Sinds eind september overgestapt en eigelijk geen goed internet gehad. Het is langzaam en valt regelmatig weg. Zowel bedraad als met de wifi. Wifi is helemaal dramatisch. Apps openen zich niet eens ook al sta ik naast de router.
Hallo
Ervaar je dit probleem ook als je alle bekabelde apparatuur verwijderd?
Heb je de router al eens voorzien van een fabrieksreset?
Heb je de hele dag door last van dit probleem of alleen in de avonduren bijvoorbeeld?
Welke mediaconverter heb je verder?
Ervaar je dit probleem ook als je alle bekabelde apparatuur verwijderd? Ja, het ook dan langzaam. Zit nog geen 2 meter van de router af en apps openen zich nauwelijks. Ook wanneer er maar 1 iemand gebruik maakt van het internet
Heb je de router al eens voorzien van een fabrieksreset? Ja gedaan. Ook modem aan en uit router. Veranderd niks.
Heb je de hele dag door last van dit probleem of alleen in de avonduren bijvoorbeeld? Het is de hele dag. Alleen overdag is er niet vaak iemand. Dus de irritatie is voornamelijk in de avond/nachts
Welke mediaconverter heb je verder? Ik heb ook devolo dlan 500. Maar ook als die niet is aangesloten dan blijven de problemen.
Heb je een DSL of glasvezelaansluiting? Bij glasvezel is de mexiaconverter het kastje op of naast het glasvezelaansluitpunt.
Kan je eens kijken hoe het gaat zonder dat de Devolo aangesloten is?
Glasvezel, er staat geen naam of iets op. Ik hem maar een foto toegevoegd.
Ook zonder de Devolo blijft hetzelfde.
Hey
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je WAN en Device uptime te veel van elkaar verschillen. Het internet wordt ergens onderbroken en gok dat het komt door het ONT. Er zijn namelijk bekende problemen met deze Genexis ONT. Ik heb een ticket voor je ingeschoten, het kan zijn dat je op een lijst gezet wordt en het ONT vervangen wordt voor een Nokia ONT. Hopelijk kunnen ze het in ieder geval snel voor je oplossen.
Bedankt heb inderdaad een mail ontvangen dat ze binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen. Helaas nog niks gehoord.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.