Vanaf vrijdag (29 december) zou internet opgeleverd moeten zijn. Ik heb het pakket geïnstalleerd (ja, zoals in de installatievideo; die heb ik meermaals bekeken). Het WAN-lampje knippert echter nog steeds niet. Power en wifi knipperen wel.
Is mijn internetlijn wel geactiveerd? Wat moet ik doen om dit op te lossen? Aangezien ik al 3 weken zonder internet zit en dit graag wil kunnen gebruiken.
Groetjes,
Pippelien

Ik zie dat jouw verbinding pas gisteren geactiveerd is. Werkt alles nu wel zoals het hoort? Zo niet: krijg net de tip van een collega dat het blauwe en witte draadje weleens de ideale combinatie zouden kunnen zijn! Laat je ons weten of het gelukt is?
