Sinds 17 december heb ik geen internet. De monteur is langs geweest op 30 december en hij heeft bevestigd dat er geen signal binnenkomt. Het is mij verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb nog niets gehoord. Op maandag 6 januari heb ik Odido weer gebeld. Toen hebben ze mij verteld dat ik VolkerWessel moet bellen met het door hen gegeven ticketnummer. Ik heb met VolkerWessel gesproken maar ze hebben geen rapport van Odido over een storing bij mijn adres. Ze zeiden dat ik Odido moet bellen. Vandaag heb ik met Odido weer gesproken en ik wacht nog steeds op hun bericht. Ik vind het heel frustrerend dat ik steeds moet bellen en dat niemand de verantwoordelijkheid neemt. Ik moet elke dag onnodige data kopen. Kan iemand mij helpen? Wat kan ik doen?
Goedemorgen, heb je misschien een update voor mij? Vorige week donderdag is de monteur langs geweest maar hij heeft niks gedaan. Er was een probleem met de slot van de kast (op straat of zo) en zijn collega kon het niet openen. Ik heb niets meer gehoord. Het is nu 3 maanden geleden en er is letterlijk niks gedaan! Hoe kan dit normaal zijn? 3 maanden zonder WiFi. Ik moet elke week berichtjes sturen. Ik moet altijd hotspot gebruiken en de connectie is crap. Mijn mobiel is altijd leeg. Ik word gek.
Hey
Hey
Bedankt Tommie, dit is echt nuttig.
Beste, is er een update over het slot van de wijkcentrale? Ik heb niks gehoord.
Hoi
Goedeavond,
Ik heb een factuur voor april gekregen en het bedrag is te veel. Ik heb ook de afgelopen maanden te veel betaald. Ik dacht dat er vorige maand een korting van €81,44 zou ontvangen, en dat ik €37,81 terugbetaald zou krijgen. Maar dat is niet gebeurd.
In de afgelopen maanden heb ik het volgende betaald:
1 december – 31 december = €42,28 (€20,45 vanaf 17 december)
1 januari – 31 januari = €43,63
1 februari – 28 februari = €11,92
1 maart – 31 maart = €5,82 (openstaand bedrag)
Mijn abonnement is voor glasvezel 400 m/bit maar sinds 17 december tot en met 10 januari had ik geen internet van Odido. Vanaf 10 januari – 17 maart had ik alleen een hotspot met hooguit 10 m/bit download. Vanaf 17 maart tot nu heb ik alleen de 4G router ter beschikking gekregen. Maar deze werkt alleen tot ongeveer 60-100m/bit download. Odido heeft niet voldaan aan de voorwaarden van mijn abonnement en ik denk niet dat ik iets zou moeten betalen vanaf 17 december tot mijn verbinding en rekening zijn opgelost.
Ik wil graag een terugbetaling van €81,82 (17/12 - 31/03) en ik ga niet akkoord om verder te betalen totdat dit is opgelost. Ik wacht al 5 maanden!!!! It’s ridiculous.
Mijn internetsnelheid vanmorgen

Morgen,
Ons internet is eindelijk terug dus ik kan vanaf vandaag betalen. 17 december tot en met 10 April niet. Regel alstublieft de terugbetaling en de korting voor april.
Vandaag heb ik hetzelfde storing - de LOS lampje knippert weer rood. Kan iemand mij aub helpen? Ik kan niet 4 maanden weer met geen internet doen.
Hi
Hi
Hi
Hoi
Dit is precies hetzelfde situatie als december. Er is duidelijk een groter probleem met odido of volkerwessel dat het twee keer binnen 5 maanden heeft gebeurd. Ik heb het gevoel dat er bij beide bedrijven niet genoeg aandacht of urgentie is. Weet iemand waarom dit gebeurt? En wat doet odido om te voorkomen dat dit nog gebeurt?
Daarnaast zal ik maandag intern navraag voor je doen. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ik dan meer informatie voor je heb.
Laat je het aan mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen?
Daarnaast zal ik maandag intern navraag voor je doen. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ik dan meer informatie voor je heb.
Is er een referentie nummer of iets voor volkerwessel?
Hoi
Hey
Wel heb ik je een 4G-noodmodem opgestuurd, deze komt morgen aan in de brievenbus. Zo ben je in iedergeval de hele maand nog voorzien van internet zonder dat je hoeft te werken met een hotspot of iets dergelijks!
Hey
Wel heb ik je een 4G-noodmodem opgestuurd, deze komt morgen aan in de brievenbus. Zo ben je in iedergeval de hele maand nog voorzien van internet zonder dat je hoeft te werken met een hotspot of iets dergelijks!
Morgen
Ik snap dat Odido moet ook wachten maar ik vind het een beetje raar dat er bij Odido niemand is die druk op VWT kan uitoefenen om het probleem op te lossen. Ik vind het vreemd dat ik de afgelopen 24 weken maar 6 weken internet (snel goed internet) heb gehad en niemand bij Odido lijkt te onderzoekend waarom. It's not good enough for odido to just wait for the problem to be fixed ik wil zeker weten dat het niet een derde keer gebeurt.
Hoi
Hoi
Hoi

Hey
Ik heb een update gevraagd en ze geven aan: Uitzoeken a.s. maandag 16-06. Dus hopelijk heb ik volgende week meer informatie voor je. Voor nu is dit alles wat ik kan vertellen op dit moment. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en zij zullen hier dicht op zitten!
Hey
Ik heb een update gevraagd en ze geven aan: Uitzoeken a.s. maandag 16-06. Dus hopelijk heb ik volgende week meer informatie voor je. Voor nu is dit alles wat ik kan vertellen op dit moment. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en zij zullen hier dicht op zitten!
Hi
Hey
Hey
Dank voor de terugkoppeling
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.