Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Ik weet dat ik bij Google zelf de watch 2 moet aanvragen en dat dat pas kan vanaf de 28e. Maar je kan wel alvast kijken via de links in de verschillende topics en info uit de mail. Daar zie ik dat je een factuur moet uploaden, maar die heb ik helemaal niet gekregen en kan ik ook nergens vinden. Enige wat ik kan vinden is de "samenvatting" die ik via de mail heb gehad bij mijn verlenging maar dat is niet echt een factuur en ik verwacht ook niet dat Google dat voldoende gaat vinden. Je zou namelijk gewoon die verlenging kunnen aanvragen, dat document krijgen, de verlenging afzeggen (je hebt bedenktijd) maar die samenvatting vervolgens gebruiken voor een gratis watch... Dus, ik wil graag weten welk document we straks moeten uploaden naar Google en hoe we daar aan komen, vind de uitleg van Odido echt heel summier op dit onderwerp.
Afgelopen weekend heb ik een Samsung Galaxy S24 FE aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. (zie ook bijgevoegde afbeelding). Als ik echter deze promotie wil registeren bij Samsung wordt de EAN-code van het toestel niet geaccepteerd. Als ik de lijst met EAN-codes bekijk van deelnemende modellen staat deze hier inderdaad ook niet tussen.Hoe kan het dat Odido dit dan toch aanprijst? En hoe kan ik hier nu toch aanspraak op maken?
Ik kreeg een SMS om de nieuwe Flip 6 op te kunnen halen in een odido Shop, eenmaal bij het afrekenen wordt de imei niet herkend en kan er niet afgerekend worden, ik kreeg de telefoon die klaarligt dus gewoon niet mee.. Kan dit opgelost worden? Accepteer alle geldige imei's, of laat ons gewoon afrekenen en verbeter het later in het systeem. Kan mijn bestelling nog aangepast worden naar een levering aan huis ipv in de winkel, zodat we die softwarefout kunnen ontlopen?
Hi! Afgelopen vrijdag heb ik een bestelling geplaatst.Er stond dat het product direct leverbaar is, alleen heb ik tot nu toe nog niks gehoord. Zouden jullie voor mij kunnen kijken of het al binnen is? ook heb ik nog geen sms binnen gekregen. (koos ervoor om het op te halen in de winkel) Alvast bedankt! ordernummer: 226488934
i ordered a new iPhone 13 yesterday and im not able to track it to know when it would be delivered. this is my order number 209018572
Ik heb een Recycle Deal en die is afgelopen, nu moet ik m’n toestel (iPhone 11 Max Pro) terugsturen wat ook gebeurd is. T-Mobile geeft middels een formulier aan dat deze naar een “UPS Point” gebracht moet worden. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn dochter geeft hem voor mij weggebracht en ik kreeg een e-mail van UPS hier dat het pakket aangeboden is etc. Nu kijk ik drie weken later bij de status en zie dat mijn pakket nog steeds in Hoofddorp (bij UPS) moet zijn en dat er een “Delay” op staatOp 17-01-2022 10:17 uur aangenomen en om 15:07 uur staat er “Collect Scan” met als lokatie “Hoofddorp” en dat is alles wat er staat.Als ik kijk naar de status zie ik “Information not available (zie bijlage).Ik begin me nu toch wel zorgen te aken, mede omdat T-Mobile mij tot 12 februari 2022 de tijd heeft gegeven om het toestel op te sturen (wat dus allang geleden gebeurd is) anders wordt de restwaarde (€288,-) afgeschreven…. WAT MOET IK NU DOEN?
Ik heb vorige week geprobeerd om mijn abbonement bij odido te verlengen met een nieuwe s25. Ik heb een heel groot bedrag van de telefoon aanbetaald met een creditcard en de bestelling zou zo snel mogelijk geleverd worden. Na 3 dagen gebeld of de betaling wel doorgekomen was, want ik kreeg geen bevestiging, maar wel een herinneringslink om te betalen. Zou allemaal in orde komen volgens de medewerker, even geduld. Na 6 dagen kreeg ik een mail dat ik de betaling moest afronden of de bestelling zou geannuleerd worden. Wederom bellen, de betaling was weliswaar gelukt, maar niet goed “gekoppeld” of zo… Ik kon het beste nog een keer betalen, dan kreeg ik het andere bedrag terug en zou de telefoon alsnog geleverd worden. Wederom gebeurde er niets, geen bevestiging van betaling, bevestiging van bezorging of bestelstatus wijziging in de app. Weer bellen wat er mis gaat, zou allemaal goed komen. Toen er weer niets gebeurde, heb ik gebeld en na een vreemde discussie de bestelling maar laten annule
In januari 2025 heb ik een telefoon met contract bij odido besteld.: een iphone16 pro max. Deze is nooit geleverd. Het contract is wel ontbonden, maar ik heb tot nu toe nog steeds mijn €300 aanbetaling terug gekregen. Ik heb er 30 keer gebeld en telkens zou ik terug gebeld worden en mijn geld terug krijgen maar toch gebeurt er niets. Ik heb een officiële klacht ingediend, per brief, en werd toen eindelijk wel teruggebeld, maar ik zou mijn geld terug krijgen. Maar alsnog heb ik niets ontvangen. Wat kan ik nu nog doen? Aangifte bij de politie?
