Skip to main content

NBA 2K25 error: 58d85bb8

• October 8, 2024
  • 69 reacties
  • 741 Bekeken

Toon eerste reactie

69 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 5, 2024

Ik begrijp dat het vervelend is dat je tegen dit probleem aanloopt en dat je een oplossing van ons verwacht ​@James31. Helaas hebben wij geen gameconsoles in ons bezit waarmee we dit specifieke probleem kunnen reproduceren of testen. Dit betekent dat we afhankelijk zijn van jouw hulp om de benodigde informatie te verzamelen.

Screenshots en logboeken van jouw kant zijn waardevol, maar om het probleem daadwerkelijk door te kunnen zetten naar onze Zyxel want de fout ligt bij Zyxel, is het noodzakelijk om een live logging op ons modem aan te zetten terwijl het probleem zich voordoet. Alleen op die manier kunnen we het probleem in detail analyseren en een passende oplossing vinden.

Wij willen dit graag samen met je oppakken, maar zonder deze logging kunnen wij helaas geen verdere stappen ondernemen. Als je aangeeft wanneer je beschikbaar bent om deze logging aan te zetten, dan kunnen we je ondersteunen bij het proces.

Kortom, als ik niks voor jullie doe dan laten jullie het hierbij en ondernemen jullie verder niks?

Om vervolgens te wachten tot de nieuwe release van het spel om weer dezelfde problemen te ervaren met andere klanten? Tel alle incidenten maar eens op vanaf 2019, dit is allemaal door hetzelfde probleem waar jullie al jaren niks aan doen. 

Als je begrijpt dat dit vervelend is dan doe je er toch wat aan?

Mocht je bij mij moeten testen dan stuur je maar een monteur langs om alles terug te zetten naar jullie zyxel modem en dit na het testen allemaal weer terug zet/ installeert. Jullie zijn zelf laks geweest in het oppakken van dit probleem. Ik heb dit alles gemeld toen mijn zyxel nog werkend was maar vervolgens hebben jullie een maand niet gereageerd. En dan verwachten jullie nu dat ik om deze reden alles weer terug ga zetten. 

Nogmaals, deze last ligt niet bij mij! En hier laat ik het ook niet bij zitten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 10, 2024

Ik begrijp dat het vervelend is dat je tegen dit probleem aanloopt en dat je een oplossing van ons verwacht ​@James31. Helaas hebben wij geen gameconsoles in ons bezit waarmee we dit specifieke probleem kunnen reproduceren of testen. Dit betekent dat we afhankelijk zijn van jouw hulp om de benodigde informatie te verzamelen.

Screenshots en logboeken van jouw kant zijn waardevol, maar om het probleem daadwerkelijk door te kunnen zetten naar onze Zyxel want de fout ligt bij Zyxel, is het noodzakelijk om een live logging op ons modem aan te zetten terwijl het probleem zich voordoet. Alleen op die manier kunnen we het probleem in detail analyseren en een passende oplossing vinden.

Wij willen dit graag samen met je oppakken, maar zonder deze logging kunnen wij helaas geen verdere stappen ondernemen. Als je aangeeft wanneer je beschikbaar bent om deze logging aan te zetten, dan kunnen we je ondersteunen bij het proces.

Kortom, als ik niks voor jullie doe dan laten jullie het hierbij en ondernemen jullie verder niks?

Om vervolgens te wachten tot de nieuwe release van het spel om weer dezelfde problemen te ervaren met andere klanten? Tel alle incidenten maar eens op vanaf 2019, dit is allemaal door hetzelfde probleem waar jullie al jaren niks aan doen. 

Mocht je bij mij moeten testen dan stuur je maar een monteur langs om alles terug te zetten naar jullie zyxel modem en dit na het testen allemaal weer terug zet/ installeert. Jullie zijn zelf laks geweest in het oppakken van dit probleem. Ik heb dit alles gemeld toen mijn zyxel nog werkend was maar vervolgens hebben jullie een maand niet gereageerd. En dan verwachten jullie nu dat ik om deze reden alles weer terug ga zetten. 

@Tommie van Odido 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • February 11, 2025

@Tommie van Odido 

@Tommie van Odido ​@Demi van Odido ​@Ishana van Odido Ik wacht nog steeds! Zijn jullie al verder gekomen om dit te testen of laten jullie dit voor iedereen die dit probleem heeft of heeft gehad van mij afhangen? 

Dit is toch ongelofelijk hoe dit gaat? Jullie laten mij eerst met jullie al jaren bekende probleem zitten, ik los het zelf op, jullie verwachten van mij dat ik die oplossing afbreek om dit voor jullie te testen en vervolgens leg je de enige test last bij mij neer?

