@MarioT
De fabrieksreset op jouw modem is uitgevoerd. Ik hoor graag of dit heeft geholpen voor jouw diensten :)
Ah vandaar dat het internet net ineens weg was, bedankt! Ik zal het even aankijken, ik hou je op de hoogte.
@MarioT
De fabrieksreset op jouw modem is uitgevoerd. Ik hoor graag of dit heeft geholpen voor jouw diensten :)
Ik heb vandaag wederom veel last van weg vallend internet. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk wat voor oplossing jullie hebben
Hi MarioT, jammer om te horen dat de fabrieksreset niet geholpen heeft, ik heb meteen onze technische dienst ingeschakeld om dit nu voor ééns en voor altijd op te lossen! Gezien het wegvallen van de verbinding verwacht ik dat we een monteur langs gaan sturen om je aansluiting te controleren, we gaan voor je aan de slag!
Hallo allemaal!
nu heb ik mezelf zojuist pas aangemeld voor dit forum,en voor ik verder ga ratelen zal ik me eerst voorstellen...
Ik ben Peter Valentijn,een groot kind van 40
(met ook nog een kleiner kind van 11 en een hele lieve geduldige vrouw gelukkig!)
Anywayz,ik ben een online gamer in hart en nieren,en dat is mijn zoontje tevens ook
nu zijn we zo'n 4 wkn terug overgestapt naar T-mobile,en toen is de ellende ook begonnen...
voorheen met Ziggo nooit problemen gehad verder
maar als ik dus online wil gamen wordt ik er gemiddeld per uur +/- keertje of 10 afgeknikkerd!
soms minder,vaker meer
er staan hier 2 Xbox one's ,en laptop en desktop en de tv,de modem is een huawei en mijn Xbox+desktop zijn bekabeld
als ik er word afgegooid dan is t vaak ook samen met de tv + desktop gepaard,maar niet altijd
op de Xbox krijg ik dan vaak de melding Delta C-0-1302
Nou ben ik op technisch gebied geen superster,maar leer in ieder geval in sneltreinvaart dat ik best wat Anger Management lesjes gebruiken kan...
want heb al enkele malen bijna met die router willen gooien haha
ben al enkele dagen alle actieve tijdstippen aan t noteren wanneer ik hier last van heb
en helaas is dat elke keer dat ik uberhaubt actief online wil zijn
dit maakt t voor mij niet echt mogelijk er nog van te genieten,want de ergenis en frustraties voeren de boventoon
want als ik de xbox dan afsluit en besluit tv te gaan kijken,hapert die ook nog steeds
ben normaal al helemaal niet van t klagen of zeuren,maar dit zit me nu inmiddels al behoorlijk hoog
heb afgelopen woensdag telefonisch contact gehad en daar werd me verteld dat ik t de aankomende 3 dagen even moest aanzien ivm wegvallende diensten
dus gewacht tot gister (zaterdag) en weer terug gebeld,de vorige telefoniste had er keurige notities van gemaakt,maar aangezien t weekend was
en ook nog pinksteren wordt ik nu pas dinsdag geholpen
al met al zijn we dan alweer bijna een week verder en zit nog steeds met t zelfde probleem,waar ik dus in totaal alweer haast 5 wkn mee rondloop
nu wou ik vanavond dus ook even online gamen en ELKE keer wordt ik erafgegooid!
je wilt niet weten hoe over de zeik ik nu ben,ik sta echt op t punt om een hamer te pakken
en alles wat er hier binnen staat van T-mobile in duizend stukken te meppen!!!
ik wacht nog af tot dinsdag,maar als dit blijft duren zo,dan rest me niks anders om alles maar resoluut op te zeggen
wat een drama zeg
maar goed,genoeg gezeurd,ik ga t nog maar s proberen om online te gaan haha (ben een zelfkweller zoals je ziet)
groetjes allemaal die dit lezen
peter Valentijn
Hallo Peter, vervelend allemaal.
Zo te lezen zijn jullie best intensieve gebruikers van het internet. Aangezien je het over een Huawai modem hebt begrijp ik dat je een DSL verbinding hebt. De performance van DSL is niet op elk adres optimaal, ook afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale. Kan je via onderstaande link eens kijken welke internetsnelheid maximaal binnenkomt, en ook een snelheidstest doen via speedtest.net op een bedrade computer?
https://netco-fpi-info.fourstack.nl
(Koper/ dsl)
Kan je via onderstaande link eens kijken welke internetsnelheid maximaal binnenkomt, en ook een snelheidstest doen via speedtest.net op een bedrade computer?
https://netco-fpi-info.fourstack.nl
(Koper/ dsl)
Technologie
Internet Snelheid
Koper/DSL
62 Mbit/s
En de speedtest geeft aan: ping 10ms, download:37.32mbps en upload;9.26mbps
De internet snelheid is redelijk goed, al is deze (bedraad) voor een 50 mb abo (?) wat aan de lage kant.
