Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hello there,I have an active LycaMobile number. When I wanted to port my existing number to Odido, I couldn’t receive the activation code (5 digits) from Odido. What should I do? Is there any way to figure out the problem?Thanks
Ik had een nieuwe telefoon besteld via odido, na dat de bezorg datum werd uitgesteld was de telefoon in eens bezorgd, de bezorger is nooit onderweg geweest die melding heb ik nooit gehad hij is van depot meteen naar bezorgd gegaan heel vreemd.Ik heb echt geen zin om weken/maanden te wachten dit is mij nooit overkomen en weet niet wat ik kan verwachten ik wil gewoon mijn telefoon.
Goedenavond, Helaas is postnl op 25 november mijn pakket met nieuwe telefoon 'kwijtgeraakt'Nooit afgeleverd, niet voor getekend.Een aantal dagen later Odido gevraagd een onderzoek in te stellen, formulieren ingevuld, bevestiging gekregen en sindsdien radiostilte.Als ik de normale klantenservice bel kunnen ze niets vertellen want het ligt bij een specifieke afdeling, maar 'ik zou eind deze week zeker iets horen', als ik reageer op de laatst ontvangen mail van odido service krijg ik geen reactie.Zou iemand mij kunnen vertellen hoe lang zo'n onderzoek duurt, en wat ik kan verwachten? Ik snap dat er tijd overheen gaat maar ik begin ondertussen behoorlijk simpel te worden van het constant afwachten en niet weten waar ik aan toe ben. Bedankt!
Hoi, ik heb op 16 oktober een telefoon met abbo genomen maar heb die retour gestuurd. Op 20 oktober kreeg ik al de bevestiging mail dat mijn bestelling en abbonement geannuleerd waren. Op 5 november moest ik toen nog een factuur betalen van 50 euro wat ik gedaan heb maar ik krijg nu een nieuw factuur van 155 euro wegens dat ik een schadevergoeding moet betalen maar als ik gelijk heb je 14 dagen de tijd om een abbonement kosteloos te annuleren
Ik heb vanmorgen mijn odido abonnement verlengt, en wacht nu met smart op mijn iPhone 15 pro!ik had contact gehad met een medewerker en deze gaf aan dat ik het beste kon kiezen voor ophalen in de winkel omdat hij er dan het snelst zou zijn.Nu lees ik net dat het wel aantal werkdagen kan duren voordat het binnenkomt. Terwijl mijn zusje voor twee weken terug een nieuwe heeft besteld ( ook iPhone 15 pro) thuis laten bezorgen en deze de volgende dag er al was.kan ik dan niet beter kiezen voor laten bezorgen?
Bestel nummer: 218293726 Tijdlijn:14 augustus telefonisch pre-order geplaatst voor de Pixel 9 Pro black 128 GB voor afhaal in de shop 11 september 19 augustus telefonisch blijkt er dat vorige medewerker een fout heeft gemaakt tijdens plaatsen van mijn order waardoor mijn originele pre-order geannuleerd moest worden. Dit zou geen probleem moeten zijn om 11 september te kunnen afhalen. Order is opnieuw ingeschoten voor de Pixel 9 Pro Grey 128 GB11 september, radiostilte. Telefonisch contact gezocht, medewerker kan niet zeggen wat de nieuwe leverdatum is, kan ook "maanden duren". Langs shop geweest om toestel aan te laten passen naar een Pixel 9 (non pro) zonder mijn abonnement opnieuw in te schieten (ivm. Inruil voordeel), kreeg de medewerker foutmelding op zijn scherm, advies om contact op te zoeken met de klantenservice. Klantenservice kon dit ook niet aanpassen en de mededeling om order te cancellen en een nieuwe in te schieten. Ben ik niet mee akkoord gegaan ivm. inruil voordeel. 12
I am writing to express my extreme frustration with the unacceptable experience I have had while trying to purchase two Pixel 9 Pro 256GB phones to add to the SIM-only subscriptions, my wife and I have with Odido since April. To provide some context, our ordeal began in August when we attempted to add these phones to our existing subscriptions during a promotion for the 256GB version. After several hours on the phone with customer support, we were told a new subscription would be initiated upon pickup, and the phones would be available from September 9th. Despite informing your team that I would be out of the country until September 19th, I was assured this would not be an issue. However, on September 11th, my wife went to pick up her phone to try and see if they had arrived and the SMS didn't arrive, she was informed that neither phone had arrived. On September 19th, when we visited the store again, we learned that both phones had arrived but were returned without any communication fr
Hallo,Ik heb nu de optie om mijn toestel van de recycle deal terug te verkopen.Ik zou graag de toestel willen afgeven in de winkel in plaats van het op te sturen, maar toen mijn vader hetzelfde wou doen (op een eerder moment) werd er in de winkel gezegd dat hij het restantbedrag moest betalen en dat het na ontvangst weer terug werd gestort.Nu is mijn vraag of dit inderdaad het geval is wanneer ik de toestel af geef in de winkel?
