Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf: Samsung Galaxy Z Flip8 256GB wit - leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 256GB grijs - leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 256GB roze - leverbaar vanaf 25 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 512GB roze - leverbaar vanaf 25 septemberSamsung Galaxy Fold8 Ultra 512GB grijs- leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Fold8 Ultra 512GB Paars - leverbaar vanaf 25 septemberSamsung Galaxy S26 FE 128GB groen - leverbaar vanaf 25 septemberApple iPhone 17 256GB Paars - leverbaar vanaf 18 septemberApple iPhone 17 Pro 256GB zilver - leverbaar vanaf 18 septemberApple iPad A16 11in 128GB blauw - leverbaar vanaf 25 septemberApple iPad Pro 13in 256GB zwart - leverbaar vanaf 18 septemberFairphone (Gen. 6+) 256GB blauw - leverbaar vanaf 18 septemberFairphone (Gen. 6+) 256GB groen - leverbaar vanaf 18 septemberGoogle Pixel 11 Pro 512GB zwart - leverbaar vanaf 25 septemberGoogle Pixel 11 Pro XL 512GB koraal roze -
Goedendag, op 10 augustus!! heb ik een abonnement afgesloten voor een Iphone 17 toestel (blauw). Tot heden heb ik nog geen bericht van levering ontvangen. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact gehad en ook ben ik langsgeweest bij de Odido winkel waar het toestel geleverd moet worden. Ik snap dat het soms wat langer kan duren maar dit is nu al 5 weken geleden. Mijn dochter raakt steeds meer teleurgesteld. De reden voor het afsluiten van een nieuw abonnement is vanwege een kapot en oud toestel. Hoe lang kan het nog duren voor de telefoon op voorraad is?
Hoi Odido,Ik loop tegen een probleem aan met mijn verlenging en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.Ik had de mogelijkheid om mijn huidige telefoonabonnement te verlengen en wilde daarbij een iPhone 18 Pro Max nemen. Tijdens het aanvragen twijfelde ik nog over de kleur en heb ik de bestelpagina op een ander apparaat open laten staan. Ik was ongeveer 10 minuten op de pagina aanwezig, maar heb de bestelling niet bevestigd en niet op ‘bestellen’ geklikt.Toch ontving ik vervolgens een e-mail waarin stond dat mijn bestelling was bevestigd. Voor zover ik kan zien, is de bestelling dus geregistreerd zonder dat ik deze bewust heb geplaatst.Ik heb hierover inmiddels telefonisch contact opgenomen met Odido. Mij werd verteld dat ik moet afwachten. Dit zorgt echter voor een probleem, omdat ik de bestelling juist zo snel mogelijk wil laten annuleren.De kleur die momenteel in de bestelling staat, is namelijk niet de kleur die ik uiteindelijk wil. Omdat de bestelling al geregistreerd staat, kan ik
Hey,Op 16 augustus heb ik een Pixel 11 besteld. Deze zou ik in de winkel kunnen ophalen op 21 augustus. Nu is het inmiddels 11 september en ik heb geen enkele status update gehad over de bestelling. Ik heb op de website gekeken van Odido en daar staat dat het allemaal direct leverbaar is. Ook bij andere providers. Dus ik snap even niet wat er aan de hand is. Ik vind het niet erg om wat langer te wachten, maar ik zit nu wel met een kapotte Pixel 6 en ik had verwacht dat ik inmiddels een nieuwe zou hebben aangezien er gezegd werd dat de Pixel 11 voorradig zou zijn. De informatie op de website is dus best misleidend. Zijn er meerdere mensen die toevallig nog wachten op hun bestelling zonder dat ze een update hebben gekregen? Ik hoor het graag.
hi, i want to change my delivery to instore and i already cancelled the amp delivery but haven’t gotten anything else yetwhat should i do?
