Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hi,Ik heb mijn mobiele abonnement van Vodafone laten overzetten naar Odido.Ik heb nu al een sim kaart van Odido, maar het abonnement van mijn vorige provider wordt pas over 3 weken afgesloten, dan gaat ook het 06 nummer over.Kan ik de Odido simkaart nu al gebruiken? Moet ik 'm activeren? Hoe? Moet ik al het abonnementen koppelen?De mail en de wiki boden geen antwoord op deze vragen.Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Paul
Hoi allen,Ik heb zojuist een los toestel besteld voor mijn slechtziende moeder.Het gaat om 1 van de 5 toestellen die zonder abbo te koop zijn.In dit geval gaat het om de Alcatel 30.80Alles goed en wel, de bestelling verliep soepel.Maarrrr, toen ik had betaald kreeg ik de melding dat ik op de bevestigingsmail moest wachtenwaarin zou staan dat ik alleen de prepaidkaart nog mocht betalen! Hoezo, hier heb ik niet om gevraagd en kwam tijdens de bestelling ook niet voorbij.Moeder heeft zelf al elders een abbo en wil alleen de telefoon. Krijg ik inderdaad een prepaidkaartje?Zo ja, dan stuur ik hem terug.
Hallo, Ik heb 10 oktober mijn abonnement verlengd met een pixel 8 pro. Gisteren gebeld waar hij bleef en toen bleek dat mijn order ‘was blijven hangen’. Een aardige medewerker stelde voor om die te annuleren en een nieuwe bestelling te doen. Dat zou sneller zijn dan afwachten wanneer een vastgelopen order eindelijk opgelost zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. Nu bedacht ik ineens dat die Pixel watch 2 actie liep tot de 16e en gisteren was het de 19e. Dat betekent dat ik omdat mijn bestelling vastgelopen was en ik eindelijk ongeduldig werd en ging bellen, ik nu geen Pixel Watch meer kan bestellen. Hoe nu verder? Tijdens mijn eerste bestelling had ik er wèl recht op. Toch wel heel erg jammer!
I went to pickup my i phone 15 pro today. On arriving everything looked normal. I was greeted by a guy as usual. I provided my order details and they brought the iphone from inside. First comment was if I had a Greek business partner. I said yes and he said he was Greek as well, so I thought he was happy to see a Greek name. The problem started after he asked for my bank card. I used my personal bank card for the application but he refused to accept it and demanded for the business card. Luckily I had my business card with me and gave it to him. I still didnt get why he wanted my business card as the montly payment is still connected to my personal card.Then he did some more verifications and asked questions which were weird but wont go into details. After that he started opening my iphone packet. I immediately asked him to stop saying he should not do it. The iphone was a surprise gift and we wanted the person to open it herself. But he gave the most absurd reason saying he is not sur
Op 2 oktober heb ik een Apple Watch Ultra 2 2024 Titanium Case Sportband Zwart besteld. Voordat ik mijn bestelling plaatste, stond er dat het vanaf 4 oktober beschikbaar zou zijn. Vandaag zag ik echter dat het pas na 21 oktober beschikbaar zal zijn. Moet ik echt tot 21 oktober wachten op mijn nieuwe Apple Watch, of is mijn bestelling al klaar? Alvast bedankt.Mijn bestelnummer: 221334285
Goedemorgen, zojuist bericht ontvangen van Samsung dat mijn aanvraag voor de Watch 7 is afgewezen, fit omdat Odido niet zou deelnemen.Ik heb een Galaxy S25 besteld en ontvangen via Odido. Aankoopdatum 18 juni 2025 dus ruimschoots in de actieperiode.Wie kan helpen? Met vriendelijke groeten Caat
