Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Heb op 27 september een nieuwe telefoon besteld, een iPhone 17 pro Max, die zou op dat moment direct leverbaar zijn. Na een paar dagen kreeg ik een e-mail dat de levertijd was aangepast naar 17-20 oktober. Vandaag ontving ik een bericht dat de levertijd opnieuw was aangepast nu naar 20-26 november. Dat is twee maanden nadat ik ‘m, als direct leverbaar, besteld heb. Moest wel gelijk bij het bestellen €579,- afrekenen. Gaat Odido nog iets van een goedmaker bieden voor deze behoorlijke vertraging?
Na het doornemen van de levertijden post zie ik dat mijn toestel, de s24 256gb yellow niet in de lijst voorkomt, en alleen de 128gb op half februari staat. Ik mag niet hopen dat dit geldt voor mijn toestel! Verder ontbreekt volgens mij de levertijd van de watch 6. Hoe kan ik hierachter komen? Als die leverbaar is heb ik in ieder geval al wat speelgoed.De telefonische helpdesk gooide met een passieve 'weet ik niet, wacht maar even af' de hoorn erop, dus hielp ook niet.Bij bestelling was overigens aangegeven dat de 24e alles binnen zou komen.Dank!
Goededag, ik heb op 27-01-2024 een nieuw toestel met abonnement besteld. Ik heb voor het toestel €306,41 moeten aanbetalen. Nu was de bestelling niet goed gegaan en konden ze mijn betaling niet koppelen aan de bestelling. Wel is het bedrag van €306,41 van mijn rekening afgeschreven, nu was de enige optie of opnieuw bestellen of afwachten tot de bestelling geannuleerd zou worden en daarna opnieuw bestellen maar ik moest wel het bedrag nog een keer “voorschieten”. Paar weken terug in de winkel geweest en daar hadden ze het toestel wel op voorraad, heb in de winkel weer het bedrag van €306,41 moeten betalen en het te veel betaalde bedrag zou al terug gestort moeten worden. Weer niks ontvangen!! Later weer gebeld en kreeg daarna een mail dat er een terug betaling zou plaats vinden binnen 2 weken, maar heb AL WEER niks ontvangen!! Net een medewerker aan de telefoon gehad en die zei ik stuur het door naar de financiële afdeling, sorry maar dit zou al 5x gebeurd moeten zijn?! Waar blijft mijn
Hey Odido,Afgelopen maandag heb ik een Pixel 9 pro xl besteld (met abonnement verlenging) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Ik ga binnenkort op vakantie en zou het graag voor die tijd willen hebben. Ik las op een forum dat sommige mensen nu tot een maand wachten…. Mijn ordernummer is 221260674.
Ik heb nu hetzelfde probleem zoals zo veel mensen hier, maar ik ben echt niet tevreden over de reacties bij de klantenservice aan de telefoon. ikzelf heb een telefoon besteld die gewoon op voorraad is, met een early renewal. ondertussen al 3 keer met ideal betaald en 3 keer dezelfde melding. samen met de klantenservice aan de lijn al 3 dagen de bestellingen aan het annuleren en opnieuw aan het aanmaken. maar wel steeds je geld kwijt wat je overschrijft. ik vind het simpele binnen 14 dagen terug krijgen dan wel een beetje schandalig in dit geval worden.maar je krijgt ook maar geen antwoorden over hoe het nu verder gaat of wanneer deze storing verholpen is. talloze keren heel erg lang lopen bellen met de klantenservice en iedere keer weer hetzelfde verhaal vertellen. bij mij gaat het gelukkig maar om een bijbetaling van een euro of 16. maar juist daardoor denk ik, het kan toch niet zijn dat Odido tijdens zon storing aan hun kant als dit, voor een betaling van 16 euro die al 3 keer gedaan
Goedemiddag Odido, ik heb op 4 januari een bestelling geplaatst voor een iPhone 15 plus roze 256 GB met order nummer: 206185874. Nu heb ik een bericht ontvangen dat ik hem kan ophalen binnen 7 dagen. Echter ben ik op vakantie tot de 14e en zou ik hem graag op de 14e willen ophalen. Is het mogelijk dat er aan de Odido shop in Almere buiten aan de Noordeinde 188, 1334BR in Almere gezegd kan worden dat zij de telefoon voor mij kunnen vasthouden tot de 15e?met vriendelijke groet, Xennegay
Hoi hoiIk heb een nieuwe telefoon besteld bij mijn verlenging en ik wilde het graag ophalen in de winkel. Na het ontvangen van mijn besturingsmail op 23 januari heb ik nooit meer een bericht gekregen over dat ik mijn telefoon kan ophalen. Ik vroeg mij af of hij al klaar ligt in de winkel op bijlmermeer of dat er iets mis is gegaan? Groetjes,Silvia
goedemiddag, vraagje, weet iemand hoe ik de google nest krijg? ik sloot een nieuw abonnement af omdat ik een google nest kado zou krijgen….maar nee hoor, niks ontvangen. Moet ik dat ergens aanvragen of\o?