Diversen keren gebeld met jullie. Diversen credits aangemaakt echter worden deze niet verwerkt in de volgende factuur. 5 keer contact gehad met jullie en keer op keer beloofd dat het verwerkt zou worden. Graag oplossen jullie hebben alle info
Hoi Odido Community,op zaterdag heb ik via jullie website een Samsung Galaxy Z Flip 8 besteld. Het apparaat was gemarkeerd als „direct leverbaar", en tijdens het bestellen heb ik gekozen voor afhalen in de winkel. Volgens de opgegeven leveringstijd zou mijn telefoon binnen 1-2 werkdagen afhaalbaar zijn.Helaas heb ik tot nu toe geen melding ontvangen dat mijn telefoon klaar staat om op te halen. Het is jammer wanneer er gewaarschuwd wordt met „direct leverbaar" en een duidelijke levertijd van 1-2 werkdagen, maar deze informatie vervolgens niet wordt nagekomen. Dit voelt al snel als misleidende reclame.Ik verzoek om een korte terugkoppeling over wanneer mijn apparaat daadwerkelijk opgehaald kan worden, en hoop op een transparante oplossing.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet, Dennis
Waardeloze service en verkeerde informatie: Telefoon niet geleverd en klacht indienen onmogelijkWat een enorm slechte ervaring met de klantenservice. Ik ben van begin tot eind verkeerd geïnformeerd bij het bestellen van een nieuw abonnement met telefoon:Fout 1 (Bezorging): Telefonisch werd mij gegarandeerd dat ik een tijdsvak voor levering kon kiezen. Dit bleek na de bestelling helemaal niet mogelijk te zijn.Fout 2 (Advies klantenservice): De medewerker adviseerde mij om de order te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen met aflevering in de winkel. Dit zou binnen 1 tot 2 werkdagen geregeld zijn.Fout 3 (Misleidende voorraadstatus): Tijdens de nieuwe bestelprocedure stond er expliciet: "Vandaag bestellen = direct afhalen". Eenmaal aangekomen bleek de winkel helemaal geen voorraad te hebben.Fout 4 (Lange levertijd): De telefoon is ineens niet meer op voorraad en wordt pas vanaf 18 september weer verwacht.Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice, werd ik ronduit
ik kan mijn bestelling niet inzien in de shop. stond vanaf 21 augustus beschikbaar maar heb nog geen sms ontvangen. Gaat om een groene pixel 11 pro bij de shop in alexandrium
Beste moderators,Ik loop vast in een hardnekkige administratieve loop bij het verlengen van mijn contract en ik hoop dat een van jullie dit handmatig kan vlottrekken. Mijn verlengingen (zowel via Odido zelf als via externe partijen) worden telkens direct automatisch afgewezen.Financieel is er absoluut geen reden tot zorg: ik heb geen achterstanden en kan de kosten makkelijk dragen. Ik heb hierover zelfs al mailcontact gehad met de incasso-afdeling van Odido. Zij hebben mij zwart-op-wit bevestigd dat mijn dossier volledig schoon is en dat zij geen enkele reden tot afwijzing zien.Omdat de klantenservice en de winkel mij vanwege privacyregels niet verder konden helpen, heb ik op 30 juliin een fysieke Odido-shop het officiële formulier voor de afwijzingsreden laten invullen en direct verzonden naar de afdeling Klantenacceptatie.Het is vandaag 14 augustus. De beloofde termijn van 5 tot 10 werkdagen is inmiddels officieel verstreken en ik heb nog steeds helemaal niets vernomen (ook niet in m
My new subscription with odido started today. I received the device but never the Simcard, now I dont have a working subscription anymore and can't call odido (because no subscription). Tried order an esim via the app but the app also doesn't work. Don't know what to do
Vorige week telefoon gestolen in het buitenland, met odido gebeld en ik kreeg alleen een nieuwe e sim in het buitenland als ik verlengde vertelde de verkoper, Later bleek dat een eSIM activeren in het buitenland niet kon en verlenging niet nodig was geweest , dus ben ik echt op een dwaal spoor gebracht en heeft de verkoper waar ik de naam en email van heb, mij bewust op het verkeerde spoor gezet. Nu al vele verschillende mensen aan de lijn gehad om de verlenging te anuleren maar schijnt niet mogelijk te zijn en de verkoper laat niks van zich horen, zelfs een case aangemaakt 83554549, maar de verkoper moet het regelen en die neemt geen contact op , echt vreselijk dit.Ik snap dit gewoon niet.
Hallo, ik heb op 13-08-‘26 mijn abonnement verlengd inclusief toestel. na mijn verlenging heb ik geen bevestigingsmail gekregen en weet ik niet of mijn verlenging is doorgekomen. ik heb geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg geen duidelijk antwoord. ik zou graag willen weten hoe het zit met ophalen van het toestel en of mijn abonnement inderdaad verlengd is. alvast bedankt!