Is het modem rechtstreeks aangesloten op het isra punt met bijgeleverde korte kabeltje met harde kern
De lijn kan instabiel zijn. Gaat het wan lampje uit / knipperen als de verbinding wegvalt? In dat geval heb je grote kans dat het aan de lijn ligt. De servicedesk kan wat metingen doen. Wellicht moet kpn de lijn nakijken.
gebruik idd t korte kabeltje naar de modem Marcel,de telefoniste zei ook al dat ze zag dat t een onstabiele lijn was
en de wan blijft gewoon aan als de storing voordoet... al heb ik dat niet altijd na gechecked
hoop iig van harte dat de servicedesk of technische dienst me hiermee kan helpen want wordt echt heel frustrerend zo
Maar ben wel blij dat er hier al iemand met me mee wil denken,dus Marcel alvast bedankt,super 😃
Beste T-Mobile,
Sinds woensdag 16/05 heb ik problemen met internet van T-mobile Thuis. Na ongeveer een maand een perfect werkende verbinding te hebben gehad, valt nu continu de verbinding weg. Het WiFi netwerk is dan nog wel in de lucht (Spotify/Netflix via Chromecast en de gsm geven aan verbonden te zijn met het WiFi netwerk), maar er is dan dus géén internetverbinding beschikbaar. Oók niet op de bekabelde laptop. Het vreemde is dat wanneer ik de boel reset, het een paar minuten wel werkt (ook op volle snelheid van ongeveer 50 mbit/s), en dit zowel bekabeld als via WiFi. Alle lampjes branden/knipperen dan. Vervolgens valt zogezegd de verbinding met internet weer weg, maar blijven lampjes branden/knipperen. Ik heb verschillende ethernet (modem-laptop) en telefoonkabels (wanddoos-modem) getest, maar het probleem blijft bestaan. Waar kan dit aan liggen?
Hi Peter, leuk om te zien dat je je even voorstelt! We hebben daar ook nog een mooi
subtopic voor mocht je interesse hebben. Naar je verbinding kunnen we zeker kijken dus laat je spullen nog even heel! 😉 Inmiddels zijn we de dinsdag voorbij, is het gelukt met mijn collega's? Zo niet stuur mij dan even een
privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik graag met je mee!
@JoostdeJong Ik heb ook meteen jouw verbinding gecontroleerd maar ik krijg geen verbinding met je modem. Op het moment dat het wegvallen gebeurt welke lampjes zie je dan nog branden? En heb je de modem rechtstreeks aangesloten op je ISRA-punt (waar je internetverbinding de woning binnen komt) met de meegeleverde korte netwerkkabel? Ik hoor het graag!
Hoi Brian, bedankt voor het nakijken van de verbinding. Sinds mijn laatste poging (en dus ook toen je de verbinding hebt getest) branden alle 4 de lampjes (Power, WAN, Internet en WiFi) op het Huawei modem zonder te knipperen (zie bijlage). Als de verbinding wegvalt, knipperen volgens mij de 2 rechtse (Internet en WiFi), en branden de linkse 2 continue. Ik kan dit vanavond nog even extra controleren. Het modem is rechtstreeks aangesloten op het ISRA-punt (hoofdcontactdoos in de woonkamer), middels de korte DSL kabel. Ik heb ook al een andere DSL kabel geprobeerd om problemen daarmee uit te sluiten, maar met beide DSL kabels valt de verbinding weg dus daar lijkt me het probleem niet in zitten.
@JoostdeJong Ik heb ook meteen jouw verbinding gecontroleerd maar ik krijg geen verbinding met je modem. Op het moment dat het wegvallen gebeurt welke lampjes zie je dan nog branden? En heb je de modem rechtstreeks aangesloten op je ISRA-punt (waar je internetverbinding de woning binnen komt) met de meegeleverde korte netwerkkabel? Ik hoor het graag!
