Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hallo,Ik heb vandaag de verkeerde telefoon op abonnement afgesloten, deze via AMP groep geannuleerd, hoelang duurt het voordat dat verwekt word bij odido?Hierna heb ik de juiste telefoon afgesloten met abonnement bij odido en gekozen voor ophalen bij afhaal locatie. Besteld op zondag afhaaldag?? Kan iemand mij vertellen wanneer deze klaar zou liggen en de verwerkingstijd van annulering? Groetjes
Hi,I renewed my subscription last Friday to get a new mobile phone - S24 Ultra to be collected at Rotterdam store.The order number is 215057981I am yet to receive a message to collect my order, so I was wondering what is the status? It would be nice if ODIDO can provide a tracking UI. :)Thanks for the help!
HalloIk heb op 15 september een Apple Watch Ultra 2 2024 Titanium Case Milaneesband Naturel Titanium besteld. Ik zou een sms krijgen om het horloge op te halen in de winkel. Ik heb nog steeds niets gehoord.Het bestelnummer is 220240598
Een tijdje geleden heb ik de Pixel 8 pro besteld in het beige. Dit ging niet door vanwege leveringsproblemen bij odido en gelukkig was ik er nog op tijd bij om mijn bestelling te annuleren (voor de pixel watch 2 actie), en opnieuw af te sluiten. Hierna samen met een medewerker van odido een nieuw abbonement afgesloten met dus de Pixel 8 pro in het zwart - 256 gb. De medewerkster gaf aan dat als ik het toestel naar de winkel zou laten bezorgen dat deze er dan sneller zou zijn, dus zo doende.Het toestel zou afgelopen maandag (23 oktober) binnen komen in de Odido Shop Leidschendam maar deze is niet binnengekomen. Ik ben zelf dinsdag naar de winkel gegaan om te vragen of het toestel op voorraad was, maar de man gaf aan dat deze nog niet geleverd was.Van odido zelf heb ik geen melding gekregen dat er vertraging is opgelopen, dus ik wacht nog steeds op een berichtje met mijn levertijd?Inmiddels meerdere keren met de klantenservice gebeld, maar niemand kan mij vertellen wanneer mijn toestel b
My order for my new phone was cancelled by T-Mobile delivery company (AMP) after 3 weeks. Now i am forced to reorder with T-Mobile and wait the full 6 weeks again. T-Mobile needs support to maintain the original delivery period. Why should i be impacted by AMP, i have no relationship with AMP.
Ik heb afgelopen weekend.de Oppo Find X9 pro besteld icm een abonnement, echter kan ik niks terugvinden over de levertijd en wanneer deze verzonden zou worden. Weet iemand daar meer over?
Hi!2 dagen geleden kreeg ik het sms’je om mijn telefoon op te halen in de winkel in Ridderkerk, eenmaal de telefoon uit het magazijn kon de medewerker mij de telefoon niet laten afrekenen en meegeven vanwege een interne storing. Wat deze storing dan inhoudt konden ze mij niet vertellen en tot op heden ook niks meer over gehoord. Is dit landelijk een probleem? Hoe kan het dat deze storing nog niet verholpen is na 2 dagen?
Goedemiddag,Vandaag heb ik telefonisch een bestelling geplaatst met ordernummer 234412032. De bestelling haal ik op in de winkel (1e van Swinden, Amsterdam), en ik ben mij ervan bewust dat ik daarom de status van de order niet zelf kan traceren. In de bevestigingsmail staat echter niet echt een indicatie van de levertijd, alleen dat ik een SMS zal ontvangen wanneer ik de bestelling op kan halen. Ik zie online echter bij het product wat ik heb besteld staan ‘direct leverbaar’. Eerder, enkele jaren geleden, is een zelfde SMS met bevestiging dat een bestelling gereed was niet goed door gekomen. Kunnen de moderators wellicht een inschatting geven van de levertijd?Hartelijk dank.Groet
Ik ben momenteel op vakantie tot en met het einde van de maand maar ik wil graag voor mijn verlenging + nieuwe telefoon gebruik maken van de Haastmakers actie die tot 26 januari loopt. Kan ik mijn contract nu verlengen en daarbij voor afhalen van de telefoon kiezen, maar deze pas vanaf 1 februari komen afhalen en betalen in de winkel? Ik kan hier niks over vinden, de chatbot is alleen gericht op ‘hoe kan ik zo snel mogelijk mijn mobiel ophalen’.