Ik wil de iPhone 14 Pro Max kopen bij verlenging van m’n abonnement. Er schijnt een BKR-registratie te zijn. Heb ik ingezien en is een rood-kunnen-staan van € 1.000 bij je bank. Dit heb ik meteen ingetrokken en 2 dagen erna is het bij de BKR afgewikkeld. Helaas kan geen enkele Medewerker me helpen. Er wordt gezegd dat, als je iets schriftelijk doet, het op de grote stapel komt. Dus dat doe je niet. Je wilt je toestel hebben. Kan het zo betalen. Geen toestelkrediet. Abonnement kan niet verlengd worden door die BKR-registratie. Hier kan ik echt gefrustreerd door raken. Ik kan gewoon niet geholpen worden!
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik
Goedenavond, Ik heb op 15 september 2023 om 14 uur mijn mobiel abonnement verlengd met het toestel iPhone 15 Pro Max. Ik heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen en de bestelstatus geeft aan dat de bestelling niet te vinden is. Ik heb een foto gemaakt van de bestelling waarbij een ordernummer vermeld staat. Graag verneem ik de status van mijn bestelling.
Goedemorgen, zojuist bericht ontvangen van Samsung dat mijn aanvraag voor de Watch 7 is afgewezen, fit omdat Odido niet zou deelnemen.Ik heb een Galaxy S25 besteld en ontvangen via Odido. Aankoopdatum 18 juni 2025 dus ruimschoots in de actieperiode.Wie kan helpen? Met vriendelijke groeten Caat
Good day! Today, I tried to extend my phone contract with Odido. However, during the process, there was a payment error. I tried it again, and it’s saying:“Uit onze gegevens blijkt dat je kortgeleden je abonnement al verlengd hebt. Je kunt deze gegevens controleren op My Odido.” With this, I can’t renew and/or pay
Ik heb op zondag 27 november gebruik gemaakt van de black friday aanbieding Samsung S23 met een galaxy smartwatch 6. Ik heb een bevestingsmail gekregen en ook de betaling is gelukt. Echter is er nog steeds geen mail gekomen voor de bezorgafspraak. Ik heb reeds 2 keer gebeld met de klantenservice en die zeggen dat de S23 zwart 128gb gewoon op voorraad is. Izzi zegt: Ik moet wel vermelden dat de betaling moeizaam verliep. De website voor betaling liep vast. Toch is betaling op 27 november gelukt. Izzi zegt ook: Ik heb zo'n gevoel dat iets niet goed gaat.
Hallo,Op 15 september had ik een iPhone 15 Pro Max ge-preordered en had ik een eenmalige betaling voldaan van 915,41 euro via creditcard. Na een aantal uren had ik de order toch ge-annuleerd en kreeg ik daar een bevestiging van. Ik had via Twitter en de telefoon gevraagd hoelang het zou duren voordat ik mijn geld terug zou krijgen en daar werd bij beide gezegd dat het maximaal 14 dagen zou duren, alleen heb ik tot nu toe niks ontvangen kwa restitutie. Het gaat om een aardig groot bedrag en ik zou die eigenlijk zo snel mogelijk terug gestort willen hebben, zou een moderator mij hiermee kunnen helpen, ik zou het zeer waarderen.
Op 2 oktober heb ik een Apple Watch Ultra 2 2024 Titanium Case Sportband Zwart besteld. Voordat ik mijn bestelling plaatste, stond er dat het vanaf 4 oktober beschikbaar zou zijn. Vandaag zag ik echter dat het pas na 21 oktober beschikbaar zal zijn. Moet ik echt tot 21 oktober wachten op mijn nieuwe Apple Watch, of is mijn bestelling al klaar? Alvast bedankt.Mijn bestelnummer: 221334285
Hi, I ordered a pixel 10a 10 days ago and it is still not delivered although if was indicated that it is directly available. Talking 5 times withe the odido hotline is less than helpful. Any ideas here? Thanks!
