Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Ik zie ineens een erg hoge rekening op mijn tmobile account. Het gaat om overige kosten. Blijkbaar koopt iemand vanaf 27 maart elke dag meerdere apps via mijn telefoonnummer!!!! Hoe kan dit??? Ik heb nergens toestemming voor gegeven. Er is niemand in mijn omgeving die een apple account heeft. Wat nu???? Ik ga dit geld niet betalen en belangrijker, wie doet dit en hoe stopt dit?? En hoe is dit uberhaupt mogelijk???
hello, Where can I find the status of my order number 208728800?
Heb een doos ontvangen zonder EAN code en ben nu hele week zitten bellen en uiteindelijk zeggen ze dat ze niks voor me kunnen betekenen.!!! Dus nu kan ik de promoties op mijn buik schrijven van mijn s24+!! Cashback van 120 euro en een Galaxy Watch!!Had tel 24 januari ontvangen terwijl ik niet in NL was. Tel was afgeleverd zonder ID tonen aan mijn kind van 10 jaar!!! Dus bij terugkomst mijn tel geopend en zie dat er geen EAN code sticker op is maar alleen een QR code van de IMEI-nr. Omdat 14 dagen verstreken waren vanwege op vakantie, kan ik ook niet retourneren en zegt Odido en Samsung dus doodleuk dat ze niks voor me kunnen betekenen!! Tig jaren al klant en dan zo omgaan met klanten!! Doos is aanwezig, factuur is aanwezig, alles is betaald en dan mag ik fluiten naar de promoties vanwege een fout van de leverancier Odido!!!
Hi, Ik heb afgelopen vrijdag een iphone 15 plus besteld, en gekozen om deze op te halen in de winkel.Wat is de huidige indicatie qua levertijd?Bestelnummer : 207607075
After calling for 3 days Odido asked why I kept getting an error on my application to pay monthly for a phone and a subscription they told me to go to the store. I went to the store and apparently, I cannot do this because I’m a European citizen but without a Dutch license or ID, I have a European passport and I have a European ID but is not Dutch so I cannot pay the phone in installment but only to pay everything one time. That’s crazy, why my documents are not valid? I have lived in this country for almost 3 years, working and having my own home. People can buy houses with their European passport but pay a phone is not legal.You just lost a client.
Na dat de blokkade is opgeheven na goedkeuring om te verlengen van mijn bewindvoering ben ik naar een Odido shop in de buurt geweest om te verlengen. Tot mijn verbazing lukt het niet om te verlengen en dat komt omdat tig keren heb geprobeerd om via de Odido app te verlengen omdat ik al 3 weken aan de gang ben geweest met Odido om de blokkade er af te krijgen via mijn bewindvoerder.. Eindelijk was het zover en kreeg ik weer nul op het rekest.. de desbetreffende medewerker van de Odido shop deed zijn best om het 1 & ander voor elkaar te krijgen maar tevergeefs . Dus mag ik het later weer proberen na dat er weer een blokkade op komt te zitten & ik kan weer vanaf nul beginnen. Erg frustrerend dit ook omdat alles zo lang duurt. ik wil graag dit opgelost zien te krijgen zonder alle procedurele stappen te ondernemen en vanaf 0 weer achteraan in de rij kom te staan om een verlenging te realiseren . Wat een gedoe allemaal!!!