Hi support,I ordered an iPhone 15 (blue, 512GB) on 30.1.2024 at around noon, to be delivered to the Odido store. They told me then and there that the delivery would take about a week. A day later at around 4PM, I missed a phone call from the store. I called back 3 times, but only reached their voicemail every time. I left a message, but was never called back. Now that more than a week has passed, I am curious when I can expect my new phone because my old one is giving up on me. When searching for the order number 207795894 on the Odido webpage, it says that the order cannot be found. I did, however, get the confirmation email. Could you please have a look to see if you have any information for me? Thank you in advance
iPhone 14 pro 256 gb zilver besteld op 9 sept.. krijg nu een sms dat de levertijd van m’n IPhone is gewijzigd in 4-6 weken! Kan toch niet waar zijn? Ophalen in de winkel is dus niet echt handig zie ik zo…
Is al bekend wanneer Odido de 10 cellular gaat leveren? Of nu bij Apple een nieuw horloge bestellen en bij Odido alleen de sim?
Ik wil graag overstappen van Ziggo en kwam uit bij T-Mobile omdat zij ook internet en tv hebben.Ik dacht mooi, dus een nieuw toestel uitgezocht en een abbonement erbij gezocht.Ook een thuis abbonement aangevraagd, samen goed voor 100 euro per maand.Nu word zonder opgaaf van enige reden het mobiel abonnement geweigerd. Heb dus ook meteen het thuis abbonement afgezegd en ik krijg heel droogjes "oke geen probleem".Beetje jammer als je dan achteraf een mail krijgt dat ze het jammer vinden dat ik het abbonement afzeg.Ik kreeg het gevoel dat jullie (T-Mobile) teveel abbonees hebben en ik teveel op jullie rekening ben.Ik vind wel wat anders dus heb er geen probleem mee, maar wil andere mensen er op wijzen dat je als klant niet belangrijk bent bij T-Mobile. Vr. Groeten,Riny Koksrinykoks@gmail.com
smartwatch erbijGoedemorgen, wij hebben 3 abonnementen en 2 heb ik verlengd met het aanbod van de odido app haastmakers.er staat dat je een smartwatch 7 bij krijgt als cadeau.dit hebben wij op 17 september gedaan en wordt er bij ophalen in de winkel gezegt dat die actie tot de 15e was.hoe kan het dat als ik op de 17e dit bestel dat het er niet meer is waar je op de site wel mee geadverteerd wordt.dan is het toch niet ons probleem, maar is dit iemand oplichten.ik heb overal screenshots van gemaakt hiervan tijdens het bestellen.
Ik wil de iPhone 14 Pro Max kopen bij verlenging van m’n abonnement. Er schijnt een BKR-registratie te zijn. Heb ik ingezien en is een rood-kunnen-staan van € 1.000 bij je bank. Dit heb ik meteen ingetrokken en 2 dagen erna is het bij de BKR afgewikkeld. Helaas kan geen enkele Medewerker me helpen. Er wordt gezegd dat, als je iets schriftelijk doet, het op de grote stapel komt. Dus dat doe je niet. Je wilt je toestel hebben. Kan het zo betalen. Geen toestelkrediet. Abonnement kan niet verlengd worden door die BKR-registratie. Hier kan ik echt gefrustreerd door raken. Ik kan gewoon niet geholpen worden!