I recently moved to the Netherlands, and have found getting started with Odido to be an incredibly frustrating experience.Initially, I was told I couldn’t sign up for a sim-only contract (no phone) as I didn’t have a NL based IBAN. The signup form on the website told me to go into a store, but the staff in the store told me that it wasn’t possible and were confused why the website had directed me to them. To be clear, I am a EU citizen, and resident in the Netherlands, but without a NL based IBAN it was not possible to open an account, which is a clear breach of the European Commission’s SEPA IBAN rules — see IBAN discrimination. I would like to understand why Odido have this policy?I have since opened two Dutch bank accounts — one with Bunq and one with Revolut. Both of these provide me with a Dutch IBAN, starting with NL, and a debit card for this (fully regulated) bank account.Attempting to sign up online with either of these resulted in me being rejected. I then visited one of the
Voor paar weken terug 2 st abonnement verlengt (zijn inmiddels 25 jaar klant) (Iphone MAX Pro) en gebruik gemaakt van de black friday deal, zo gezegd zo gedaan, vervolgens kregen we belletje van jullie winkel te Leeuwarden dat we de telefoons konden ophalen. Aangegeven dat er ook Airpods bij geleverd zouden worden, antwoord moet je online regelen, wat natuurlijk een beetje raar is maar is niet anders. Tot 3 x toe de mail gestuurd echter geen antwoord...hopelijk weten jullie een oplossing anders voelen we ons mooi voor gek gezet door op een deal in te gaan echter horen we niets omtrent de deal…..Gr Joop Zuijdendorp
Goedemiddag, ik heb voor een winkel levering gekozen om mijn product sneller te mogen ontvangen. Is er een mogelijkheid om in te zien wanneer deze op voorraad is in de winkel? Dit omdat ik mij begin af te vragen of ik deze nog kan ophalen voor ik op vakantie ga.
Ik heb al een tijd glasvezel internet abonnement lopen van t-mobile/odido. Nooit problemen mee gehad. Nu zou ik gebruik willen maken van de haastmakers aanbieding 1000mb internet only. Er hoeft dus geen monteur te komen gezien glasvezel al is geïnstalleerd. Is dit mogelijk?
Op 30 december heb ik mijn Apple watch ultra besteld. (hij zou op voorraad zijn en nu nog steeds volgens u site). Ik heb tot op heden nog geen afhaal bericht ontvangen. Mijn bestelnummer is 78864416 wanneer wordt hij geleverd.
Ik heb vorige week geprobeerd om mijn abbonement bij odido te verlengen met een nieuwe s25. Ik heb een heel groot bedrag van de telefoon aanbetaald met een creditcard en de bestelling zou zo snel mogelijk geleverd worden. Na 3 dagen gebeld of de betaling wel doorgekomen was, want ik kreeg geen bevestiging, maar wel een herinneringslink om te betalen. Zou allemaal in orde komen volgens de medewerker, even geduld. Na 6 dagen kreeg ik een mail dat ik de betaling moest afronden of de bestelling zou geannuleerd worden. Wederom bellen, de betaling was weliswaar gelukt, maar niet goed “gekoppeld” of zo… Ik kon het beste nog een keer betalen, dan kreeg ik het andere bedrag terug en zou de telefoon alsnog geleverd worden. Wederom gebeurde er niets, geen bevestiging van betaling, bevestiging van bezorging of bestelstatus wijziging in de app. Weer bellen wat er mis gaat, zou allemaal goed komen. Toen er weer niets gebeurde, heb ik gebeld en na een vreemde discussie de bestelling maar laten annule
Ik weet dat ik bij Google zelf de watch 2 moet aanvragen en dat dat pas kan vanaf de 28e. Maar je kan wel alvast kijken via de links in de verschillende topics en info uit de mail. Daar zie ik dat je een factuur moet uploaden, maar die heb ik helemaal niet gekregen en kan ik ook nergens vinden. Enige wat ik kan vinden is de "samenvatting" die ik via de mail heb gehad bij mijn verlenging maar dat is niet echt een factuur en ik verwacht ook niet dat Google dat voldoende gaat vinden. Je zou namelijk gewoon die verlenging kunnen aanvragen, dat document krijgen, de verlenging afzeggen (je hebt bedenktijd) maar die samenvatting vervolgens gebruiken voor een gratis watch... Dus, ik wil graag weten welk document we straks moeten uploaden naar Google en hoe we daar aan komen, vind de uitleg van Odido echt heel summier op dit onderwerp.