Hoi Ik heb vrijdag een nieuwe telefoon besteld en via een bevestigingsmail van tmobile met IDEAL link betaald. Er stond dat ik dan een track & trace zou krijgen voor de bezorging maar ik heb geen bevestiging van de betaling, noch een track & trace. Kunnen jullie dit nagaan? Groeten, Vera
Eergisteren bericht gekregen dat ik mijn bestelling (van de Iphone 15 Pro Max)kon ophalen. Superblij natuurlijk want ik hield eigenlijk rekening met een vertraging van levering.Ik kom in de in de winkel en was blij verrast dat ik vrijwel direct geholpen kon worden. We gingen snel aan de slag en de medewerker haalde mijn bestelling even vanuit achter de winkel. Prima alles papier technisch in orde gemaakt.Ik ben van de oude stempel en verzocht of de medewerker mijn nieuwe telefoon gebruiksklaar wilde maken… Nee hoor, dat doen we niet in de winkel. Ehh… okay. Gelukkig kon mij nog wel verteld worden hoe ik het allemaal zelf kon doen. Dit was de eerste domper.Tweede domper… Ik loop de winkel uit en wilde even snel in het tasje kijken en dubbel checken of ik de goede Iphone had want ik moest een ander bedrag bijbetalen dan ik had vernomen. Ik keek op het bonnetje en kom erachter dat ik niet de Pro max heb meegekregen maar de reguliere Pro. Dus ik ga weer terug de winkel in en geef aan wat b
Hi allemaal, Hopelijk is er hier iemand die mij verder kan helpen, want ik ben inmiddels enórm teleurgesteld in (de klantenservice van) Odido. Ik heb afgelopen vrijdag om 14.06 uur een iPhone 15 Pro Max 1 TB besteld in de kleur naturel titanium (ordernummer 200791XXX), welke ik zou afhalen in de winkel. Aangezien dit een minder populair model is en ik er vrij snel bij was met bestellen, zou naar mijn mening de kans vrij aannemelijk zijn dat deze morgen geleverd zou worden in de winkel.Nu kon ik mijn bestelling nergens in mijn Odido-account terugvinden en ook bleef hij aangeven dat ik mijn abonnement kon verlengen, terwijl ik de iPhone had besteld inclusief verlenging van mijn abonnement. Daarom toch maar besloten om contact op te nemen met de klantenservice. Zij konden mijn order wel vinden, maar gaven aan dat het om een bestelling in combinatie met een nieuw abonnement zou gaan in plaats van een verlenging. Tijdens mijn bestelling heb ik echter geklikt op “Nu verlengen”, ik kon niet k
Ik heb op 13 september een abonnement + iphone 17pro max besteld, zat op de 12e achter internet omdat ik het online wilde regelen, maar ik was niet één van de gelukkigen die door de drukte heen kon komen helaas. Ben op de 13e gewoon de stad in gegaan en heb het via een shop geregeld. Nu heb ik met de verkoper in de winkel geprobeerd af te spreken dat als de telefoon langer moet blijven liggen of dat mag, langer dan twee weken dus. Dit omdat ik op vakantie zou gaan het wellicht zo zou uitkomen dat de dag dat ik op vakantie ga ook de dag zou zijn dat de telefoon bezorgd zou worden.Omdat ik twee weken weg ben zou de telefoon volgens regels ook weer na twee weken terug gestuurd worden. Via een notitie bij de bestelling heeft de verkoper dit geprobeerd te rekken. Nu stond tot vandaag mijn bestelling op, ‘besteld’. Maar sinds vandaag is hij ineens naar ‘ophalen’ verschoven. Super! Ik vroeg voor de zekerheid via x aan jullie of de telefoon vandaag ook echt is aangekomen of dat er een storing
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd en een samsung S23 Ultra besteld. Tijdens de betaling ging er iets fout met de verbinding waardoor ik deze niet hub kunnen voldoen. Nu probeer ik al 2 dagen de link in de mail te gebruiken, en ook de herinneringsmail. Beide geven ze: Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. Hier loopt het dus helaas vast. Graag zou ik zsm betalen en een bezorg afspraak inplannen. Alvast bedankt.Tom
Hi, De aanbieding van de Samsung S21 sprak mij enorm aan. Graag zou ik deze icm een unlimited abonnement willen nemen met een contract van 1 jaar. Jammer genoeg kost deze een whooping 36,- per maand. Tele2 is 25 euro per maand, KPN 27 euro per maand. Waarom vraagt T-mobile dan zoveel? Zou ik in overleg de prijs kunnen laten matchen zodat ik er geen 36, maar 27 euro per maand voor betaal? Mvg.
Ik heb 4 juni mijn abbonement vervroegd verlengd met toestel. Vervolgens stond er op de website dat ik hem misschien sneller kon krijgen in de winkel en was daar jammergenoeg voor gevallen. Enkele uren later kreeg ik een SMS dat mijn telefoon (Samsung Galaxy S24 Ultra) niet voorradig was en werd na besteld. We zijn ondertussen 10 dagen verder en heb nog niks gehoord. Hij staat ook niet op de lijst van telefoons boven aan deze thread en dat verward mij ook best wel. Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen. Mijn bestel nummer is 235246471.
Ik heb mijn abo verlengd met een pre-order van een nieuwe telefoon en heb een betaallink gekregen om te betalen maar deze geeft de volgende fout aan : “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” Dit duurt nu al 3 dagen. En ik kan deze bestelling niet annuleren en opnieuw bestellen omdat ik dan mijn pre-order voordeel wat ondertussen is verlopen niet meer terugkrijgen.Wat nu?