11/12 dagen geleden heb ik een iPhone 15 pro 128GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement. “Op voorraad, direct leverbaar!”“Max. Levertijd van 3 dagen.”Wel een bestelbevestiging gehad maar geen ordernummer en daarnaast kan ik de bestelling niet terugvinden. Ik heb voor ophalen in de winkel gekozen.Na een winkel bezoek en twee keer bellen met de klantenservice zien ze mijn bestelling wel, maar wordt mij gevraagd ‘gewoon’ te wachten. Afgelopen maandag zei de medewerker van de klantenservice: “Hij is nu bij de courier, je krijgt vandaag of morgen een berichtje”. Afgelopen woensdag weer gebeld, en de medewerker van de klantenservice zei: “Nee, de telefoon is nog niet bij de courier. Je moet gewoon even wachten”. Nou is dit allemaal geen ramp, maar als de telefoon voorradig is, de levertijd normaal maximaal 3 dagen is, ik geen ordernummer heb gekregen en het feit dat ik nergens zelf inzicht heb op de bestelling vraag ik me af, is er niet een soort systeemfout?Mijn vraag: Hoe kan h
Goedemiddag Ik heb soortgelijke topics gelezen over de bezorging door Post NL, voor zover ik kan zien is het probleem serieus wijdverbreid. Ik heb meer dan een week gewacht sinds de bestelling en mislukte bezorgpogingen. Nu heb ik reden om aan te nemen dat het pakket nooit zal worden afgeleverd omdat het verloren of gestolen is (zoals altijd) Start een onderzoek door Odido, hier is het onderzoeksnummer PostNL 28591049
Goedemorgen,Afgelopen zondag abonnement verlengd en een nieuwe samsung S21 besteld en betaald echter nog steeds geen track en trace ontvangen van postnl of amt. Volgens mij betekend dit dat de telefoon dan nog niet eens is aangemeld bij de vervoerder om te versturen. Helaas konden medewerkers van t-mobile mij hiermee niet helpen en kreeg ik de indruk dat men weinig belang had bij een hernieuwd contract en mijn klandizie.
Goedemorgen! Zodra ik een eSIM wil aanvragen via My T-Mobile krijg ik steevast de onderstaande foutmelding. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en klantenservice gesproken. Deze hebben een melding aangemaakt, maar na 2 weken is het probleem nog steeds niet verholpen. Enig idee hoe ik wel een eSIM kan aanvragen?
Op 16/1 vervangende simkaart aangevraagd. Deze was niet gekomen totdat zondagmiddag een buurman met de envelop kwam.Doordat zij met vakantie waren is dat niet opgemerkt.Direct de simwissel geprobeerd, maar krijg de melding:Deze simkaart is niet voor jouw abonnement gereserveerd. Bestel een nieuwe simkaart via Mijn Odido of haal een nieuwe simkaart op in een van onze Odido shops.Nieuwe simnr 8931163200122547588.De huidige, grote simkaart werkt nog wel en inloggen in mijn Odido lukt ook.Via de Chatbot kom ik niet verder. En langs gaan bij een Odido shop is niet mogelijk.Wat is er aan de hand?
