Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Beste, graag zou ik een mail adres of iets dergelijks willen ontvangen waar ik een brief heen kan sturen voor het verzoek van verwijderen van de (negatieve) BKR Registratue
Ik heb gister mijn abonnement in de winkel verlengd + telefoon. Daarbij heb ik als extra videoland gekozen, maar ik heb geen activatielink ontvangen om het te activeren.
Ik heb gisteren mijn Apple Watch 10 Cellular binnengekregen. Helaas lukt het nog niet om Multisim aan te vragen als ik het mobiele netwerk via de Watch-app wil configureren.Nadat ik via de Watch-app verwezen wordt naar de inlogpagina van Odido, krijg ik nadat ik inlog elke keer dezelfde foutmelding: Oeps… Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan Multisim. Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de klantenservice, maar hij kwam er helaas ook niet uit. De softwares van zowel de iPhone 13 als de Apple Watch zijn helemaal up to date.Ik zou graag op korte termijn gebruik willen maken van Cellular. Wie kan mij helpen?
Ik heb thuis ip camera's met een geheugenkaart die ik via een app kan bekijken alleen via de wifi.Nu zou ik ook graag mijn camera beelden willen bekijken via de app op mijn mobiel via internet als ik niet thuis ben.Nu heb ik gelezen dat je in de router poorten moet open zetten om het te laten werken?Graag zou ik info willen hoe dit moet?Met vriendelijke groet, Groothedde
Ook ik ervaar problemen met IMessage, alle voorgaande opties geprobeerd
Begrijp ik het goed dat Odido geen Netflix 4K account aanbiedt in het entertainment pakket? Als ik tegelijk Netflix 4K op 2 TV's, 2 PC's, 4 iPhone's, 2 iPads en huishoudelijke apparaten in gebruik heb, wat voor internetsnelheid heb ik dan nodig?
Afgelopen maandag 17 Februari kreeg ik een sms bericht van Odido.Vandaag heeft Sara van Odido mij gebeld, ik neem het op, maar ik antwoord niets.De reden is dat ik doof ben !!!!!!!!vermeld jouw systeem dat ik doof ben !!!!!!!
Goedemiddag!Ik ben al een aantal weken in contact met Odido Service omtrent het activeren van de Multisim op mijn Apple Watch 10. Wanneer ik via de app of webbrowser Multisim wil activeren kom ik uit in het scherm waarin ik de Samsung Watch kan activeren. Laat het duidelijk zijn dat dat niet klopt ;-) Het probleem is door Odidio erkent en zou worden opgelost. Er is ook een ticket van aangemaakt en is ook geescaleerd.Onlangs weer contact gezocht via Odido Service, omdat ik geen updates krijg rondom dit issue. Ik heb aangegeven graag een alternatieve oplossing aangeboden te krijgen. Men gaf aan het vreemd te vinden dat er niet al een alternatief aangeboden was. Maar daarna bleef het stil en heb ik weer zelf contact moeten zoeken met Odido Service. Weer een volgende medewerker gaf mij aan dat een alternatief helaas niet mogelijk was en dat ik maar gewoon nog even moet wachten. Graag wil ik de community vragen of deze case herkend wordt en of er wellicht oplossing zijn gevonden, bijvoorbee
Wie o wie kan mij helpen!!!!ik heb namelijk een blokkade gekregen op mijn simkaart waardoor ik nu niet kan bellen en internetten op me telefoon nu heb ik met t mobile een betalingsregeling getroffen en daar in de mail stond dat ik alleen een blokkade heb voor bellen naar betaalde service en buitenlandse nummer echter ben ik helemaal geblokkeerd en kan ik naar niemand bellen zelfs niet naar de klantenservice nummer van t mobile en heb ook geen toegang tot jullie 4g netwerk wat ik wel nodig heb om te kunnen werken als bezorger en natuurlijk ook om mijn betalingsregeling te kunnen betalen
Afgelopen mei ontving ik een factuur van 400 euro van Odido. Mijn zoon had blijkbaar aankopen gedaan terwijl ik deze optie had geblokkeerd voor zijn simkaart. Heb hierover gebeld met jullie collega M. en híj gaf aan dat het om aankopen buiten Odido ging en dat dit niet geblokkeerd was. We hebben toen afgesproken dat hij de simkaart in zijn geheel zou blokkeren en ik heb de factuur betaald. Een maand later ontving ik een nieuwe factuur van 600 euro, hierover weer gebeld, dit keer met E.. Zij wist mij te vertellen dat de simkaart niet geblokkeerd was, maar ze zou het alsnog voor me regelen. Ze zou het gesprek met M. terug laten luisteren en tot een passende oplossing komen. Ze benadrukte dat ze een ervaren kracht was en dat ik altijd naar haar mocht vragen, ik kreeg het gevoel dat het nu goed zou komen. Een maand later had ik nog niets gehoord maar kreeg ik wel een aanmaning en aankondiging van een blokkade van mijn eigen sim-kaart. Weer gebeld, collega B. vond het erg vervelend en schr
Wanneer ik een servicenummer wil bellen krijg ik te horen dat deze oproep niet is toegestaan. Ik heb geen betalingsachterstand.
