Skip to main content

Hallo,

Ik ervaar problemen met mijn Zyxel T-56 router. Het powerlampje knippert continu in hetzelfde ritme, en ik heb geen WiFi. Dit probleem blijft aanhouden, zelfs na het opnieuw opstarten van de router.

Wat ik al geprobeerd heb:

✅ Router opnieuw opgestart (stekker eruit, 10 sec wachten, opnieuw aanzetten).

✅ Glasvezelmodem (ONT) ook opnieuw opgestart, eerst de modem, daarna de router.

✅ WiFi-knop gecontroleerd.

✅ Bekabeling gecontroleerd.

Helaas blijft het probleem bestaan. Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing? Moet ik bijvoorbeeld een factory reset uitvoeren, of kan dit duiden op een defecte router?

Alvast bedankt voor de hulp!

weer een dag geen bericht.. stelletje varkens bij dat odido. morgen 14 dagen geen internet! varkens!!

Heb je nog steeds geen nieuwe router gekregen? 

@Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido Hoe kan dit???

weer een dag geen bericht.. stelletje varkens bij dat odido. morgen 14 dagen geen internet! varkens!!

Heb je nog steeds geen nieuwe router gekregen? 

@Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido Hoe kan dit???

@lucasvlaarding Ik denk dat je een apart topic aan moet maken (of Odido moeten bellen) want schijnbaar wordt dit topic niet meer in de gaten gehouden. Zelfs niet met tagging van de moderators ​@Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido ​@Cheyenne van Odido  Ik weet dat ze het druk hebben maar dit zou eigenlijk niet mogen !!!!!!!!!!!!

Ik heb ook niet dat ze dingen in volgorde afhandelen want er zijn inmiddels al zat topics voorbijgekomen de laatste 24 uur die veel minder dringend waren.

(Ook de spambox op de community wordt vrijwel niet meer in de gaten gehouden want posts die daarin komen worden maar zelfden terug geplaatst)

@Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido ​@Cheyenne van Odido 

mag ik nou aub een nieuwe modem heb 2 weken geen internet en word gillen gek!!

dankjewel RVK01!!

beste ODIDO voordat ik daalijk compleet met een borrel uit me plaat gfaat! Nog steeds geen internet. Ik geef u precies 3 uur om dit in orde te maken. Morgen geen modem = de bom gebarsten.

Actie!

@Odido ​@Tommie van Odido ​@Teresa van Odido ​@Cheyenne van Odido 

@lucasvlaarding Maak een nieuw topic aan want deze wordt gewoon niet meer gelezen. Ondanks dat het in de storingspagina staat dat je je op deze pagina moet melden. Ik zie andere topics (die net aangemaakt zijn) voorrang krijgen.

@Odido ​@Tommie van Odido Als jullie dit topic ooit nog lezen… dit is echt te gek voor woorden en echt een 0,0 waard voor Odido. Jullie zijn echt onderbezet hier om dit aan te kunnen (schijnbaar). En de telefonische helpdesk is ook al een drama.

@Waqqas ​@eric Als jullie een korter lijntje naar de moderators hebben… wijs ze hierop.. !!

​ ​@B-K ​ ​ Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde. 

@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :

@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!

@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?

@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!

@goedevrijdags ​@Celinepeeters  Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.

@Ellyshia Tan Ik zie dat bij jou ook al een nieuw modem onderweg is! 

@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten? 

@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!

@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn! 

@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?

@Demi van Odido Hebben jullie ​@lucasvlaarding in een blacklist staan ofzo.

Jullie schijnen hem elke keer over het hoofd te zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit begint echt triest te worden (of is het eigenlijk al een tijdje).

​ ​@B-K ​ ​ Ik heb nu direct een nieuw modem voor je in orde gemaakt. Het modem komt snel je kant op! Laat je weten als het modem binnen is, dan maak ik ook de vergoeding voor je in orde. 

@Marieke21 Ik zie dat mijn collega met je heeft afgesproken om maandag het nieuwe modem te sturen ivm vakantie. Wordt dus geregeld! :

@Sfcg Ik zie dat er een opzegging in ons systeem staat voor 19-3. Ik kan voor jou dan op dit moment ook geen nieuw modem meer uitsturen. Sorry!

@Lisanne.M Ik zie dat er bij jou iets anders aan de hand was en dat de monteur dit opgelost heeft. Geniet je momenteel weer van internet?

@Dewi28 Het probleem in dit topic geldt niet voor de T-54. Ik vermoed dan ook dat er bij jou iets anders aan de hand is. Zou je een eigen topic willen maken? Dan helpen we je daar zo snel mogelijk verder!

@goedevrijdags ​@Celinepeeters  Ik zie dat het bij jou al in orde gemaakt is en dat je inmiddels het nieuwe modem binnen hebt.

@hally-ma jouw IBAN komt niet door de verificatie heen. Zou je je juiste IBAN in je profiel willen zetten? 

@rene1980 Zou jij alle velden in je community profiel nog willen invullen? Dan kunnen we ook voor jou aan de slag!