Op vrijdag 30 september heb ik mijn abonnement verlengd en hierbij gekozen voor een nieuwe telefoon. Op zaterdag kreeg ik al bericht dat mijn telefoon die dag geleverd zou worden. Helaas werd dit bezorgmoment bijgewerkt naar maandag, naar dinsdag en naar woensdag. Op woensdag werd de tijd aangepast tot 22u in de avond, maar al vroeger kreeg ik bericht dat de bezorger toch niet zou komen. Daarna is de track en trace informatie niet meer aangepast! Dit is een samenwerking tussen Post.nl en Stay Connected.Kan T-Mobile contact opnemen met Post.nl om hier achteraan te gaan?! Dit geeft Post.nl namelijk aan dat dit moet.Ik wacht nu namelijk al dik een week op de levering.Mvg, Ilse
Ik heb 5 september een telefoon+abonnement besteld en hier een bevestigingsmail van gekregen. Als ik de bestelstatus van mijn bestelling opzoek (200183308) in combinatie met postcode en huisnummer, krijg ik de melding: Geen bestelling gevonden.Lijkt me dat hier iets niet helemaal goed gaat.Met vriendelijke groet,Lester
Heb eind oktober m'n contract verlengd. Ben al jaren klant. Dit keer heb ik weer een telefoon besteld, maar deze keer loopt het echt in de soep. 29 oktober zou de telefoon geleverd worden, maar je raad het al. Dat gebeurde niet. Ik heb tot maandag gewacht om te kijken of er wat in de status veranderd. T mobile gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik zelf maar even contact met postnl moest zoeken. Dat leverde natuurlijk niks op want de verzendende partij moet een onderzoek instellen en dat kan pas nadat de status bij postnl 5 dagen niet veranderd en omdat postnl zelf de status aangepast had in fout in de bezorging kon ik dus vanaf maandag opnieuw gaan tellen. Vervolgens maandag 7 november contact met de klantenservice voor een onderzoek. Direct akkoord met de mail gegaan voor onderzoek en binnen 7 dagen dien je reactie te krijgen.Dus ik weer bellen met de klantenservice en deze medewerker kon de case niet vinden en wilde me niet langer aan de lijn houden en zou het gaan uitzoeken. En je
Afgelopen vrijdag een abonnement afgesloten met iPhone 15 plus toestel. Het toestel was niet op voorraad, zou besteld moeten worden en uiteindelijk kan ophalen in de shop. Hoelang is de levertijd? Helaas kan ik dit nergens vinden.
Ik vraag me af wanneer T-Mobile de Honor Magic 5 Pro gaat leveren. Dit toestel is zeer slecht leverbaar in Nederland. Waar je in Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje etc etc. Dit toestel met flinke korting en cadeaus kan bestellen. Kun je het in Nederland bijna nergens krijgen. De telefoon is zelf superieur met een zeer goede batterij, top scherm met 2160Hz PWM dimtechnologie en misschien wel de beste camera telefoon op het moment. Ik als een Huawei P30 Pro gebruiken wil graag dit toestel bestellen, maar helaas kan dit nog steeds niet bij T-Mobile terwijl de telefoon al een tijdje leverbaar is.
