Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Hallo, Afgelopen zondag 31-25-2026 heb ik mijn abonnement verlengd. Bij de verlenging heb ik gebruik gemaakt van de actie Oppo find x9 ultra (400 euro toestel korting geldig tot 31-05-2026). 01-06-2026 geprobeerd het resterende bedrag van 205 euro te betalen. Dit is door onbekende reden niet gelukt waardoor de link naar het betaalvenster niet meer geldig was.Ik heb contact opgenomen met Odido met de vraag om mij het betaalverzoek opnieuw te sturen, het opnieuw versturen van het betaalverzoek is niet mogelijk was het antwoord. Het advies van de medewerker was de bestelling annuleren en opnieuw te plaatsen, de bestelling is vervolgens geannuleerd door de medewerker van een andere afdeling binnen Odido. Hier had ik toen nog geen toestemming voor gegeven omdat ik nog doorverbonden moest worden. Vervolgens de benodigde stappen doorgelopen samen met de medewerker om de bestelling te plaatsen. Inmiddels was de actie van actie Oppo find x9 ultra (400 euro toestel korting geldig tot 31-05-2026)
Ik had mijn abbonement verlengd en zoals velen hierop te lezen is mijn betaling niet gekoppeld aan de bestelling, had een verlenging met toestel en toestel gelijk betaald dus flink bedrag, bestelling is nu geannuleerd dus is het nu te hopen dat het bedrag snel weer word terug gestort, dan kan ik nog een poging doen voor verlenging, hoop wel dat de actie er nog is dan. Gaat lekker weer 🫠
The link to make the one time payment for the phone I ordered is not working, gives the message “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen”. I read on the community pages that some other users have experienced this problem, and that it has been ongoing since 2 years or so. This happened after I accidentally closed the payment window, and now I cant make the payment. I waited for well over a day and contacted support. They told me that the only option was to cancel and re-order, and that they can’t provide a new link. I went to an ODIDO shop physically, the employee told us that only subscription invoices can be paid in the shop, and tried to find another way to make the payment through the mobile app but it was also not possible. My concern is that I ordered the phone with a renewal plus two “Samen Unlimited” subscriptions to go along. I am afraid I might have to repay for the two “Samen Unlimited” I’ve already paid for.What can I do i
Hey Odido team!I just renewed my mobile plan and ordered an iPhone 17. Picked store pickup, but realized I selected the wrong shop in another city. Any way to switch it to a store closer to me?
I ordered a new iPhone 16 (blue/green) a couple days ago and im not able to track it to know when it would be delivered in Eindhoven store. this is my order number 231223893. The number I currently have doesnt 'receive sms or calls so I wont be able to receive an sms, I need the phone and sim card soon
Ongelofelijk al weken bezig met Odido Ik heb een contract verlenging gedaan maar de medewerker heeft zelf een heel nieuw contract afgesloten. Ik kreeg een nieuwe simkaart ik zei dat hoeft niet mijn simkaart is in orde !!!!Ja maar die krijgt u gratis omdat u verlengd heeft .Blijkt dat ik een heel nieuw nummer heb gehad waar ik niet om gevraagd heb alleen maar verlengen Er word zomaar 209 euro van mijn rekening afgehaald omdat ik contract breuk heb gedaan ????????? Hoe zo contractbreuk ik heb alleen maar verlengd!!!! Dit alles door een fout van een collega !!!!!!En het blijft maar doorgaan Doodziek word ik er van nu na 1.5 maand nog niet opgelost
hi, i want to change my delivery to instore and i already cancelled the amp delivery but haven’t gotten anything else yetwhat should i do?
Hallo Ik heb een s24 bij jullie besteld ik krijg hem binnen zonder een sticker nu kan ik hem niet registeren voor die watch wat kan ik hier aan doen. Heb hem vandaag gekregen maar de sticker is helemaal beschadigd dus niet leesbaar.
Onderwerp: Dringend verzoek tot annulering van bestelling #233501886 Geachte klantenservice, Ik heb onlangs bestelling nummer 233501886 geplaatst bij Odido, maar ik wil deze graag annuleren vanwege financiële omstandigheden. Ik heb al geprobeerd contact op te nemen, maar ik heb nog geen bevestiging van annulering ontvangen. Ik ben momenteel niet in staat om de betaling te voldoen en wil daarom dringend verzoeken om de bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden of gefactureerd. Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een bevestiging van de annulering. Met vriendelijke groet, Ahmed Alabed XXX@gmail.com
Op 15 mei 2024 heb ik een telefoon abonnement Unmimited start besteld bij Odido voor mijn zoon, omdat ik zelf al internet en televisie had naar volle tevredenheid trouwens.Op 22 mei werd de simkaart aan de deur gebracht door de firma ampgroep, waarvoor getekend moest worden. Volgens beide louche heren van deze firma, moesten wij eerst onze bankgegevens overhandigen aan de deur terwijl deze al aangeleverd waren aan Odido bij de inschrijving. Ik heb dit uiteraard direct geweigerd aan de deur. Dezelfde dag kreeg ik via de mail een bevestiging van zowel van de ampgroep en van Odido, dat de bestelling was geannuleerd.Daarna heb ik bovenstaande praktijken kenbaar gemaakt bij Odido aan de klantenservice en dat ik (en mijn zoon) afzagen van het abonnement. Ons vertrouwen was weg.Hun reactie was vrij laconiek en we kregen het advies dat we in de toekomst de simkaart bij de winkel konden halenOp 04 juni werd ondanks bovenstaande toch 25 euro afgetrokken van de rekening van mijn zoon e n deze h
/
GeachteVanmiddag telefonisch geholpen met een bestelling alles top geregeld enkel ik probeer de betaling te voldoen zodat de levering gestart kan wordenenkel is de betaal link verlopen , en kan geen andere opties aanvinkenzou iemand hierbij even willen meekijken / nieuwe link toesturenverneem graag
Klopt mijn berekening als ik een Apple watch ultra 2-2024 bestel deze dan € 780 plus 1 jaar -verplichte- een E sim abon van 5 euro per maand ( €12x5=€ 60 mij dit eigenlijk Totaal 840 kost ?