Goedemorgen! Zodra ik een eSIM wil aanvragen via My T-Mobile krijg ik steevast de onderstaande foutmelding. Ik heb al verschillende browsers geprobeerd en klantenservice gesproken. Deze hebben een melding aangemaakt, maar na 2 weken is het probleem nog steeds niet verholpen. Enig idee hoe ik wel een eSIM kan aanvragen?
Hoi,Ik heb afgelopen zaterdag een abonnement met nummerbehoud van mijn KPN nummer aangevraagd, deze zou 3 oktober ingaan. Echter wou ik ivm een storing bij KPN al eerder van het abonnement gebruik kunnen maken, de klantenservice heeft dit maandag geregeld en het zou binnen 5 minuten met een tijdelijk nummer moeten werken. Ik had op dat moment de simkaart nog niet, en ging er vanuit dat ik die dinsdag wel zou ontvangen. Dit is niet gebeurd, en ik heb ook geen mail oid hierover gekregen, wanneer kan ik gebruik maken van mijn abonnement? Of is hier iets mis gegaan omdat ik geen mail heb ontvangen?Alvast bedankt voor de reactie.
Hello, thursday i went to a Odido store in DEN HAAG and ordered the watch there, staff told me it will be there after 1-2 days. Also i dont have much time here so could you give me any updates please? When do u think it will arrive at the store?
Op 30 december heb ik mijn Apple watch ultra besteld. (hij zou op voorraad zijn en nu nog steeds volgens u site). Ik heb tot op heden nog geen afhaal bericht ontvangen. Mijn bestelnummer is 78864416 wanneer wordt hij geleverd.
Naar aanleiding van mijn telefoongesprek met de klantenservice wil ik alvast mijn betaalbewijs versturen en mijn bestelling voortzetten. Voorkomen is beter dan genezen. De klantenservice zei dat ik kon reageren op de mail en daarbij een screenshot kon toevoegen. Dat kan niet en de mail wordt afgewezen. Hoe kan ik er vandaag nog voor zorgen dat Odido zeker weet dat ik heb betaald voor mijn bestelling? Tot slot suggereer ik om de vervaldatum van de iDeal link in de mail te zetten of om het echt te laten vervallen voordat de bestelstatus op odido.nl zegt dat de bestelling is geannuleerd. Dankuwel, Talha
How long does it take to receive an email from AMP group to choose delivery time after the last email from T mobile? Details: I ordered iPhone 13 Pro Max Zwart 256 GB at 28 September. Today 5 weeks and 6 days for me. I received cancellation email at 5 November ( it's new process almost for everyone) and after cancellation email I received new email and it's mention about “ Thank you for your order at T mobile✓ your order has been received click here to pay with iDeal or you can pay to AMP ” and then I paid it.On the second stage written “ bezorgafspraak maken “ you will receive an email from AMP group. “ I still didn’t receive emaill from AMP group and wonder about how long does it take to get email from AMP after that order has been received email? Thank you in advance for your comments.
Goedemorgen, Ik heb gisteren een ongeluk gehad waardoor ik nu een tijdje in het ziekenhuis moet verblijven. Gezien mijn telefoon vermoedelijk ergens in het water ligt leek het mij een mooi moment om eindelijk eens die tweede aansluiting te bestellen. Zodat ik in elk geval weer voorzien en bereikbaar ben. Ik las dat de snelste optie was om deze in de winkel op te halen. En had bedacht dat mijn dochter deze wel kon ophalen, aangezien zij deze uiteindelijk zal overnemen. maar ik zag bij de afronding staan dat ik het zelf moet afhalen. En dat is vrijwel onmogelijk. En wanneer ik weer thuis ben is ook een vraag. dus mijn vraag is of ik mijn dochter kan machtigen op een of andere manier? Of haar iets meegeef? Ik ben nu namelijk onbereikbaar en kan niet veel. Ik kan namelijk ook de sms niet ontvangen. Is het mogelijk bericht te krijgen via mail ? ik hoor het graag, want zie even geen oplossing
23 juni mijn abonnement met toestel verlengd. De Samsung s25 met gratis smartwatch. Door foutieve informatie van de verkoper kom ik niet in aanmerking voor dat horloge. Nu wil ik die verlenging ongedaan maken. Het ging mij echt om die promotie. Hoe moet ik dat doen? Het nieuwe termijn is nog niet ingegaan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.