Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Beste allemaal, Sinds enige dagen ben ik in het bezit van een Pixel Watch. Deze is officieel nog niet in Nederland te koop, in tegenstelling tot de nieuwe Pixel telefoons. Bestaat de mogelijkheid om voor deze smartwatch de multisim te activeren? In hoeverre is TMobile bezig om dit uit te breiden naar andere smartwatches met LTE/4G mogelijkheid? Mocht ik iets kunnen testen daar sta ik daar ook zeker voor open! Hoor het graag Bedankt en grt Jeroen
Dag, Ik ben op vakantie geweest naar Griekenland en Turkije, in Griekenland had ik internet via mijn normale ‘europese’ abonnement, dit werkte prima (ik heb standaard roaming aan). Echter in Turkije moest ik een speciale buitenlandbundel aanschaffen, dit heb ik gedaan voor 10 euro (GROEN S: 350 MB). Helaas deed mijn internet het daar niet, alles gecheckt maar ik kreeg maar geen toegang. Via de odidochat kreeg ik geen response en bellen had een wachtrij van 35 minuten, beetje zonde op mijn vakantie. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn bundel, wel is het bedrag afgeschreven. Wat kan ik nu doen? De wachtrij bij de telefoon is enorm en via de chat kom ik niet verder, ze begrijpen mijn vraag niet.
Hey, We leven tegenwoordig in een tijdperk van moderne technologie en AI, helaas blijven veel bedrijven nog achter, Odido hoop ik niet. Dus even een vraag betreffende de telefoon diensten van odido.Is het mogelijk om een specifiek nummer door te zetten (call forwarding) die mij belt naar een andere nummer, bijvoorkeur op bepaalde tijd stippen.Iets meer info, ik krijg bijna elke ochtend een telefoontje als bevestiging van een dienst, ik wil dit telefoontje doorzetten naar een ander telefoonnummer, maar de rest van de tijd kan het ook zijn dat men van uit dat nummer mij belt voor een vraag of notitie, die telefoontje wil ik dus wel ontvangen.Hoor het graag als er een oplossing mogelijk is.
Ik heb gisteren na een jaar weer Podimo afgesloten via mijn Odido abonnement. Nu is hij automatisch gekoppeld aan een oud account die ik eerder gebruikte. Maar omdat ik in de tussentijd een nieuw emailadres heb gekregen van Proton had ik een nieuw account aangemaakt. Toen ik wilde koppelen stond dat hij al gekoppeld was aan mijn account. Mijn oude dus. Hoe los ik dit op?
Hallo ik heb eerder een klacht gedaan op de forum en kan deze niet verwijderen. Kunt u dit verwijderen of naam anoniem doen.
Hi! Ik luisterde regelmatig naar de radio via Deezer, maar sinds deze week zie ik enkel nog Belgische stations. Land staat nog gewoon ingesteld op Nederland. Weet iemand hier hoe ik de Nederlandse zenders weer kan zien?Alvast bedankt 😄
Hallo,Mijn telefoon met sim zijn in het water gevallen en niet meer te vinden. Kan niet inloggen op Odidi vnwege 2 staps verificatie. Wil graag een nieuwe bestellen, oude niet blokkeren, hoe doe ik dat?
Ik was op vakantie geweest dus had meer data gebruikt dan normaal en had daarom MB aanvuller gekocht. Op een gegeven moment was deze bijna op dus ik wilde er nog een bij doen. Maar dat mocht niet, het gevolg was dat onderweg de MBs op raakten en dus m’n navigatie niet meer lekker werkte. Later ergens op de WiFi weer aangevuld, maar was net niet genoeg, en vandaag was het weer op. Maar ik kon niet nog een aanvuller kopen en ook m’n parkeeractie niet afmelden totdat ik ergens op de WiFi zat.Waarom kan ik niet bijkopen voordat ik op 0 sta?En zo te zien kan ik pas bijkopen als ik ergens op de WiFi zit.Onhandig allemaal.