Arnhem, 14-2-2024Onderwerp: ingebrekestellingGeachte heer, mevrouw,Op 27-01-2024 is mijn bestelling geannuleerd en zou het geld wettelijk binnen 14 terug zijn. Deze wet is bij u bekend en bij de ACM Consuwijzer. Helaas bent u deze afspraak niet nagekomen. Ik stel u daarom met deze brief in gebreke.Laatste kans om de afspraak na te komenIk sommeer u om alsnog binnen 5 werkdagen na de datum van deze brief de afspraak na te komen. Als ik binnen 5 werkdagen niets van u verneem, dan overweeg ik vervolgstappen. Ik ga er voorzichtig vanuit dat het niet zover hoeft te komen. Mocht dit wel zo zijn, dan zal ik juridische stappen gaan ondernemen. Ook stel ik u vast aansprakelijk voor alle financiële schade die ik hierdoor lijdt. Doordat u de gemaakte afspraken niet na bent gekomen, heb ik schade geleden. De schade bestaat uit 473,41 euro. Met momenteel nog 20 euro op de bank en nog te betalen facturen, stel u aansprakelijk voor deze schade en vraag om een schadevergoeding. Om er zeker van te zij
Hai, ik heb de 30ste van oktober de Iphone 16 pro besteld die direct leverbaar was naar de Odido winkel in de buurt. Nu heb ik nog geen sms ontvangen en heb ik het gevoel dat mijn nummer verkeerd is ingevuld. Hoelang duurt het normaal gesproken om de telefoon te leveren + wordt er in het weekend ook geleverd? bestelnummer: 222905442
Beste Odido,Sinds 30 januari ben ik bezig om mijn abonnement te verlegen. Uiteindelijk is dit toen gelukt en toen ik mn mobiel in de winkel wilde ophalen bleek het de verkeerde kleur telefoon te zijn. Abonnement moest geannuleerd worden volgens hem, dit gedaan, telefoon besteld onder andere naam zodat de juiste kleur wel binnen zou komen. Ondertussen zijn we twee maanden verder en ik ben nog geen stap verder. Er staat dat ik een nieuw abonnement heb afgesloten, zou geannuleerd worden, meerdere keren afgelopen maanden met jullie aan de telefoon gezeten en er komt gewoon geen verandering in. Ik word hier echt heel moe van en vind de service echt ontzettend slecht. Kan hier eens wat aan gedaan worden? Kan iemand die hele bestelling eruit halen zodat ik een nieuwe mobiel kan bestellen, want ik ben er nu heel erg klaar mee en anders stap ik over als het niet binnen deze week geregeld is.Ik ben al heel lang lid, maar sinds odido is het ontzettend slecht geregeld. Niemand van een afdeling is
Good evening,I ordered a Samsung Galaxy S23 on the 21st of November online via the website from Odido, and received it on the 28th. The proof of purchase or invoice (aankoopbewijs) was not delivered with the phone, but I need this to claim the promo gift from Samsung.I've had contact with the online support (by chat and by phone) several times and no solution yet.They said I would receive this per email, but the initial email filled in the form had a typo so I was not getting any emails from Odido. I already communicated this and the email was corrected, but still I did not get my invoice.They said I can get this from MyOdido account, but to have an account I need to add my mobile as an Odido subscription, but my number is not active yet as it is currently a contract with Vodafone. The transfer of my number to Odido will happen in February 2024 which is then too late to have my invoice.I received my contract and e-sim with a 'temporary’ number but still it is not active, so I can't ev
Geachte klantenserviceteam, Ik wil graag hulp bij het annuleren van mijn mobiele abonnement. Vorig jaar heb ik een mobiel abonnement bij jullie afgesloten en mijn nummer naar jullie overgezet. Bij het afsluiten van het contract was de maandelijkse vergoeding 27 euro. Sinds ik mijn nummer naar jullie heb overgezet, ontvang ik echter regelmatig geen sms-verificatiecodes van sommige websites. Vorig jaar heb ik hierover meerdere keren gemaild en jullie klantenservicemedewerkers hebben expliciet gereageerd dat dit te wijten is aan het overzetten van mijn nummer en hebben beloofd het probleem op te lossen. Tot op heden kan mijn nummer echter nog steeds geen sms-verificatiecodes ontvangen, zoals die van docusign.net . Daarnaast is mijn maandelijkse vergoeding, die vorig jaar bij het afsluiten van het abonnement 27 euro was, zonder mijn medeweten in de tweede helft van vorig jaar verhoogd naar 29,70 euro. Naast deze problemen merk ik ook op dat jullie zonder mijn toestemming regelmatig hinderl
Hallo,Ik ben al jaren klant van Tele2 en ik kan weer eindelijk mijn abonnement verlengen.. maar nu wordt het steeds afgewezen. Ik heb geen openstaande facturen en dit ging altijd goed voordat het odido werd. Ik word graag snel geholpen, alvast bedankt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.