus helaas voor jou zul je moeten leren leven met de manier waarop deze producten werken. 

Reageer