Twee weken geleden heb ik met Black Friday de Samsung Galaxy S21 besteld. Hier is de bezorger afgelopen zondag voor gekomen. De bezorger mocht het pakketje alleen niet afgeven, omdat mijn aanhef in MyT-Mobile als mevrouw stond aangegeven in plaats van meneer. (Inmiddels wel veranderd) Diezelfde dag kreeg ik een mail van de AMP groep dat mijn bestelling wordt geannuleerd. (wat blijkbaar niet de bedoeling was) Op de FAQ van T-Mobile staat echter dat ik in zo’n situatie binnen 24 uur een belletje hoor te ontvangen van een T-Mobile medewerker die samen met mij een nieuwe bezorgafspraak inplant. (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling → “De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?”) Twee dagen later nog geen belletje gekregen. Zo net heb ik met twee T-Mobile medewerkers gesproken, waarvan de eerste mij vertelde dat er niks meer aan te doen is en de tweede mij vertelde om een klacht in te dienen.Ongeveer zes dagen voordat ik mijn bestelling plaatste
Naar aanleiding van mijn telefoongesprek met de klantenservice wil ik alvast mijn betaalbewijs versturen en mijn bestelling voortzetten. Voorkomen is beter dan genezen. De klantenservice zei dat ik kon reageren op de mail en daarbij een screenshot kon toevoegen. Dat kan niet en de mail wordt afgewezen. Hoe kan ik er vandaag nog voor zorgen dat Odido zeker weet dat ik heb betaald voor mijn bestelling? Tot slot suggereer ik om de vervaldatum van de iDeal link in de mail te zetten of om het echt te laten vervallen voordat de bestelstatus op odido.nl zegt dat de bestelling is geannuleerd. Dankuwel, Talha
Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel maar zou binnen 15min een mail van amp krijgen maar nu dag later nog steeds niet ontvangen.. ik zag wel levertijden maar bij bestellen niet gezien of deze nog op voorraad is. Las bij t mobile dat dat in beeld komt als het niet op voorraad is namelijk.
Ik kreeg een SMS om de nieuwe Flip 6 op te kunnen halen in een odido Shop, eenmaal bij het afrekenen wordt de imei niet herkend en kan er niet afgerekend worden, ik kreeg de telefoon die klaarligt dus gewoon niet mee.. Kan dit opgelost worden? Accepteer alle geldige imei's, of laat ons gewoon afrekenen en verbeter het later in het systeem. Kan mijn bestelling nog aangepast worden naar een levering aan huis ipv in de winkel, zodat we die softwarefout kunnen ontlopen?
Hi, I ordered my iphone 14 pro max the other day, but there was no indication of when I could expect for it to be ready. Can you give me an indication of how long more I have to wait? My order number is 200992406. I know they say the will text me, but I would like to have some idea of delivery time…. Thank you.
In januari 2025 heb ik een telefoon met contract bij odido besteld.: een iphone16 pro max. Deze is nooit geleverd. Het contract is wel ontbonden, maar ik heb tot nu toe nog steeds mijn €300 aanbetaling terug gekregen. Ik heb er 30 keer gebeld en telkens zou ik terug gebeld worden en mijn geld terug krijgen maar toch gebeurt er niets. Ik heb een officiële klacht ingediend, per brief, en werd toen eindelijk wel teruggebeld, maar ik zou mijn geld terug krijgen. Maar alsnog heb ik niets ontvangen. Wat kan ik nu nog doen? Aangifte bij de politie?
Beste T-Mobile, Op 24 heeft uw collega voor mij een annulering gedaan en een nieuwe bestelling geplaatst bij een T-Mobile winkel. Uw collega’s vertelden mij allemaal dat mijn bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden, dit is niet gedaan. Vandaag nam ik contact op met uw collega Rick, hij vertelde mij dat het 14 werkdagen betreft en dat ik nog langer moet wachten. Echter, dit is niet in uw algemene voorwaarden opgenomen en staat ook niet op uw site vermeld. U vermeldt 14 dagen, dat zijn geen werkdagen. Daarnaast wil ik u erop wijzen dat u wettelijk verplicht bent het bedrag binnen 14 dagen terug te storten, dat zijn geen werkdagen. Hoe is dit wettelijk geregeld?Volgens de wet moet u het aankoopbedrag terugbetalen binnen veertien dagen na het ontbinden van de overeenkomst. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. U kunt de regels nalezen op www.acm.nl/bedenktijd.Deze termijn is verstreken en niemand kan mij vertellen waar mijn geld is, of wanneer ik
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.