Hello,I ordered an iPhone 15 pro max and it said immediately available but I was wondering how many days immediately available means :DOrder number is 209212156Also, I want to trade in my old phone, my question is the money I will get from it is gonna cover the one-time payment for the new phone or what else? Thanks
Ik heb gistermiddag (vrijdag 10 maart) een bestelling geplaatst voor een Apple Watch Ultra, waarbij ik heb gekozen voor het afhalen in de winkel.Niet veel later kreeg ik een SMS met bevestiging van mijn bestelling, maar dat het toestel niet op voorraad was in de winkel en dus wordt besteld. Er wordt contact met mij opgenomen zodra ik hem kan afhalen. Op de T-Mobile website staat dat de Apple Watch direct leverbaar is. Nu mijn vraag: hoe lang kan het duren voordat deze binnen is in de winkel? Volgens de website worden toestelling die op werkdagen vóór 17:30 worden besteld, de volgende dag bezorgd. Geldt dit ook voor het afhalen in de winkel? Ook kan de bestelling niet worden gevonden zodra ik mijn bestelstatus wil ophalen op de website. Klopt dit bij bestellingen die jn de winkel afgehaald dienen te worden?
Goedemorgen, Ik heb op 24 juni 2024 mijn abonnement verlengd Ordernummer 215486024. Maar heb nog steeds geen bevestigingsmail mogen ontvangen. Nu kan ik niet meer verlengen ? Krijg telkens deze melding: Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.
Hello.I have ordered 2 cellular phone numbers in Odido, both with the transfer and saving of the number from another operator (Youfone). And I already received both SIM-cards: one is phisycal SIM, and the second is eSIM.Odido gave me the temporary phone numbers of these SIM cards. The same numbers are written on the packages from the SIM cards themselves.As I understand it, until my phone numbers transfer process from previous operator not completed, both new sim cards should work, but with temporary numbers. However, none of the sim cards work: the phone says "No signal".Please explain, is this some kind of problem with sim cards, or should they not work until the number transfer process is completed? If they don't have to, then why did Odido emails tell me the temporary numbers?Thanks.
Ik heb dinsdag een prepaid kaart besteld. Ik verwachtte dat ik deze snel zou hebben maar heb nog niks ontvangen, zelfs geen email erover. Omdat ik er snel een nodig had heb ik ondertussen er een gekocht in de supermarkt.Wel is er dus 10 euro afgeschreven voor die bestelling. Kan ik dat geld terugkrijgen? (Of in het ergste geval iig een update over de bestelling?)Of moet ik de klantenservice gaan bellen hiervoor (de chat-bot heeft het te druk...)
Kan ik mijn nieuwe apple watch met multisim ruilen voor het 45mm model?
Ik heb een Afleverbewijs van PostNl met daarop een handtekening die ik niet kn. Ik heb geen toestel ontvangen en was ook niet thuis i.v.m. werkzaamheden op locatie. Wat moet of kan ik hier aan doen.
i ordered a new iPhone 13 yesterday and im not able to track it to know when it would be delivered. this is my order number 209018572
Ik ben al meer dan twee weken in afwachting van de bevestigingsmail van de afdeling om een nieuw aanschaf toestel te kunnen bestellen. Mijn bewindvoerder heeft een e-mail gestuurd naar de afdeling, maar tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Hoe kan ik telefonisch in contact komen met de afdeling?
Tijdens de betaling van een nieuwe telefoon liep de verbinding vast en was de betaling niet doorgekomen. Wanneer ik nu op de link klik om te gaan betalen staat er dat de betaalverzoek nog in behandeling of afgebroken is en dat ik na 1 uur opnieuw moet proberen. Na enkele uren staat de melding er nog steeds. Wat nu?
Hoi,Ik heb afgelopen zaterdag een abonnement met nummerbehoud van mijn KPN nummer aangevraagd, deze zou 3 oktober ingaan. Echter wou ik ivm een storing bij KPN al eerder van het abonnement gebruik kunnen maken, de klantenservice heeft dit maandag geregeld en het zou binnen 5 minuten met een tijdelijk nummer moeten werken. Ik had op dat moment de simkaart nog niet, en ging er vanuit dat ik die dinsdag wel zou ontvangen. Dit is niet gebeurd, en ik heb ook geen mail oid hierover gekregen, wanneer kan ik gebruik maken van mijn abonnement? Of is hier iets mis gegaan omdat ik geen mail heb ontvangen?Alvast bedankt voor de reactie.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.