@amulderij Ik zie dat jouw verbinding gewoon online is, dit valt dan ook niet onder dit probleem, dus dat is fijn! 

@Devilseyes87 Ik zie dat er bij jou een monteur is geweest en het heeft opgelost. Klopt het dat alles weer werkt?

Ja en netjes oplost vanuit odido. Mag ook een keer gezegd worden.

Hi ​@nienke1, goed dat je dit laat weten! Dit speelt echter nog geen weken en als ik kijk naar je verbinding zie ik dat je inmiddels al een poos online bent op dit adres. Klopt het dat dit is opgelost? Zo niet, heb je dan exact last van het issue hierboven beschreven? Is het anders en blijft bij jou de POWER aan, start dan een los topic!

@ohnoitsfraa Zou jij hier een los topic voor willen starten? Dit staat los van waar dit topic over gaat. Om ruis te voorkomen, helpen we je daarom in een los topic. Dankjewel! ​@SST80 dit geldt ook voor jou. Bedankt!

@Mike181 Excuus voor het ongemak! Weet jij zeker dat je last hebt van het specifiek beschreven probleem hierboven? Ik vermoed namelijk dat jij ergens anders last van hebt. Heb je wel last van die powerlampje, laat het dan weten. Start anders een los topic, zodat wij hier naar kunnen kijken en achteraf een vergoeding kunnen regelen!

@Jilles79 Ik zie inderdaad dat het bij jou niet goed is gegaan met het activeren van de lijn. Excuus! Dit is een ander issue en ik zie gelukkig dat er al een onderzoek loopt. We lossen dit echt zo snel mogelijk voor je op!

@Menmeik Ik zie dat jij inmiddels via een andere weg contact op hebt genomen en je gebruik maakt van externe apparatuur. Samen met mijn collega heb je onze verbinding getest met de T-56, die er goed uit ziet!

@skosari Voor jou komt er morgen een monteur langs, succes! 

Voor ​@ryo63ryo, ​@BarbaraJ, ​@sander1092, ​@Gert-Jan1985, ​@Ingetjuuh1993, ​@lucasvlaarding, ​@MetteOros, ​@Kaat040, ​@Sannephiline, ​@wimshop voor jullie is het modem al eerder vervangen of inmiddels door mij vervangen. Jullie ontvangen nog een bevestiging per e-mail.

einde lijk modem

excuus zie net dat ik modem krijg. dankuwel.

en wil ik ook nog weten hoeveel verdomme pegels ik terug krijg!!!! 2 weken niet kunnen werken. heb hoge internet baan! 2 weken mentale achade! geen geleverde diensten! lange reactie op vragen! ben woest!! hoeveel pegels gaan jullie compenseren? anders ha ik naar de hoge raad!!!!

Hi ​@nienke1, goed dat je dit laat weten! Dit speelt echter nog geen weken en als ik kijk naar je verbinding zie ik dat je inmiddels al een poos online bent op dit adres. Klopt het dat dit is opgelost? Zo niet, heb je dan exact last van het issue hierboven beschreven? Is het anders en blijft bij jou de POWER aan, start dan een los topic!

@ohnoitsfraa Zou jij hier een los topic voor willen starten? Dit staat los van waar dit topic over gaat. Om ruis te voorkomen, helpen we je daarom in een los topic. Dankjewel! ​@SST80 dit geldt ook voor jou. Bedankt!

@Mike181 Excuus voor het ongemak! Weet jij zeker dat je last hebt van het specifiek beschreven probleem hierboven? Ik vermoed namelijk dat jij ergens anders last van hebt. Heb je wel last van die powerlampje, laat het dan weten. Start anders een los topic, zodat wij hier naar kunnen kijken en achteraf een vergoeding kunnen regelen!

@Jilles79 Ik zie inderdaad dat het bij jou niet goed is gegaan met het activeren van de lijn. Excuus! Dit is een ander issue en ik zie gelukkig dat er al een onderzoek loopt. We lossen dit echt zo snel mogelijk voor je op!

@Menmeik Ik zie dat jij inmiddels via een andere weg contact op hebt genomen en je gebruik maakt van externe apparatuur. Samen met mijn collega heb je onze verbinding getest met de T-56, die er goed uit ziet!

@skosari Voor jou komt er morgen een monteur langs, succes! 

Voor ​@ryo63ryo, ​@BarbaraJ, ​@sander1092, ​@Gert-Jan1985, ​@Ingetjuuh1993, ​@lucasvlaarding, ​@MetteOros, ​@Kaat040, ​@Sannephiline, ​@wimshop voor jullie is het modem al eerder vervangen of inmiddels door mij vervangen. Jullie ontvangen nog een bevestiging per e-mail.

ik heb nog geen mail!! eerder vervangen mag je ook wegstrepen!! inmiddels vervangen ook!! vandaag geen mail met modem = het hele odido zooite van me balkon af!! jullie hebben mij afgepoeird als een speelbal!! ben woest!! 3 weken met een afstandsbediening jn me hol mezelf moeten vermaken. spuugzat!! morgen geen nieuw modem = alles van odido van het balkom!!!!

