Skip to main content
Beantwoord

bkr verwijderen ivm hypotheekaanvraag

• December 16, 2025
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Geachte, 

Ik heb enkele weken geleden een verzoek gedaan tot het verwijderen van de cordering van een BKR-registratie (Tele2 tijd). Dit verzoek heb ik telefonisch toegelicht en hier heb ik diverse e-mails over gestuurd. Vervolgens kreeg ik het verzoek een screenshot van de registratie door te sturen (op 10 december). Dit heb ik direct toegestuurd, inclusief nogmaals mijn toelichting. Hierna heb ik tot op heden niets meer vernomen. 

Ik ben bezig met een hypotheekaanvraag en dit zorgt nu dus voor grote problemen. Met deze registratie kan ik geen hypotheek krijgen. Daarom het verzoek om in het kader van een belangenafweging deze registratie te verwijderen.  

Het lijkt er op alsof mijn verzoek wel in behandeling is, maar ik ontvang dus nergens meer een reactie op. Dit terwijl er voor mij wel de nodige spoed bij zit. Hopelijk kan ik met deze post iets meer schot in de zaak krijgen. Het gaat om contractnummer: 46422840

E.Duarte

Beste antwoord door Cristien

@Eduarte Welk mailadres heb je de verzoeken getuurd?

Het is zo aan het eind van het jaar mega druk. De hypotheekverstrekkers vergeten mensen te informeren dat ze dit moeten regelen.

Incasso@odido.nl heeft meestal 14 WERKDAGEN nodig om de aanvragen in behandeling te nemen. 
Als alles betaald is en er geen schulden meer staan helpt het wel.

Zie mijn onderschrift vul alles in misschien kan een moderator kijken hoe de zaak er voor staat! 
Succes en hopelijk komt er op tijd een oplossing 

8 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • December 16, 2025

@Eduarte Welk mailadres heb je de verzoeken getuurd?

Het is zo aan het eind van het jaar mega druk. De hypotheekverstrekkers vergeten mensen te informeren dat ze dit moeten regelen.

Incasso@odido.nl heeft meestal 14 WERKDAGEN nodig om de aanvragen in behandeling te nemen. 
Als alles betaald is en er geen schulden meer staan helpt het wel.

Zie mijn onderschrift vul alles in misschien kan een moderator kijken hoe de zaak er voor staat! 
Succes en hopelijk komt er op tijd een oplossing 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 16, 2025

Hi,

bedankt voor jouw reactie. Ik heb het bewerkt in mijn profiel. 

de mails zijn verstuurd via E.rosariopires@gmail.com en N.bendimiya@gmail.com. De eerste mail wat we verstuurd hadden was via E.rosariopires en dat was op 27 november. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 16, 2025

@Eduarte Hou het wel bij 1 mailadres want dit is heel verwarrend ook voor de moderators om te zoeken als je iets willen nakijken. Vul dus duidelijk de gegevens in in je profiel waar deze BKR om ging

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 16, 2025

Hi Christien,

Waar ik de reactie op heb gehad is N.bendimiya@gmail.com dat is ook waar ik op blijf reageren, zodat er geen verwarring gaat komen. Het gaat om de contractnummer 464222840

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 17, 2025

Hi goedendag,

kunt u zien wat de status van de behandeling is? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 17, 2025

Hi ​@Cristien 

zou je dan wel hier kunnen reageren aangezien je wel in de andere bericht reageert. 

zou je mij aub de status van de behandeling kunnen laten weten want voor mij is het ook verwarrend als de ene collega 4 dagen zegt jij 14 dagen maar het is al de 20e dag. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • December 17, 2025

@Eduarte De moderators reageren op volgende van binnenkomst berichten,

Hou er wel rekening mee dat het om werkdagen gaat en het erg druk is bij incasso@odido.nl omdat er veel meer verzoeken zijn.

Aub. Niet meer inbreken in iemand zijn topic want op die manier moeten de moderators eerst weer uitzoeken om wie het gaat. Bovendien is het tegen de regels van de community 🤝

Ik ben net als jij een klant  lees ⬇️ de uitleg  Dan begrijp je waarom ik je niet verder kan helpen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hey Eduarte, allereerst van harte welkom op de community. Ik heb zojuist met mijn collega van Incasso gesproken en hij mailt je zo direct met goed nieuws. Ik begreep dat er op een ander klantnummer nog wel een toestelkrediet loopt, dus de kans is aanwezig dat deze nog wel afbetaald moet worden. Mijn collega mailt je in ieder geval vandaag nog. Ik wens je heel veel succes en ik duim mee dat je je hypotheek straks vlekkeloos krijgt!