Eerste eSim werd gezien door mijn nieuwe telefoon, maar de Odido-app zag hem niet en ik kon nergens activeren. Omdat chatbot van Odido zegt dat je opnieuw moet activeren en dat niet in de app kan, uiteindelijk geprobeerd met in systeem eSim verwijderen. Dat lost het dus niet op en ik ben de eSim kwijt.Nieuwe eSim online gekocht. Die eSim is nu wel geactiveerd, zegt Odido zowel in de app als in een mail daarover, maar nu ziet de telefoon hem niet. Instellingen kunnen geen eSim vinden, en codes invoeren voor activatie werkt daar ook niet (‘code klopt niet of is al gebruikt’). Oude sim-kaart werkt niet meer, dus ik ben helemaal niet meer bereikbaar.De chatbot op de website stuurt je weer zes maal hetzelfde kringetje rond. Dan maar wachten tot ik kan bellen (dat zou op zondag vanaf 9:00 moeten kunnen, maar de website toont het nummer pas vanaf 12:00). Servicelijn-medewerker zegt dat het vreemd probleem is en dat de Technische dienst mij daarom zal bellen om 17:30 (‘nee, u hoeft echt niet n
Hi,Ik heb net mijn abonnement gewijzigd waardoor mijn ene punt voor extra’s komt te vervallen. Ik wil dus nu graag mijn HBO Max annuleren om niet die kosten zelf te betalen, maar ik kan de optie hiervoor niet vinden. Als ik mijn extra’s probeer te wijzigen kan ik alleen maar andere plannen aangaan.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? :-)
Hallo,Ik heb eind december via mijn extra punten HBO aangezet. Toen bleek dat sport niet kon icm daarmee heb ik het uitgezet. Daarna heb ik prime aangezet. Dat is nu ingegaan. Echter bij mijn HBO staat nog steeds dat het gefactureerd wordt via odido. Hoe kan ik dat uitzetten?Gr,Eelke
Ik ben een beetje verbaasd. Ik betaal op het moment €5,99 voor een normaal HBO abonnement. En via odido kost het de 1e maand €4 en daarna €7,99? Dit is toch geen voordeel?😅
Ik probeer al vanaf (12/12/23) 8 uur contact te zoeken met Odido via het klantenservice telefoonnummer. Waarom wordt de verbinding steeds verbroken? Is iemand vergeten de lijnen op te zetten?
Hi OdidoSinds 20 juli ben ik bezig met het laten verwijderen van mijn BKR-registratie. Op maandag 22 juli werd mij bevestigd dat mijn registratie zou worden verwijderd op basis van mijn brief en bewijsstukken. Er werd mij ook verteld dat ik uiterlijk woensdag 24 juli bericht zou ontvangen of dat ik zelf bij BKR moest controleren.Het is nu echter al twee weken later en ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Dit heeft gevolgen voor mijn lopende aanvragen bij andere instanties, die hierdoor mogelijk vervallen.Ik heb inmiddels al vijf verschillende medewerkers gesproken, maar telkens krijg ik te horen dat het druk is. Ik begrijp dat het soms druk kan zijn, maar twee weken is in dit geval best lang. Ik heb gebeld, gechat, en gemaild naar incasso. NUL REACTIE.Zouden jullie mij zo snel mogelijk duidelijkheid willen verschaffen. Mijn verzoek is dringend.Kenmerk: 72055188/2024-07-20 08:58:11 Alvast bedankt
Zouden jullie mijn community account willen verwijderen?
Nu ongeveer een maand geleden mijn proefperiode voor 3 maanden geactiveerd en zou een activatie sms krijgen. Deze nooit ontvangen.Net 2x geprobeerd te bellen voor het probleem maar kom niet door het menu heen.Is er een simpele manier om de activatie sms alsnog te krijgen?