Vandaag een sms bericht,Spongebob gamecraze abo afgenomen, kosten 5 euro per week. Na contact met klantenservice t mobile is de dienst opgezegd en de 5 euro gaan retour middels een aanvraag onderzoek per email. Ik had geen idee waar dit vandaan kwam, totdat ik de openstaande apps op mn telefoon afsloot.Daar stond YouTube nog open (ivm afspelen muziek over de autoradio) en daar zag ik een achtergrond van het vieze smerige spel met hun klik link.Dus er kan met 1 klik een abo worden afgesloten via je mobiele provider zonder ook maar akkoord te hoeven klikken, of gegevens in te vullen. Zo smerig zie je ze zelden. T Mobile, onderneem hier actie op.Een externe dienst mag NOOIT zonder een akkoord middels extra bevestiging een dienst afsluiten. Een klik is geen elektronische handtekening of bevestiging. Ik snap dat jullie niet de oorzaak van het probleem zijn. Maar als provider van miljoenen mensen in Nederland heb je wel de plicht om hier actie op te ondernemen.Dus in dit geval ging de 'oplic
Hi, ik probeer via de Watch app de mobiele voorzieningen te activeren voor mijn Apple Watch Ultra 2 (niet gekocht bij Odido) maar ik krijg de melding dat mijn Odido NL account niet in aanmerking komt (zie screenshot). Waarom niet? Ik zit op een nieuw Odido unlimited abonnement.
Wanneer kunnen we multisim i.c.m. @Work verwachten. We zijn nu al ruim 1.5 jaar verder.
Hoi!Onlangs wilde ik het mobiele abbo van mij en mijn vriendin toevoegen aan het Odido-account. Beide telefoonnummers staan op hetzelfde adres geregistreerd als het vaste internet-abbo. Helaas krijg ik onderstaande melding. Ik denk dat dit te maken heeft mijn het oude T-Mobile account. Kan iemand mij hier mee helpen?
Ik kan geen status nummerbehoud opvragen. Mijn mee te nemen nummer kent het systeem niet en mijn huidige nummer krijg ik wel een sms maar blijf in het scherm voor tweede verificatie. Gaat het allemaal wel goed?
Al sinds jaar en dag klant bij Odido voor zowel internet als mobiel (eerst T-Mobile en daarvoor zelfs Orange). Eigenlijk nooit noemenswaardige problemen gehad. Ook altijd netjes te woord gestaan door werknemers e.d.Nu komt het probleem, mijn telefoon was er mee gestopt na één jaar. Naar de T-Mobile shop gegaan voor de garantie en moest zou worden opgestuurd ter reparatie of vervanging.De telefoon kon niet gerepareerd worden, dus werd er een vervanging opgestuurd. Deze telefoon leek alleen in geen geval op de telefoon die ik had ingeleverd. (krassen, deukjes en in zijn geheel ranzig) De werknemer in de shop, waar ik mijn oorspronkelijke telefoon ook ingeleverd had, schrok ook er ook van hoe Dynafix zich hier vanaf probeerde te brengen.Deze werknemer heeft netjes geprobeerd te bellen met Dynafix die vervolgens aangaven dat de telefoon opnieuw ter reparatie aangeboden moest worden. Dat is toen gebeurd inclusief wat aanmoedigende teksten van de werknemer in het formulier naar Dynafix. (ofw
Meerdere malen contact gezocht met Odido! Telkens geen gehoor via alle wegen. Nu dus via deze weg voor ik verdere stappen ga ondernemen, sta volledig in mijn recht. En wil gewoon graag iemand spreken. Tot nu toe waardeloze service van dit bedrijf!
Ik heb per ongeluk een verkeerde Podimo account gekoppeld aan mijn Odido abbonement. Hoe koppel ik dit weer los zodat ik het juiste account kan koppelen?
ik heb een bieper 100 knopjes en een scherem ik wil als er een odido melding is het zegt wie het is op de scherem en ook piept tot dat je de knop drkt op mijn esp32
Beste Odido, graag kom ik met u in contact omdat ik een belangenafweging wil voor mij registratie. ik ontvang graag de procedure waar ik mijn documentatie naar kan opsturen. dit i.v.m. een lopende hypotheekaanvraag. Ik heb helaas niet zo veel tijd meer over, kunnen jullie met spoed mij helpen zodat ik geen boete hoef te betalen?. Ik hoor het graag. Alvast dank!
Ik ben mijn pukcode kwijt en kan dit ook niet opvragen via mijn tmobile account omdat ik niet ben aangemeld.Hoe kan ik nu mijn pukcode opvragen?
Beste T-mobile community, Graag zou ik mijn T-Mobile community account inclusief reacties en alle topics (inclusief deze) willen laten verwijderen. Ik begreep dat dit via een topic moest. Alvast bedankt.
Hello there, I'm having problems with receiving calls while I'm outside Netherlands, the roaming is activated, I can call but I cannot receive call neither from NL or from the country I'm visiting.Thanks in advance for your help!!Romina
Het is voor mij niet mogelijk om mijn multisim op te zeggen. Zouden jullie mij hier mee willen helpen?Bij een ander topic met de zelfde vraag staat wel een link maar deze komt uit bij een onderhoud melding van 03 maart.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.