Formele klacht – verzoek om compensatie van prijsverschil één dag na leveringGeachte heer/mevrouw,Hierbij wil ik een formele klacht indienen over mijn recente bestelling en de afhandeling van mijn verzoek om een redelijke compensatie.Ik heb onlangs bij Odido mijn abonnement verlengd en daarbij een Samsung Galaxy Z Fold 8 besteld. Ik heb hiervoor bewust gekozen voor Odido en heb mijn bestelling geplaatst in de veronderstelling dat ik daarmee een actuele en passende aanbieding afsloot.Wat ik bijzonder teleurstellend vind, is dat slechts één dag nadat mijn toestel bij mij was geleverd, exact hetzelfde toestel bij Odido aanzienlijk goedkoper werd aangeboden.Bij mijn bestelling bedroeg de bijbetaling ongeveer €560, terwijl de bijbetaling de volgende dag nog maar ongeveer €210 bedroeg. Het gaat daarmee om een verschil van ongeveer €350.Ik heb direct contact opgenomen met Odido om te vragen of hier een oplossing voor mogelijk was. Ik begrijp dat prijzen en aanbiedingen kunnen wijzigen, maar i
Hoe kan ik een klacht indienen?Ik heb net gebeld met de Odido klantenservice vanuit het buitenland, maar moest naast postcode+huisnummer+geboortedatum ook de laatste cijfers van mijn bankrekeningnummer doorgeven.Die dacht ik te weten, maar had volgens de medewerker toch niet de juiste cijfers.Aangezien ik met de mobiel aan het bellen was kon ik het niet controleren, en volgens de medewerker moest hij dat weten en kon geen andere persoonlijke vraag stellen zoals mobielnummer oid.Naderhand de IBAN gecontroleerd en ik heb wel de juiste nummers genoemd :-(Probeer al 2 dagen het formulier voor annuleren te versturen, maar ondanks dat alles na het invullen groen is en een niet te groot attachment toegevoegd krijg ik een foutmelding bij het proberen te verzenden en de melding om de klantenservice te bellen.Wat is de reden van het annuleren?Ik ben in het buitenland, bij de bestelling werd aangegeven dat het nummerbehoud pas zou worden aangevraagd na ontvangst simkaart. Het is een grote puinhoo
Hoe kan ik een klacht indienen?Ik heb net gebeld met de Odido klantenservice vanuit het buitenland, maar moest naast postcode+huisnummer+geboortedatum ook de laatste cijfers van mijn bankrekeningnummer doorgeven.Die dacht ik te weten, maar had volgens de medewerker toch niet de juiste cijfers.Aangezien ik met de mobiel aan het bellen was kon ik het niet controleren, en volgens de medewerker moest hij dat weten en kon geen andere persoonlijke vraag stellen zoals mobielnummer oid.Probeer al 2 dagen het formulier voor annuleren te versturen, maar ondanks dat alles na het invullen groen is en een niet te groot attachment toegevoegd krijg ik een foutmelding bij het proberen te verzenden en de melding om de klantenservice te bellen.Wat is de reden van het annuleren?Ik ben in het buitenland, bij de bestelling werd aangegeven dat het nummerbehoud pas zou worden aangevraagd na ontvangst simkaart. Het is een grote puinhoop, ik heb 1 abonnement besteld en krijg bijna dagelijks een nieuwe orderZo
WAT EEN PUINHOOP BIJ ODIDO ☹☹☹☹Ik heb mij (als bestaande klant met glasvezel internet abonnement) aangemeld voor een mobiel ultimate abonnement (sim only, dus zonder telefoon) vanwege een goede aanbieding.Bij het afsluiten van het abonnement werd bij de keuze van afleveren aangegeven dat je bij leveren per post niet thuis hoeft te zijn, het wordt in de brievenbus afgeleverd.*-Bij het aanmelden werd aangegeven - “je bestelling wordt bezorgd door de brievenbus, hier hoef je niet voor thuis te blijven”.- Ingangsdatum: “Je abonnement gaat in zodra je je bestelling hebt ontvangen én je nummerbehoud is geregeld” -“Je betaalt nu €0,01 via ideal met het door jou opgegeven rekeningnummer. Hiermee teken je automatisch digitaal het contract en ontvang je je simkaart per post”De volgende dag (09-08-2026) stuurde “AMP Groep” een bericht voor het maken van een afspraak voor de bestelling, waarbij JE PERSOONLIJK AANWEZIG BENT, IDENTITEITSBEWIJS WORDT OP ECHTHEID GECONTROLEERD EN MET UW FYSIEKE BANKPA
GeachteVanmiddag telefonisch geholpen met een bestelling alles top geregeld enkel ik probeer de betaling te voldoen zodat de levering gestart kan wordenenkel is de betaal link verlopen , en kan geen andere opties aanvinkenzou iemand hierbij even willen meekijken / nieuwe link toesturenverneem graag
Geachte ik heb een bestelling gedaan voor een early renewalmoet 6.90€ betalen enkel de betaal link is verlopen / werkt nietkan iemand me hierbij helpen?