Doorschakelen gaat niet uit. Niet bij instellingen en ook geef hij geen verbinding en ongeldige mmi code.Alles geprobeerd en ik gebruik e sim
Ik wil graag mijn extra opzeggen, in dit geval Videoland.Bij de klantenservice zeiden ze dat dat niet lukte, online lukt het mij ook niet. Hoe moet ik mijn extra opzeggen?Met vriendelijke groet,Veronique
Hallo,ik ben bewindvoerder van mijn autistische zoon, nu heb ik voor hem bij jullie op 19 oktober zijn telefoon abonnement verlaagd van unlimited plus naar unlimited basis en ook mocht videoland eraf gehaald worden. Dit kon alleen via mail kreeg ik in het gesprek te horen. Dus een mail gestuurd. Na 1 week niks gehoord te hebben nogmaals een mail gestuurd. Op 1 november gebeld omdat ik nog geen antwoord terug had. Zij gaf aan dat ze er 2 weken over mochten doen maar heeft intern toch nog een bericht gestuurd. Op 7 november weer gebeld en doorgegeven dat ik nu na ruim 3 weken toch een antwoord wilde of het was verwerkt. Op 7 november eindelijk een antwoord via de mail, maar tot mijn grote verbazing staat er dat het per 7 november is verlaagd en Videoland eraf, maar dat houd dus in dat nu 3 weken langer voor een duurder pakket heb betaald aangezien ik op 19 oktober dit heb doorgeven. ik mag er toch vanuit gaan dat dan ook die datum wordt gehanteerd. Ik vind dit echt niet kunnen dat jullie
Goedemorgen,Ik heb een probleem met de Odido Extra’s. Ik wil Podimo als extra uitzetten maar op dit moment zie ik geen enkele manier om het uit het abonnement te verwijderen en zal er volgende maand 10 euro worden afgeschreven. Met vriendelijke groet.Paul
ik heb nu 2 dagen (woensdagavond) mijn nieuwe mobiel bij verlenging. bij mijn nieuwe abonnement zou nu ook hbo max moeten zitten, maar dat mailtje krijg ik niet, en in de app kan ik nog steeds verlengen . wat gaat er hier fout?
Hallo,Ik wil bij deze graag een klacht indienen voor mijn bestelling van de iPhone 16 Pro titanium zwart (bestelnummer 241205286). Ik heb deze bijna 2 weken geleden besteld met de prijzenslag actie, en heb sindsdien 3 keer naar de klantenservice gebeld om te vragen waarom het zo lang duurt, want ik heb sinds de bestelling geen enkele update ook via de mail ontvangen. Ik moest er dus sowieso al zelf steeds achteraan gaan. De eerste twee keer kon de klantenservice mij niets meer vertellen dan dat ik gewoon langer moest wachten helaas, waar ik toen nog mee akkoord ging. Vandaag heb ik voor de derde(!) keer gebeld naar de klantenservice, waar ik toen ineens te horen kreeg dat de zwarte kleur niet eens meer beschikbaar is en alleen nog maar de desert kleur. Hier ging ik niet mee akkoord, ik had eigenlijk gehoopt dat mij nog een andere oplossing aan werd aangeboden (als in een compensatie), maar dat gebeurde niet en heb uiteindelijk maar gezegd dat ik mijn geld terug wil, want ik wou echt ni
Hello,I got 2 sim cards from odido (one e-sim and one physical) and I cannot activate imessages for neither of the numbers.I get a activation failed message.contacted odido for it and the service told me to come here to the community so that Pharwin could help me :)Can someone help?Best,ali
Wij gebruiken IOT simkaarten nog van T-mobile welke zouden kunnen worden opgewaardeerd in het https://easyconnect.iot.t-mobile.nl/ portaal. Nu is dit sinds een tijdje niet meer mogelijk vanwege een onbekende openstaande betaling (deze is er niet) en is er geen support mogelijk. (via tickets moet er 1,5 maand gewacht worden op antwoord en dan is het een standaard antwoord waarop geen antwoord terug kan worden gegeven). Allerlei mensen gebeld bij Odido en deze hebben ons doorverwezen naar collega's die zouden terugbellen voor support op ons probleem maar niet eenmaal gebeurt. Eigenlijk iedereen die we aan de lijn hebben gekregen weten niks van het bestaan van het portaal af en wie ons hier eventueel bij kan helpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.