Ik wil mijn verlening graag annuleren
Ik heb dus een iphone 16 pro max besteld … krijg ik een samsung a55 binnen. Zonder formulier erbij , hoe kan ik dit oplossen
Ik vroeg me af wat de status is van mijn bestelling 228879802 ophalen in de winkel nu weet ik dat er een sms wordt verzonden als hij aanwezig is maar ik zie in de andere topics voorbijkomen dat deze ook niet wordt verzonden en de bestelling wel al klaar ligt in de winkel
Ik heb op 22 februari mijn abonnement verlengd met telefoon. Ik heb gekozen voor ophalen in de winkel. Het gaat om een iphone 15. Ik had een bericht gekregen dat de telefoon toen niet op voorraad was. Nu is het al weer 3 weken verder en heb nog niks gehoord, maar zie dat op de site de iphone 15 direct leverbaar is.bestenummer: 209214974
Ik heb de iPhone 17 pro Max blauw 256gb besteld op 29 september en er staat nog steeds als ik op de bestelstatus kijk dan staat er levertijd 4 tot 6 weken. Op het forum staat dat er wordt geleverd van besteldatum 07-10-2025 ik heb wel gekozen voor ophalen in de winkel maar het kan geen drie dagen duren voordat de telefoon in de winkel is om af te halen
Beste, Ik heb 29-05 bestelling gedaan voor S25 incl abonnement, ordernummer 234935818. Wanneer kan ik deze ophalen in de winkel (Leidschendam)? Lijkt mij dat telefoon voorradig is.Nog geen SMS ontvangen. Bij voorbaat dank voor uw reactieGr. Miguel
Goedenavond Ik heb een 2 tal weken een iWatch 8 ultra besteld hierop heb ik ook een bevestiging gekregen maar als ik op jullie site kijkt zegt deze dat de bestelling niet bekend is.gaat om order nr 76933279
Hoi, ik wil mijn bestelling met bestelnummer 227598973 annuleren. Kunnen jullie mij helpen?Groet,Sanne
Ik heb mijn iPhone 13 pro Max (Sierra Blue) besteld op 27 oktober 2021 . Ik kreeg een sms bericht dat de levering verlaat is, maar ik weet niet met hoeveel weken. Mijn besteld datum staat er niet bij. Er staat wel dat de besteld iPhone 256 GB tussen de 6-8 weken geleverd word. Kan iemand mij dit uitleggenMet vriendelijke groet,Danielle
Gisterochtend heb ik mijn abonnement verlengd, met de s24 ultra en toestelkrediet. ik kreeg een bevestigingsemail met een samenvatting van het contract. Nu kreeg ik vanochtend een email dat er een pakje van helemaal voor joiu komt vandaag, en ik begreep dat dit van odido is. Betekent dit dat alles rond is? In de app staat bij abonnement dat het nieuwe contract ingaat op 16 augustus, maar mijn huidige abonnement (maandelijks opzegbaar) loopt tot 30 april. Kortom, allemaal nogal verwarrend. Is het nieuwe abonnement goedgekerud, en zo ja waarom start deze volgens de app pas 16 augistus, terwijl het al per eind april kan?
Op woensdag 4 februari heb ik mijn mobiele abonnement bij Odido verlengd in combinatie met een toestel: een iPhone 17 Pro. Volgens de bevestiging zou het toestel op donderdag 5 februari worden geleverd.De verzending verliep via PostNL met een Track & Trace-code. Sinds de verzending heb ik de zending nauwlettend gevolgd. Inmiddels staat de status al meer dan vijf dagen ongewijzigd op:“Bezorging niet gelukt, pakket naar het PostNL-punt.”Ik heb direct contact opgenomen met het betreffende PostNL-punt. Zij geven echter aan dat zij het pakket nooit hebben ontvangen.Hierover heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van Odido met het verzoek om een onderzoek te starten bij PostNL. Tot mijn verbazing wordt dit verzoek afgewezen, omdat volgens Odido het pakket nog onderweg zou zijn.Op advies van Odido heb ik zelf contact opgenomen met PostNL. PostNL geeft aan dat de bezorger het pakket zou hebben afgeleverd bij het PostNL-punt, maar dat dit punt het pakket niet in bezit hee
Goedemorgen ik heb afgelopen vrijdag een bestelling gedaan voor een iPhone 16. Ik vraag me af wanneer ik mijn bestelling kan ophalen want er stond gelijk leverbaar? ordernummer : 226791248 groetjes sharmain
Probeer meerdere (3) nieuwe mobiele accounts aan te melden.Na enkele dingen te hebben ingevuld tbv samen unlimitedSteevast kom ik uit bij de melding:bij: mijn gegevens "Sorry! er ging iets mis met je bestelling” (zie onderaan dit bericht de printscreen)Dit al tig keer opnieuw ingevuld, steevast de zelfde foutmelding. Al met odido ge-chat, gebeld e.d.Van het kastje naar het muur gestuurd, maar de oplossing is er blijkbaar niet. Wie weet de oplossing, van de helpdesk verwacht ik niet veel meer.Ook mede door: chats een half uur in de wachtrij, aftellen met hoeveel wachtende. Eindelijk aan de beurt en dan de melding "geen medewerkers ter beschikking” Grrrrrrrrrrrrr.Verder door verbroken verbindingen, afspraken dat men het gaat uitzoeken en een kwartier later zou terug bellen, dus niets meer van gehoord. Als dit te lang gaat duren ga ik gewoon weer terug naar KPN, daar had ik deze problemen niet.Begin langzaam toch spijt te krijgen van odido mobiel.
Kan iemand de status doorgeven van levering 228879802 Het is een winkel levering ik weet dat ik een sms moet ontvangen voor het ophalen alleen zie ik in andere topics voorbijkomen dat helaas niet altijd gebeurt
Hi, ik heb 4 januari een bestelling gemaakt om een Apple Watch op te halen in de dichtstbijzijnde winkel. Maar via de website kan ik de bestelling niet eens meer vinden. Dus ik heb geen idee wanneer ik de Watch kan ophalen, of er iets mis is etc. Bestelnummer is 206185895
Goedemiddag,Ik heb van de week met Pasen een bestelling gedaan met bestel nummer 211221988 heeft u een indicatie wanneer ik deze op kan halen in de winkel?MvgRoxanne
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.