Goedemiddag, Ik heb vorige week woensdag (13 april) een iPhone 13 besteld en betaald via de webshop van T-Mobile. De telefoon zou de dag erna geleverd worden. We zijn nu 9 dagen verder en ik heb nog steeds geen telefoon…Volgens PostNL is mijn pakketje ‘vermist’ en nu moet T-mobile een ‘onderzoek’ doen naar het hele verhaal. Zolang het onderzoek loopt kan ik geen ander toestel krijgen of mijn geld terug ontvangen. Ik kan mijn bestelling ook niet annuleren, omdat mijn telefoonnummer al gekoppeld is aan mijn vermiste iPhone… Hoe kan dit in hemelsnaam? Is het naïef om te verlangen dat T-mobile dit gewoon lekker met PostNL regelt en mij als klant de service geeft waar ik nota bene €900,- voor betaald heb? Voel me eerlijk gezegd een beetje belazerd door een bureaucratisch gedrocht. Wat zou mijn volgende stap moeten zijn? Ben al bezig met VISA om mijn betaling terug te vorderen. Werd vandaag ook nog brutaal te woord gestaan in de winkel door een dame die beweerde dat “T-mobile sowieso geen ge
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy Z Flip3 5G! Actuele levertijdenDe Samsung Galaxy Z Flip3 5G is direct leverbaar. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je het toestel eerder, dan krijg je het toestel ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen k
Hey guys, yesterday I was trying to get the new iPhone 13 pro on Belsimpel with a T-Mobile abbonament trying to keep my old number (already tmobile user) and after I ve sent them all the needed documents they have sent me an email saying this:Het verwerken van je T-Mobile-abonnement met ordernummer 31041101436 is nog niet gelukt, omdat de aanvraag voor verlenging van je abonnement gereserveerd is. Dat betekent dat je ergens anders al een verlenging hebt aangevraagd. Hierdoor kunnen wij je verlenging niet doorvoeren. Wat moet je doen?Neem contact op met de klantenservice van het bedrijf of de provider waar je eerder een verlenging aangevraagd hebt. Zij kunnen de reservering opheffen.So I was wondering if you can actually help me to fix this, I ve already paid part of the phone but cannot go through.Thanks in advance, Andrea
Beste medewerkers van Odido,Ik wilde graag weten hoe lang het normaal gesproken duurt, als je als bestaande zakelijke mobiele klant bij jullie -die mag verlengen volgens de Odido-App- , verlengt via een shop zoals bijvoorbeeld mobiel.nl of Belsimpel? Is dat dan een kwestie van een dag, een week, of hoe lang duurt dat eigenlijk vanaf het moment dat een dergelijke shop het bij jullie aanvraagt. In dit geval zonder toestelkrediet en een altijd keurig betalende klant waarbij het afschrijven nooit mislukt is. Ik hoor graag van jullie!
Ik heb laatst een bestelling geplaatst voor een nieuwe mobiel en wilde het bestelstatus bekijken maar toen ik alles opgaf kreeg ik de melding "bestelling niet gevonden, uw heeft geen lopende bestellingen" of iets in die trant. Ik weet nou dus niet of het echt door het systeem is, ik neem aan van wel omdat ik een email heb met bestelnummer enzovoort maar ben echt bang dat het allemaal in de soep loopt!
In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige Samsung Galaxy Z Fold3 5G! Actuele levertijdenDe Samsung Galaxy Z Fold3 5G is direct leverbaar. Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je het toestel eerder, dan krijg je het toestel ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen
Hoi, ik heb op 23 juni een IPhone 15 Pro Max besteld. Had graag geweten hoe lang ik daarop moet wachten. bestelnummer 215466896groet, Louk
Goede avond, ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaatst maar tot op heden heb ik geen sms ontvangen. In mijn Odido kan ik ook niks terug vinden over de bestelling.Het betreft ordernummer 206325012Iphone 15 plus zwart, af te halen in Den Bosch.Kunnen jullie er iets over zien? Alvast bedankt!