Jullie zijn totaal niet bezig met het zoeken naar een oplossing voor de opeenstapeling van problemen allemaal veroorzaakt door jullie slechte dienstverlening en slechte service!

Ik stel jullie dus nogmaals de vraag: hoe gaan jullie dit oplossen? Stuur je een monteur langs, ga je zelf testen, verzin het maar. Ik verwacht in ieder geval een plan om dit op te lossen, zonder de herhaling dat jullie mij nodig hebben want dat moeten jullie dan zelf maar faciliteren, lees: stuur iemand langs om dit te testen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • February 12, 2025

Zoals ik eerder ook al heb aangegeven hebben we een recente logging van het modem nodig terwijl deze foutmelding voorkomt ​@James31. Een monteur aansturen heeft geen nut, zij kunnen de logging niet aanzetten. Dit moet echt door ons CPE-team worden aangezet. Dan is er enig actie van de klanten nodig om een probleem structureel op te lossen. Wij willen het oplossen maar kunnen dit simpelweg niet zonder medewerking van een klant in bezit van gameconsole met NBA 2K25 die deze melding krijgt. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • March 6, 2025

Zoals ik eerder ook al heb aangegeven hebben we een recente logging van het modem nodig terwijl deze foutmelding voorkomt ​@James31. Een monteur aansturen heeft geen nut, zij kunnen de logging niet aanzetten. Dit moet echt door ons CPE-team worden aangezet. Dan is er enig actie van de klanten nodig om een probleem structureel op te lossen. Wij willen het oplossen maar kunnen dit simpelweg niet zonder medewerking van een klant in bezit van gameconsole met NBA 2K25 die deze melding krijgt. 

Ik weet precies wat je eerder hebt aangegeven daarom stel ik dat ook voor! De monteur komt niet om de logging te doen, de monteur moet komen om jullie flut router weer aan te sluiten waarna jullie logging kunnen doen. Vervolgens kan de monteur mijn nieuwe router weer aansluiten. Ik ga namelijk niet weer met mijn router prutsen want dit werkt nu eindelijk, na vele euro's en uren aan afstruinen naar oplossingen. 

Je doet alsof je het “simpelweg” niet kan oplossen maar dat is niet zo, je wil het niet oplossen want dit kost te veel moeite. 

Ik kom op het forum vele klanten tegen met hetzelfde probleem. Waarvan ze allemaal aangeven dat het er op neer komt dat jullie ons erin laten stikken. En jij blijft maar met problemen komen in plaats van oplossingen… Waar zijn jullie mee bezig!

• is een Top Poster
  • June 23, 2025

Hi @James31, dank je wel voor de terugkoppeling! Zou je het Zyxel modem willen aansluiten, zodat wij een logging kunnen aanzetten op het modem om dit te reproduceren? Laat dan even weten dat je het modem hebt aangesloten zodat wij het kunnen aanzetten en kun je de game weer spelen tot je de foutmelding krijgt. Dan kunnen we dit dieper uitzoeken wat er dan precies misgaat en kan het euvel eindelijk gevonden en opgelost worden. Bedankt alvast!

goedeavond, ik zou de log wel kunnen doen, omdat ik het probleem nog steeds meemaak rond de 1-4 potjes

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • June 24, 2025

Hey ​@Lawrence0, welkom op onze community!

Dat zou inderdaad superfijn zijn. Hopelijk kunnen we dit euvel dan verhelpen! Zou je voor mij je community profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij hier dan een seintje geeft kan ik je abonnement omhoog halen. Dan laat ik een collega van mij de logging aanzetten en als jij dan een paar potjes speelt tot de foutmelding en de datum/tijdstip hiervan noteerd, kunnen wij het doorzetten naar Zyxel voor onderzoek. Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • June 24, 2025

Ja ik heb het veranderd ik laat het weten wanneer de foutmelding tevoorschijn komt

• is een Top Poster
  • June 24, 2025

Hey ​@Lawrence0, welkom op onze community!

Dat zou inderdaad superfijn zijn. Hopelijk kunnen we dit euvel dan verhelpen! Zou je voor mij je community profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij hier dan een seintje geeft kan ik je abonnement omhoog halen. Dan laat ik een collega van mij de logging aanzetten en als jij dan een paar potjes speelt tot de foutmelding en de datum/tijdstip hiervan noteerd, kunnen wij het doorzetten naar Zyxel voor onderzoek. Alvast bedankt! 