@Søren Abildgaard van odido!! lees jij ook mee. anders stuur ik de link via linkdin!! stuur je personeel is aan!!!!

Hallo, hier hetzelfde probleem. Ik heb ook een Zyxel T-56 die spontaan gaat resetten. 

Graag ontvang ik ook zsm een nieuw modem

@Demi van Odido de opzegging is een overstap naar Odido Zakelijk, en de datum staat nog altijd niet vast. Kun je dus alsjeblieft toch het modem in orde maken, zoals afgesproken met je collega's, die ook al op de hoogte zijn van deze overstap? Ik zit nu al bijna 2 weken zonder werkend internet, terwijl _ons bedrijf_ moet kunnen draaien op deze aansluiting. Ik verwacht dat dit met grote spoed door Odido wordt opgepakt.

Groet, Sfcg

ik heb jnmiddls track and trace gekregen!! dus ja !! neem ik

mijn woorden teruf! maar hD L gewaarschuwd banochtend!! binnen 3 uur geen reactie is uit me plaat!’ en was langer sN 3 uur!! dus ezcusez!

odido, goede mensen. als ik zaterdag mijj moden heb, dan houd ik mkjn xontaxtraxt! maar zoniet!! dan word the saga continues!! mark my words!!

in goede goop. fijn acond

stelletje varkens ben tkch eigelijk tering link!!!!!!!!!

Fijn om te lezen dat de problemen voor jou verholpen zijn, ​@TimT! We zullen er alles aan doen om dit soort situates in de toekomst te voorkomen. Voor nu wens ik je een fijne dag en mocht je nog vragen hebben, maak dan gerust een topic aan.

Ik heb ook problemen met mijn modem. Ik heb geen WiFi verbinding op mijn telefoon. 

Mijn Wi Fi doet het ook niet goed. Op mijn smartphone werkt het niet. En er knippert steeds een lichtje op modem.

Hi ​@rvk01, geen zorgen we vergeten ​@lucasvlaarding zeker niet. Door de achterstand in dit topic hadden we de pagina's verdeeld om in orde te maken, zodat dit het snelste gaat. ​@Cheyenne van Odido heeft het dan ook direct voor hem in orde gemaakt. 

@lucasvlaarding wil je een seintje geven als het modem binnen is, dan maak ik de vergoeding direct voor je in orde zodat je geen dag aan vergoeding mist. Daarnaast wil ik je wel een waarschuwing geven voor je taalgebruik meerdere malen. Ik snap je gevoel en dat je graag geholpen wilt worden, maar dit soort taalgebruik tolereren we niet op de community. Je kan onze huisregels hier ook nalezen: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

@Denniszxc Zou jij nog je geboortedatum in je community profiel willen toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik ook voor jou het modem in orde maken. Laat je het weten als je je profiel hebt aangevuld? 

@Sfcg Ik kan technisch niet een nieuw Zyxel T-56 modem naar je toesturen, omdat de opzegging in het systeem gepland staat. Ik denk uiteraard wel graag met je mee! Wat ik eventueel anders voor je kan doen is een 4G voor Thuis modem toesturen. Deze is dan morgen binnen en kan je voor een paar dagen dan nog gebruiken. Een andere optie is om Unlimited Data vouchers je kant op te sturen, zodat je gelijk een mobiel hotspot kan opzetten om je apparaten mee te verbinden. Laat je me weten wat je wilt doen? Ik help graag waar ik kan!

@Soezik Goed dat je dit aangeeft! Ik heb een nieuw modem je kant op gestuurd. Laat je weten als je deze hebt ontvangen? Dan maak ik de vergoeding voor je in orde!

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Extreem traag internet. Enorme jitter in de middag/avond (750+ ms) en regelmatig extreem trage download snelheid (1 Mbps). Router T56. 

Heel graag asap een nieuw modem voordat de pubers me in mn slaap vermoorden…

@Sam van Odido 

Mijn T-56 verliest voortdurend (iedere minute) de WAN connectie in deze ochtend

172 Mar 15 06:48:49 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_IPTV connection lost
173 Mar 15 06:48:48 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_Internet connection lost
174 Mar 15 06:48:46 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_MGNT connection lost
190 Mar 15 06:47:47 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_IPTV connection lost
191 Mar 15 06:47:45 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_Internet connection lost
192 Mar 15 06:47:44 user notice system zcmdModuleCfg: System: Wan interface ETH_MGNT connection lost

@rdemoel en ​@ccnl Welke firmware heeft jullie routers op dit moment? De gewone b10_0130 of zijn ze nog steeds met die nieuwere b10_0122 aan het klungelen? 

@rdemoel en ​@ccnl Welke firmware heeft jullie routers op dit moment? De gewone b10_0130 of zijn ze nog steeds met die nieuwere b10_0122 aan het klungelen? 

Firmware Version: V5.70(ACEA.0)T56C_b10_0130

Reageer