Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij status bestelling bekijken

• December 10, 2025
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren telefonisch een telefoonabonnement aangesloten bij Odido. Ik heb daarbij een ordernummer via de email gekregen. Ik voer hem in samen met mijn postcode en huisnummer, en krijg ik een foutmelding. Best onhandig, aangezien ik een eerdere (geannuleerde) bestelling nog kan inzien met de oude ordernummer. Ook als ik via de Odido-app mijn bestelling probeer in te zien krijg ik dezelfde foutmelding. Wat zou hier het probleem kunnen zijn? 

Foto 1: Foutmelding na het invoeren van de ordernummer (Safari)

Foto 2: Foutmelding nadat ik “Bekijk status” druk in de Odido-app

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Adnan

Beste antwoord door Adnan Dervishaj

Hoi ​@Adnan Dervishaj wat leuk dat je een nieuw telefoonabonnement bij ons hebt afgesloten, we heten je van harte welkom bij onze Odido familie! ik zoek graag voor je uit hoe het precies met je bestelling zit. Aangezien je de status niet kan checken, vermoed ik dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Krijg je bijvoorbeeld de foutmelding ook te zien via een laptop of echt alleen op je mobiel? Of het kan te maken hebben met de bestelstatuspagina, maar daar is tot nu toe niets over bekend. 

Kun je je ordernummer, volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en uitzoeken wat er precies aan de hand is!

Hoi, hij werd al geleverd. De foutmelding was ook te zien op mijn laptop (meerdere browsers; windows en linux). Ik heb zojuist op een paar andere posts gezien dat dit vaak het geval is bij bestellingen die opgehaald worden bij een Odido locatie, wat bij mij het geval was. In ieder geval, bedankt voor uw hulp!

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Adnan Dervishaj wat leuk dat je een nieuw telefoonabonnement bij ons hebt afgesloten, we heten je van harte welkom bij onze Odido familie! ik zoek graag voor je uit hoe het precies met je bestelling zit. Aangezien je de status niet kan checken, vermoed ik dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Krijg je bijvoorbeeld de foutmelding ook te zien via een laptop of echt alleen op je mobiel? Of het kan te maken hebben met de bestelstatuspagina, maar daar is tot nu toe niets over bekend. 

Kun je je ordernummer, volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en uitzoeken wat er precies aan de hand is!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hoi, hij werd al geleverd. De foutmelding was ook te zien op mijn laptop (meerdere browsers; windows en linux). Ik heb zojuist op een paar andere posts gezien dat dit vaak het geval is bij bestellingen die opgehaald worden bij een Odido locatie, wat bij mij het geval was. In ieder geval, bedankt voor uw hulp!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Adnan, superfijn dat je telefoon inmiddels is geleverd! Hoe bevalt 'ie? Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!