Hoi Brain, een update van mijn kant. Ik heb het modem opnieuw uit- en aangezet door er 10 sec. de stroom vanaf te halen. Na een paar minuten bleven ditmaal 3 lampjes branden (Power, WAN en WiFi), maar was er in tegenstelling tot eerst géén enkel moment verbinding met internet. Aangezien ik nu meer dan een week géén werkende internetverbinding heb, zou ik graag z.s.m. maar uiterlijk binnen 3 werkdagen een oplossing zien. Daar kun je vast mee helpen :)
Met vriendelijke groet,
Joost
Hi Joost, dat kan ik zeker! 🙂 Bedankt voor het controleren, ik krijg vanuit hier nog steeds geen verbinding met je modem ondanks de reset dus ik heb onze technische dienst ingeschakeld om het probleem te verhelpen! Ik verwacht, gezien de problemen, dat we een monteur bij je langs gaan sturen om de aansluiting te controleren en dit zo snel mogelijk op te lossen!
Fijn dat er een monteur langskomt om de aansluiting te controleren. Nemen jullie contact op voor het maken van een afspraak, en zo ja, wanneer nemen jullie contact op? Of moet ik zelf contact opnemen met de technische dienst? Zou je me in dat laatste geval een nummer via PM kunnen sturen waarop zij direct te bereiken zijn?
Dag allen/Sander (auteur) voor het oplossen van exact dezelfde problemen als door andere klanten in dit topic beschreven heb ik contact gehad met de helpdesk. Medewerker van helpdesk heeft wat instellingen in de frequentie aangepast en hebben samen nogmaals alle troubleshoot acties doorlopen zoals op https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wifi-signaal-versterken/ beschreven staat. Het mocht helaas niet baten, geen verbetering..
Ik ben sinds 23 mei 2018 over gestapt van Ziggo naar het standaard abonnement van internet en tv. Tv doet het prima maar wifi en bekabeld internet (meerdere kabels geprobeerd) zijn niet van afgesproken niveau waar voor betaald wordt. Doordat het signaal telkens weg valt kan ik niet eens internetbankieren of thuis aan het werk. Los van de snelheid is dat wel het minste wat je mag verwachten in 2018. Maar dat begrijp je zelf ook. Wil je contact met mij opnemen of aangeven via welke weg ik jou of degene die mij een structurele oplossing biedt kan bereiken?
Sinds gisteren heb ik geen internet verbinding meer.
Ik vermoed dat het draytek modem het heeft begeven. De meest rechtse 3 ledjes blijven knipperen. Volgens draytek’s website zou hij in tftp mode staan.
Gisteren contact gehad met de klanten service van t mobile, maar hij kon mij ook niet verder helpen, en het zou doorgezet worden naar de technische dienst.
tot op heden heb ik nog niets vernomen en mijn internet werkt nog steeds niet, wel een automatische email gehad met de bevestiging dat het is doorgezet naar de technische dienst en dat het wel tot 5 werkdagen kan duren voor een update.
dit vind ik toch wel erg lang, tegenwoordig is 5 dagen zonder internet erg lastig
De laatste tijd steeds vaker last van "strubbelende" en "sputterende" internetverbinding, maar gisterenavond deed echt wel de das om. Ik kon niet meer normaal streamen (steeds bufferen) en heb de WK-wedstrijden aan me voorbij moeten laten gaan. Erg zwakke of zelfs tijdelijk ontbrekende internetverbinding. Ik weet niet of er sprake was van een storing maar dit is niet waar ik voor betaal. Overigens, dat gezegd hebbende... de 100 Mb/s haal ik nooit aldus diverse apps waarmee je je internetsnelheid kunt meten. Ik overweeg weer serieus te downgraden want ik betaal gewoon voor lucht.
Ik heb nu ruim 2 dagen last van dezelfde 'haperende' internetproblematiek die al een jaar geleden(!!) voor het eerst aangewezen is door gebruiker Marco30. Internet en TV-via-internet vallen totaal uit. Van 80mbit/s naar 0. Het WAN licht gaat knipperen en het beeld op de TV hangt. Dit uitval duurt van enkele seconden tot enkele minuten, waarna het internet weer terug komt van enkele seconden tot een half uur.
"grote regelmaat disconnects van 5sec tot 5 min genoeg om alles wat je doet te storen. "
"Hier precies hetzelfde random dc's op verschillende tijden."
"Doordat het signaal telkens weg valt kan ik niet eens internetbankieren of thuis aan het werk."
"De laatste tijd steeds vaker last van "strubbelende" en "sputterende" internetverbinding, "
Hiervoor maak ik al 4 maanden zonder problemen gebruik van het T-mobile thuis internet, echter nu heb ik niet langer dan 30 minuten achter elkaar verbinding. Meestal minder.
Het lijkt me vrij duidelijk dat het hier gaat om een standaard probleem. Is er nog geen standaard oplossing?
@OguzhanC Excuses voor de late reactie! Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad, is het gelukt met de tips van mijn collega?
