Skip to main content

iPhone 17 Pro Max terugbetaling

• December 12, 2025
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo

ik wist niet goed in welke sub groep dit hoort, dus als hij verplaatst moet worden dan graag.

ik heb mijn iphone 17 pro max teruggestuurd en die is bij jullie 10 nov al terug gekomen. Mijn abonnement zou kostenloos worden ontbonden, en ik zou mijn geld terug krijgen van de iphone. Nu is het inmiddels 12 december, en ik heb nog niets terug, en betaal gewoon voor het abbonement. 

Ik heb echt ontzettend veel contact gehad met de klantenservice, ik moest laatst van iemand bij de klantenservice incasso mailen. Krijg ik een mail terug dat het weer naar een andere afdeling moet. Inmiddels weer 10 dagen verder, en nog steeds geen reactie!

jullie hebben mijn iphone, mijn aanbetaling van 1000 euro en ik betaal ook nog het abbonement met toestelcrediet. 

Het mag toch niet zo extreem lang duren, en zeker zonder enige tijds indicatie waneer ik het geld terug krijg en telkens andere afdelingen moet mailen en bellen?

is hier iemand die wel enig idee heeft of het in ieder geval kan oppakken?

December 18, 2025

Hoi ​@Flyingdutcher95 dank voor het vermelden van de juiste gegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat het e.e.a. mis is gegaan en dat het bij de juiste afdeling terecht is gekomen. Dat is ook de reden waarom het lange duurde dan verwacht. Daarnaast moet er ook eerst onderzoek gedaan worden in samenwerking met PostNL om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Vandaar dat het soms ook wat langer duurt, want we zijn afhankelijk van meerdere partijen. Ik zie dat het onderzoek inmiddels is afgerond en dat mijn collega gister je abonnement heeft geannuleerd. Het toestelkrediet heeft ze vergoedt vanaf de startdatum tot en met het heden. Daarbij kwam je uit op een creditnota van € 12,35. Dit bedrag is verwerkt bij je abonnement en zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ze heeft dit ook per mail bevestigd. Daarnaast zie ik ook dat ze een verzoek heeft ingediend om het aankoopbedrag van de éémalige kosten terug te laten storten. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen aan je worden teruggestort. 

Excuses dat het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar het is gelukkig uiteindelijk wel goed gekomen. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je! 

4 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 12, 2025

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Flyingdutcher, ik snap volkomen dat je niet lang wil wachten op een terugbetaling van zo'n bedrag en dat je ook niet wil betalen voor een geannuleerde bestelling. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega's er al mee bezig zijn. Wil je alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel controleren en de juiste invullen? Ze komen nu namelijk niet helemaal overeen met die bij ons bekend zijn. Daarna mag ik écht met je meekijken en kan ik je op de hoogte houden van updates in de case. Het lijkt in ieder geval al de goede kant op te gaan, dus geen zorgen! 😊

Jouw casenummer is 80548163

• Auteur
  • is een Master Poster
  • December 15, 2025

Hoi Flyingdutcher, ik snap volkomen dat je niet lang wil wachten op een terugbetaling van zo'n bedrag en dat je ook niet wil betalen voor een geannuleerde bestelling. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega's er al mee bezig zijn. Wil je alleen de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel controleren en de juiste invullen? Ze komen nu namelijk niet helemaal overeen met die bij ons bekend zijn. Daarna mag ik écht met je meekijken en kan ik je op de hoogte houden van updates in de case. Het lijkt in ieder geval al de goede kant op te gaan, dus geen zorgen! 😊

Jouw casenummer is 80548163

Hey Marciano,

dat is leuk, maar medewerkers van jullie zeggen als sinds begin november dat ze er mee bezig zijn… en elke keer word het doorgeschoven naar een andere afdeling. Eerst moest het via de iphone optie, toen moest ik bellen met de afdeling opzeggingen, toen daar niets uit kwam zeiden ze ja stuur maar even een mail naar incasso, en nu krijg ik

een mail dat het weer naar een andere afdeling is? 

sinds 10 nov is die telefoon al bij jullie terug, het kan toch niet zo moeilijk zijn dat te checken. Ze zeggen ja onze systemen werken gewoon heel traag, wat is dat voor een excuus ?

ik check even mijn iban. Had inderdaad 1e cijfer verkeerd, heb het aangepast

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Flyingdutcher95 dank voor het vermelden van de juiste gegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie dat het e.e.a. mis is gegaan en dat het bij de juiste afdeling terecht is gekomen. Dat is ook de reden waarom het lange duurde dan verwacht. Daarnaast moet er ook eerst onderzoek gedaan worden in samenwerking met PostNL om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Vandaar dat het soms ook wat langer duurt, want we zijn afhankelijk van meerdere partijen. Ik zie dat het onderzoek inmiddels is afgerond en dat mijn collega gister je abonnement heeft geannuleerd. Het toestelkrediet heeft ze vergoedt vanaf de startdatum tot en met het heden. Daarbij kwam je uit op een creditnota van € 12,35. Dit bedrag is verwerkt bij je abonnement en zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ze heeft dit ook per mail bevestigd. Daarnaast zie ik ook dat ze een verzoek heeft ingediend om het aankoopbedrag van de éémalige kosten terug te laten storten. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen aan je worden teruggestort. 

Excuses dat het allemaal wat langer duurde dan verwacht, maar het is gelukkig uiteindelijk wel goed gekomen. Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je!