Skip to main content

Hallo, ik krijg de laatste dagen steeds een melding dat het modem een zyxel VMG8825 T50 geüpdate moet worden. Dit omdat ik kwetsbaar ben voor hacking en fishing.

Heb het nagekeken op de site van zyxel, en daar staat dat dit een oud model is, en niet meer geüpdate word. 

Wat kan dat aan gedaan worden?

Hoi ​@Millyensandra 

De zyxel50 is een prima.model en de software upgrades worden door Odido zelf geregeld. De melding die jij ziet krijg je ook bij de andere modems van Odido als je probeert in te loggen, daar kun je doorheen klikken.

Oki bedankt voor de info. 

Is natuurlijk wel een beetje verwarrend. 

Maar mee om tegaan.

Hi ​@Millyensandra, we snappen de verwarring, maar geen zorgen we hebben onze eigen customized firmware en software erop zoals ​@eric ook aangeeft! 😁 Daarnaast had je wel gelijk dat de T-50 een iets ouder model is, mocht je alsnog een nieuw modem willen zoals de Zyxel T-56, laat het gerust weten. Ik wissel met liefde alsnog dan het modem voor je om!

@Demi van Odido 

Hallo, als dit mogelijk is dan graag. 

Ik heb de laatste tijd ook nogal eens uitval van wifi.

Terwijl alles bekabeld is behalve de extra wifi punten.

Dus als ik kan ruilen, graag.

@Millyensandra Tuurlijk, dat regel ik graag voor je! 😊

Op basis van het e-mailadres wat je gebruikt op de community kan ik alleen geen abonnement vinden. Wil je jouw community profiel de velden: postcode/huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer invullen? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen voor je aan de slag!

@Demi van Odido 

Hallo, ik heb de gegevens aangepast. 

Bedankt voor de hulp

Hi ​@Millyensandra, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen zie ik dat de geboortedatum niet overeenkomt met de geboortedatum die bij ons bekend is. Zou je dit willen aanpassen? Dan kan ik daarna de omruiling voor je regelen! 

@Nora van Odido 

Sorry, is aangepast.

Hoi ​@Millyensandra, heel erg bedankt! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Hierdoor moest je wifipunt ook vervangen worden. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

@Ishana van Odido 

Oki, bedankt voor de goede service

Reageer