Beste, Op 17 december heb ik via de telefoon bij jullie de Oppo Find X9 Pro besteld icm een Unlimited Snelst abonnement. Destijds zat er een levertijd van 2 dagen op de telefoon (+ aanbieding, meen ik me te herinneren). Inmiddels is de levertijd op de website al enkele keren versprongen naar 30 december en ook terug naar “direct leverbaar”. Echter heb ik nu wat meer dan een week later geen SMS ontvangen dat ik de telefoon op kan halen (+ de bestelstatus link in de bevestigingsmail lijkt het niet te doen). Zouden jullie kunnen kijken wat de bestelstatus is + hoe ik de (inmiddels afgelopen) actie kan claimen?Bestelnummer: 246411544 Alvast bedankt!Pim
Hi Odido,Ik heb twee dagen geleden mijn abbonement verlengd met een nieuwe telefoon. Deze was direct leverbaar en omdat de odido winkel om de hoek zit had ik gekozen om hem naar de winkel te laten bezorgen. Nu zie ik op dit forum dat de bezorgin naar de winkel vaak langer duurt dan naar huis, klopt dat? Zouden jullie de status van mijn bestelling kunnen bekijken? Het ordernummer is: 236279345.Vriendelijke groeten,Bob
Per vandaag overgestapt van t-mobile naar Odido. Ik heb echter geen nieuwe simkaart ontvangen waardoor ik mijn nieuwe telefoon niet kan gebruiken.
Ik heb 21-09 een pre order gedaan voor de iPhone 15 pro maar heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen hierover ? Nu is mijn vraag is de bestelling wel binnen gekomen bij julie ?
Hallo, Bij deze zoek ik hulp bij het annuleren van mijn verlenging, kan daar iemand mee helpen? Gr,
Ik ben er al achter!
Hallo telkens als ik mijn bestelling wil volgen krijg ik deze foutmelding staan. Wat kan ik doen om het te kunnen zien?
Hallodido! Ik overweeg een mobiel abonnement bij odido af te sluiten. Ik zie dat odido oppo telefoons verkoopt, zijn er plannen om op korte termijn de recent uitgekomen oppo x9 ultra ook in het assortiment op te nemen?
Hi,ik heb helaas geen sms ontvangen voor het activeren van Apple one. Kan dit geregeld worden? groet,koen
Geachte Odido,Ik heb jullie meerdere keren gebeld, maar ik heb uren in de wachtrij gestaan zonder succes. Vandaar dat ik op een andere manier contact zoek.Op 18-06-2025 heb ik mijn mobiele abonnement verlengd via de app van Mijn Odido. Bestelnummer: 236015691Ik maak hierbij gebruik van mijn herroepingsrecht binnen 14 dagen en wil de verlenging van mijn abonnement ongedaan maken.Daarnaast verzoek ik u om mijn huidige abonnement (met einddatum van 15-10-2025) niet te verlengen en op de einddatum automatisch te beëindigen.Ik ontvang graag een schriftelijke bevestiging van:De annulering van de verlenging; De opzegging van het huidige abonnement per 15-10-2025. Met vriendelijke groet,Bo PeldersKlantnummer: 1.21921945
Ik heb iPhone 14 prp besteld, maar ik kan de bestelstatus niet zien. Mag ik een ophaaldatum? bestelnummer 203102674
Hallo,Ik heb gisteren om 17:15 mijn abonnement verlengd met een Samsung Galaxy Z Flip 7 FE. Tijdens het bestellen kreeg ik een iDEAL-betaallink, maar die is niet afgerond en verdween daarna. Sindsdien staat mijn bestelling in Mijn Odido op “We hebben je bestelling ontvangen”, maar ik ontvang geen aankoopbevestiging en er is geen voortgang in de bestelstatus. Ook ontvang ik geen mails omdat ik per ongeluk een oud email adress gebruikt heb.Het lijkt erop dat mijn order in een “pending / wacht op betaling” status zit en niet is vrijgegeven.Kan een moderator mijn order handmatig controleren of sit het geval is. Of moet ik hiervoor de klantenservice bellen en een nieuwe link laten sturen? Bedankt alvast.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.