Hoi Odido,Op 19 december heb ik bij jullie mijn abonnement verlengd met nieuwe telefoon. Aangezien ik niet hou van een hoog maandbedrag heb een grote aanbetaling gedaan. Het ging meteen al fout want ik ontving geen enkele ontvangstbevestiging van jullie. Na telefonisch contact bleek dat het allemaal goed zou komen en ik even geduld moest hebben. De week erna nog niks gehoord en geen telefoon. Dit zou te maken hebben met de feestdagen maar het kwam echt allemaal goed. In januari weer contact, er was toch iets fout in het systeem waardoor de telefoon niet meer opgestuurd ging worden. Mijn bestelling werd geannuleerd en ik zou mijn geld terug krijgen, zodat ik later een nieuwe bestelling zou kunnen doen. We zijn nu in maart, en je raad het al, ik heb nog steeds mijn geld niet terug! Elke keer wordt er iets gedaan en dan wordt er beloofd dat ik echt binnen 2 weken mijn geld terug heb. Dat gebeurd nooit en dan bel ik weer en dan moet ik weer 2 weken wachten. Ik heb ongeveer al 4x 2 weken ge
Hi!Dankzij de "vroeg verlengen optie" de mogelijkheid gehad om toch nog op tijd de Pixel Pro 8 256GB in het blauw te kunnen bestellen zodat ik in aanmerking kom voor de Google Watch. Bestelling bevestigd en betaald op 13 oktober met ordernummer 202271454.Ondertussen is me alleen niet duidelijk wanneer de telefoon nu komt? De sms zegt "geen idee" en de klantenservice zegt dat ze überhaupt die telefoon niet in het systeem kunnen vinden!!!Wat is nu de status van m'n bestelling en wanneer is de indicatie dat er weer een levering komt? Ik heb extra geld betaald voor het vroeger kunnen verlengen speciaal zodat ik van de actie met de watch kan gebruikmaken. Ik hoor het graag 😊! Thanks alvast,Dean
Good day! Today, I tried to extend my phone contract with Odido. However, during the process, there was a payment error. I tried it again, and it’s saying:“Uit onze gegevens blijkt dat je kortgeleden je abonnement al verlengd hebt. Je kunt deze gegevens controleren op My Odido.” With this, I can’t renew and/or pay
Odido heeft nav het delen van mijn ervaring met Odido op TrustPilot gereageerd met het verzoek een bericht hier op het platform te plaatsen, zodat ze mij kunnen bereiken.Casus: Ik werd gebeld voor het verlengen van mijn contract. Voorstel werd gedaan en ik heb aangegeven; stuur het voorstel maar op en dan zal ik reageren, dus geen akkoord in dit gesprek.Kreeg kort daarna de bevestiging ik mijn contract had verlengd. Schijnbaar iemand die wordt afgerekend op commissie basis.Niet netjes @Odido! Graag contact @odido. Mijn klantnummer staat in mijn profiel
Hoi,Ik zie nu meerdere mensen die ook misleid zijn door T-Mobile: Ik heb op 21-12-2022 een Ultra besteld met ordernummer 78617314, bewust bij TM besteld aangezien er “Direct leverbaar” bij STAAT. Tot op HEDEN staat er nog STEEDS direct leverbaar. Klantenservice gebeld en gechat, die weten natuurlijk helemaal niks. In de winkel geweest en die kunnen ook niks. Kortom je beland in niemandsland en niemand kan je helpen. Na bestelling is er ook 0 communicatie zoals altijd met TM is. Wie gaat dit intern oppakken? Waarom staat er nog steeds Direct leverbaar? Is dit puur om te cashen? Ik heb zelf ook in december een Ultra besteld maar via AMP laten bezorgen. Bij bestelling stond er 8 weken levertijd, en guess what? Paar dagen later kan AMP het leveren. Zit er verschil in levertijd?
Hallo, Wanneer is de iPhone 14 Pro Max 128 gb weer te bestellen? op het moment van schrijven is het 8 oktober 2023. alvast bedankt!
Samen met mijn partner hebben we 2x de Pixel 8 Pro besteld. Mijn bestelling is goed gegaan, maar die van mijn partner niet. Volgens Odido is de kleur (beige, 256gb) niet leverbaar. (volgens een medewerker bleek later dat er te weinig bestellingen zijn geplaatst en dus gaat Odido deze niet bestellen/leveren). In het kort:Hierop hebben wij contact opgenomen met de klantenservice, waar werd verteld dat we de kleur konden veranderen. Dit is voor ons geen probleem, dus wilde we de kleur veranderen naar zwart. De korte versie van het verhaal is dat dit door Odido zo verkloot is, dat we nu geen factuur kunnen krijgen met een besteldatum van voor 16 oktober, wat nodig is voor de gratis watch (van 400!!!! euro). Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (ik neem aan iedereen met een witte of blauwe 256gb versie), dan zou ik dat graag van jullie horen zodat we, als Odido dit inderdaad niet op kan lossen, gezamelijk kunnen kijken wat hier aan te doen is. Het gaat tenslotte om nogal een bedag…
Leuke mogelijkheden met de punten voor extra's. Maar ik heb het volgende probleem : ik heb net mijn abbo verlengd en gekozen voor Deezer via de punt gekregen bij mijn abbo maar bij de bevestiging van mijn verlenging zag ik dat ik in plaats daarvan Videoland heb als extra. Dat is de bedoeling niet en ik wil het graag meteen omruilen. Deze community is de enige mogelijkheid die ik vond om iemand daarover te vragen want ik zit momenteel in het buitenland dus 0800 nr bellen gaat niet.. Weet iemand hoe ik kan wisselen? Of een medewerker vragen om het om te zetten?
Halloik heb dus een bestelling gedaan bij odido voor een iPhone 16 pro maar hij staat op mijn moeders naam en zij is niet instaat om hem te komen ophalen dus zou ik hem zelf kunnen ophalen met haar identiteitsbewijs en als ik die van mij ook meeneem want ik heb wel de bevestiging mail van de bestelling
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.