Ik heb de foutmelding net gekregen om 17:38

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • June 25, 2025

Hey ​@Lawrence0, bedankt voor het aanvullen, echter mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze heb ik nodig voor de verificatie en als die klopt zorg ik ervoor dat de logging op het modem wordt gestart! 

• is een Top Poster
  • June 25, 2025

Hey ​@Lawrence0, bedankt voor het aanvullen, echter mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze heb ik nodig voor de verificatie en als die klopt zorg ik ervoor dat de logging op het modem wordt gestart! 

Nu moet alles compleet zijn

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • June 26, 2025

Hey ​@Lawrence0, bijna! De postcode mist alleen nog de 2 letters. Als je die nog wilt toevoegen dan kan ik je abonnement erbij pakken. Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• is een Top Poster
  • June 26, 2025

Hey ​@Lawrence0, bijna! De postcode mist alleen nog de 2 letters. Als je die nog wilt toevoegen dan kan ik je abonnement erbij pakken. Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Ja alles klopt

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • June 27, 2025

Dankje ​@Lawrence0, degene die de logging kan aanzetten is op dit moment met vakantie maar is volgende week terug. Ik heb het in mijn agenda gezet en zodra de logging is aangezet kom ik bij je in de lucht! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Lawrence0, we waren onderweg om de logging aan te zetten maar toen kwamen we erachter dat Zyxel nooit verteld heeft welke logging ze willen. Dit hebben we zojuist aan ze gevraagd, dus zodra we bericht hebben dan laat ik weer wat van mij horen! 

• is een Top Poster
  • July 4, 2025

Hey ​@Lawrence0, we waren onderweg om de logging aan te zetten maar toen kwamen we erachter dat Zyxel nooit verteld heeft welke logging ze willen. Dit hebben we zojuist aan ze gevraagd, dus zodra we bericht hebben dan laat ik weer wat van mij horen! 

Hoelang gaat dat ongeveer nog duren?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik hoop dat we volgende week bericht hebben van Zyxel ​@Lawrence0

• is een Top Poster
  • July 10, 2025

En is er al antwoord van zyxel?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • July 10, 2025

Hey ​@Lawrence0, zojuist navraag gedaan en we hebben bericht terug.

Zyxel heeft hiervoor een volledige packet-trace nodig van het moment dat het wel werkt en wanneer het niet werkt. Het probleem hiermee is echter dat de tracert zo ontzettend groot wordt, zelfs als we filteren op het IP-adres van de PS5. (die weten we pas als de PS5 aan gaat), is het nog te veel verkeer om op te slaan op het modem. We gaan nu nadenken of hier een andere manier voor is! 

• is een King Poster
  • July 10, 2025

@Lawrence0 Koop gewoon je eigen router ipv die Zyxel (piep) met custom Odido firmware dan is je probleem opgelost en kan je gewoon weer lekker gamen.

• is een Top Poster
  • July 10, 2025

@Lawrence0 Koop gewoon je eigen router ipv die Zyxel (piep) met custom Odido firmware dan is je probleem opgelost en kan je gewoon weer lekker gamen.

Welke router zou ik dan moeten kopen?

• is een King Poster
  • July 10, 2025

Ik zelf zou kiezen voor Unifi Coud Gateway (wel kennis voor nodig) maar als ik jou reacties lees zou ik lekker gaan voor een Fritzbox router die heeft ook wifi en makkelijk te installeren https://nl.fritz.com/producten/fritzbox/fritzbox-4060/ of https://nl.fritz.com/producten/fritzbox/fritzbox-4690/

• is een Top Poster
  • July 10, 2025

Ik zelf zou kiezen voor Unifi Coud Gateway (wel kennis voor nodig) maar als ik jou reacties lees zou ik lekker gaan voor een Fritzbox router die heeft ook wifi en makkelijk te installeren https://nl.fritz.com/producten/fritzbox/fritzbox-4060/ of https://nl.fritz.com/producten/fritzbox/fritzbox-4690/

Ik heb al een tp link router zou die ook kunnen werken?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • July 10, 2025

Hallo ​@Lawrence0 

Die zou moeten werken, in de interface bij network > IPTV/VLAN VLAN 300 toepassen en opslaan.

Na een herstart van de mediaconverter moet internet dan werken via de TP-LINK.

• is een Top Poster
  • July 13, 2025

Hallo ​@Lawrence0 

Die zou moeten werken, in de interface bij network > IPTV/VLAN VLAN 300 toepassen en opslaan.

Na een herstart van de mediaconverter moet internet dan werken via de TP-LINK.

Oke ik ga dat proberen dan