Goedemorgen! Ik heb gisteren een nieuw Sim Only abonnement met nummerbehoud besteld. De startdatum staat pas op 3 december 2026 zag ik. Dat duurt veel te lang. Ik zou mijn abonnement graag zo snel mogelijk willen gebruiken als dat kan. Ik heb nu een abonnement bij Lebara van 15 gb en dit is aan de krappe kant, vandaar dat ik bij jullie een unlimited abonnement met nummerbehoud heb afgesloten. Het abonnement bij Lebara loopt tot mei 2028 en deze wil ik laten doorlopen op de goedkoopste optie. Ik heb gisteren een mail van jullie ontvangen dat nummerbehoud niet kan omdat het abonnement nog niet afgelopen zou zijn. Lebara geeft aan dat dit wel kan. Kan je me meer duidelijkheid geven?
Hallo,Ik heb een overstap gedaan van KPN naar Odido. Dit voor zowel een mobiel nummer als internet/tv.Nu is bij KPN het abonnement op 19-09-2026 afgelopen, maar bij de bevestiging van Odido is dit nu op 2-12-2026 gezet. Graag zie ik dit aangepast naar 19-09-2026, anders mis ik het voordeel op het internet en tv abonnement.In zowel de app van KPN als met telefonisch contact met KPN is dit 19-09-2026. Als ik bel met Odido, kunnen ze de bestelling ook niet helemaal vinden. Hij staat wel bij mijn ordernummer, maar het 06-nummer is niet traceerbaar. Ook bij mijn Odido staat alleen de overstap/bestelling van internet en TV, maar het mobiele abonnement is niet zichtbaar. Mijn gevoel is dat er iets mis aan het gaan is. Dit wil ik graag voorkomen en binnen 14 dgn opgelost hebben. Anders ga ik de gehele overstap annuleren denk ik.
Ik had mijn abbonement verlengd en zoals velen hierop te lezen is mijn betaling niet gekoppeld aan de bestelling, had een verlenging met toestel en toestel gelijk betaald dus flink bedrag, bestelling is nu geannuleerd dus is het nu te hopen dat het bedrag snel weer word terug gestort, dan kan ik nog een poging doen voor verlenging, hoop wel dat de actie er nog is dan. Gaat lekker weer 🫠
Hoi, Ik heb een abonnement verlengt met nieuwe iPhone 17. Nu is de levertijd verlengt bij Odido, waardoor ik waarschijnlijk te laat zal zijn met het opsturen van mijn oude telefoon voor het inruil bedrag.wat nu te doen? Wat als deze te laat binnen komt?mvg, Shirley
Ik probeer sinds vandaag een nieuwe galaxy z fold8 te bestellen bij mobiel.nl. Dit doe ik omdat ik daar ruim 400euro meer korting krijg en een lager maandbedrag heb als bij Odido.Ik heb 3 mobiele abbonementen en internet + tv. Ik krijg nu te horen dat ik geen nieuwe mobiel kan aanvragen omdat ik voor een ander abbonement 06-07 een telefoon besteld heb. Ik dien 30dagen te wachten met een volgende aanvraag. Ik loop dus nu de korting bij mobiel.nl mis omdat die een actie hebben die tot 04-08 loopt en ik pas vanaf 05-08 een nieuwe telefoon kan bestellen. Dit vind ik ronduut belachelijk omdat ik wel voor alles gewoon betaal. Ook voor een oplossing hoef je niet bij Odido te zijn.Je krijgt letterlijk aan de telefoon te horen dat overstappen en enige oplossing is. Zeer kansloos. Je privegegevens liggen op straat, daar krijg je niet voor en nu je ze om 1 keer hulp vraagt kun je het shaken.
Beste, Ik heb op 10 Juli een S26 ultra besteld, samen met verlengd contract, omdat er een korting werd beloofd van 343,- euro op de telefoon, en een smartwatch van Samsung. Dit loop ik nu mis omdat de telefoon pas op 14 juli in de winkel lag en het systeem nu ervanuit gaat dat de overeenkomst diezelfde dag is aangegaan. Graag zou ik alsnog de korting ontvangen van 343,- euro. Ook graag een factuur met daarop de orderdatum Samsung vraagt om een factuur met daarop de orderdatum, ik stuur een screenshot mee van samsung whatsapp: Vriendelijke groet,Sander Rike
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.