@TurielID 'Haperend' internet kan meerdere oorzaken hebben, hier is dus niet één "standaard" oplossing voor maar in jouw geval gaan we een monteur langs sturen om de verbinding te testen en de modem te vervangen indien nodig!
Hallo,
Normaliter ben ik niet iemand die op een forum gaat klagen maar nu is het helaas noodzakelijk. Sinds 1-1-2018 overgestapt van Telfort glasvezel naar T-Mobile thuis vanwege de hogere snelheid (750 MB). Alle jaren voor 2018 zonder een probleem internet en tv via glasvezel van Telfort.
Helaas sinds de overstap regelmatig problemen met het internet. Iedere zoveel tijd 'klapt' het internet eruit: het enigste dat helpt is het modem uit/aan doen. Vaak meerdere malen per dag en dan gaat het opeens dagen weer goed. Al 3x is het modem vervangen en nog steeds niets opgelost.
Vandaag ook weer: monteur voor de deur om de storing te verhelpen. Hij kijkt in de meterkast en zegt 'he, hier ben ik al vaker geweest!' Ja dat klopt: iedere keer om het modem te vervangen wat niet helpt. Iedere keer weer bel ik met de klantenservice en iedere keer 'we gaan het doorzetten naar de technische dienst' die de call dan vrolijk weer sluit want er is nu toch signaal?!?!
Wie o wie kan nu eens dit probleem oplossen? Zijn er geen andere modems te vinden die ik kan gebruiken?
Hi jiepiewie, daar duik ik graag eens in! Op het moment dat het gebeurt welke lampjes branden er dan nog op de modem? En gaat het dan om de vaste verbinding die er uit klapt, de WiFi of beide? Mocht het WiFi nog wel werken op het moment dat het gebeurt dan heb ik een vermoeden wat de oorzaak kan zijn. Ik hoor het graag van je!
Aan medewerkers van T-Mobile Thuis,
Ik kom praktisch nooit op fora om mijn ervaring te delen, maar aangezien ik nu in de afgelopen periode volgens mij alles geprobeerd heb om de verbinding stabiel of überhaupt staande te houden, kom ik hier.
De laatste tijd, zegge 2 weken, hebben wij bijna alleen maar disconnects met buitenwereld qua internetverbinding.
Daarvoor was het dan wel dan niet, vaak op te lossen met modem even van stroom halen en weer laten opstarten.
Sinds een kleine tijd hebben de buren ook T-Mobile Thuis, waarbij lijkt dat de problemen erger zijn geworden.
Het probleem:
De lampjes WAN en INTERNET branden niet op de modem. Een probleem van buitenaf, volgens mij. Heel soms knippert WAN.
WIFI brandt altijd en daarnaast kunnen wij daarmee ook verbinden, zij het zonder internetconnectie.
Stekker zo'n 10sec uit wcd, fabrieksreset, boos worden, schelden, afstand nemen, wifi kanaal gewijzigd, noem het maar op: Geen resultaat!
Telefonie werkt overigens ook niet.
Maar wel abonnementsgelden betalen...
Wat is hier toch het probleem?
Terugdenkend bemerk ik dat de voornaamste problemen ontstaan zijn bij verhuizing vanuit Den Haag naar Rotterdam en wij een nieuwe modem moesten krijgen van een medewerker van T-Mobile. Hiervoor hadden wij een Vodafone modem; waarlijk 0 problemen gehad daarmee.
Graag zie ik een oplossing hiervoor! Alvast dank.
Hallo Brian,
Alle lampjes branden nog (denk ik: ik zal de volgende keer even opletten) en het is altijd de vaste verbinding die eruit klapt. Wifi staat niet aan op die router: daar heb ik een andere (betere) AP voor. Dus als de verbinding eruit gaat heeft niemand in huis nog internet. de TV werkt wel gewoon door. Modem uit en aan doen en het probleem is opgelost. Vandaag ook weer 2x gebeurd :-(
Maar dan nog ben ik nieuwsgierig wat jouw vermoeden is. Mijn vermoeden is dat de verbinding van T-Mobile over een niet goed gelaste glasvezeldraad/ader loopt. Telfort had misschien de ene vezel in gebruik en met de overgang naar T-Mobile is de andere ook in gebruik genomen. Dus moet Reggefiber misschien een lijnmeting uitvoeren of iemand in de PoP de patch controleren?
Update 13-08 : verbinding viel weer weg. ACT knippert consistent, WAN knippert random en FIBER blijft branden. Router uit en weer aan maakt niets uit qua lampjes maar zorgt er wel voor dat het netwerk weer werkt. Ook de pc die direct op de router in poort 2 zit aangesloten is dan trouwens zonder internet dus het ligt niet aan de switch achter poort 1.