Skip to main content

Sinds 17 december heb ik geen internet. De monteur is langs geweest op 30 december en hij heeft bevestigd dat er geen signal binnenkomt. Het is mij verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb nog niets gehoord. Op maandag 6 januari heb ik Odido weer gebeld. Toen hebben ze mij verteld dat ik VolkerWessel moet bellen met het door hen gegeven ticketnummer. Ik heb met VolkerWessel gesproken maar ze hebben geen rapport van Odido over een storing bij mijn adres. Ze zeiden dat ik Odido moet bellen. Vandaag heb ik met Odido weer gesproken en ik wacht nog steeds op hun bericht. Ik vind het heel frustrerend dat ik steeds moet bellen en dat niemand de verantwoordelijkheid neemt. Ik moet elke dag onnodige data kopen. Kan iemand mij helpen? Wat kan ik doen? 

Goedemorgen, heb je misschien een update voor mij? Vorige week donderdag is de monteur langs geweest maar hij heeft niks gedaan. Er was een probleem met de slot van de kast (op straat of zo) en zijn collega kon het niet openen. Ik heb niets meer gehoord. Het is nu 3 maanden geleden en er is letterlijk niks gedaan! Hoe kan dit normaal zijn? 3 maanden zonder WiFi. Ik moet elke week berichtjes sturen. Ik moet altijd hotspot gebruiken en de connectie is crap. Mijn mobiel is altijd leeg. Ik word gek. 

Hey ​@ekralcm, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het slot van de wijkcentrale kapot was, hierdoor kon de monteur de wijkcentrale niet openen. Wij hebben dit doorgezet naar de onderaannemer. Op dit moment wachten we op antwoord van de onderaannemer. Ik heb je wel een 4G-modem opgestuurd, dan hoef je geen hotspots meer aan te maken. Deze komt morgen aan!

Hey ​@ekralcm, ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat het slot van de wijkcentrale kapot was, hierdoor kon de monteur de wijkcentrale niet openen. Wij hebben dit doorgezet naar de onderaannemer. Op dit moment wachten we op antwoord van de onderaannemer. Ik heb je wel een 4G-modem opgestuurd, dan hoef je geen hotspots meer aan te maken. Deze komt morgen aan!

Bedankt Tommie, dit is echt nuttig.

Beste, is er een update over het slot van de wijkcentrale? Ik heb niks gehoord. 

Hoi ​@ekralcm, ik heb het direct voor je nagekeken! De technische dienst heeft op 3 april een update gevraagd aan de externe netwerkbeheerder. Zodra we meer informatie hebben, zul je het meteen van ons horen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooi weekend! 😊

Goedeavond,

Ik heb een factuur voor april gekregen en het bedrag is te veel. Ik heb ook de afgelopen maanden te veel betaald. Ik dacht dat er vorige maand een korting van €81,44 zou ontvangen, en dat ik €37,81 terugbetaald zou krijgen. Maar dat is niet gebeurd.

In de afgelopen maanden heb ik het volgende betaald:
1 december – 31 december = €42,28 (€20,45 vanaf 17 december)
1 januari – 31 januari = €43,63
1 februari – 28 februari = €11,92
1 maart – 31 maart = €5,82 (openstaand bedrag)

Mijn abonnement is voor glasvezel 400 m/bit maar sinds 17 december tot en met 10 januari had ik geen internet van Odido. Vanaf 10 januari – 17 maart had ik alleen een hotspot met hooguit 10 m/bit download. Vanaf 17 maart tot nu heb ik alleen de 4G router ter beschikking gekregen. Maar deze werkt alleen tot ongeveer 60-100m/bit download. Odido heeft niet voldaan aan de voorwaarden van mijn abonnement en ik denk niet dat ik iets zou moeten betalen vanaf 17 december tot mijn verbinding en rekening zijn opgelost.

Ik wil graag een terugbetaling van €81,82 (17/12 - 31/03) en ik ga niet akkoord om verder te betalen totdat dit is opgelost. Ik wacht al 5 maanden!!!! It’s ridiculous.

Mijn internetsnelheid vanmorgen

Morgen,

Ons internet is eindelijk terug dus ik kan vanaf vandaag betalen. 17 december tot en met 10 April niet. Regel alstublieft de terugbetaling en de korting voor april.

Vandaag heb ik hetzelfde storing - de LOS lampje knippert weer rood. Kan iemand mij aub helpen? Ik kan niet 4 maanden weer met geen internet doen.

Hi ​@ekralcm, dit spijt mij ontzettend! Ik zie echter dat er al contact is geweest en dat er vandaag een monteur komt. Hou je ons op de hoogte? Als je weer online bent regelen we deze vergoeding ook!

Hi ​@Cheyenne van Odido, op maandag was het verteld dat ik binnen 1 werkdag meer informatie zou ontvangen maar ik heb niks gehoord. Heb je een update?

Hi ​@ekralcm, excuus voor de stilte! Ik zie inderdaad dat Guidion het niet heeft kunnen oplossen. De oorzaak ligt in het domein van VolkerWessels Telecom. Op 27-05-2025 hebben wij deze partij ingeschakeld om het opgelost te krijgen. Het spijt me dat je nog niks vernomen hebt. Wat je kan doen, is zelf bellen via 088-1860666. Wij wachten momenteel namelijk tot zij dit hebben opgelost. Hou je mij op de hoogte? Als je via de telefoon geen update of verwachting krijgt, ga ik kijken of ik een betere tussenoplossing kan regelen!

Hoi ​@Cheyenne van Odido heb je een referentie nummer en contact email voor volkerwessel? En kan je ook aub 2 nieuwe hotspot codes sturen?

Dit is precies hetzelfde situatie als december. Er is duidelijk een groter probleem met odido of volkerwessel dat het twee keer binnen 5 maanden heeft gebeurd. Ik heb het gevoel dat er bij beide bedrijven niet genoeg aandacht of urgentie is. Weet iemand waarom dit gebeurt? En wat doet odido om te voorkomen dat dit nog gebeurt?

@ekralcm Ik had het je graag gegeven, maar ik heb alleen een contactnummer voor je (088-1860666). Wel stuur ik natuurlijk meteen de vouchercodes jouw kant op! 

Daarnaast zal ik maandag intern navraag voor je doen. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ik dan meer informatie voor je heb.

Laat je het aan mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? 

@ekralcm Ik had het je graag gegeven, maar ik heb alleen een contactnummer voor je (088-1860666). Wel stuur ik natuurlijk meteen de vouchercodes jouw kant op! 

Daarnaast zal ik maandag intern navraag voor je doen. Ik kan niets beloven, maar ik hoop dat ik dan meer informatie voor je heb.

Is er een referentie nummer of iets voor volkerwessel?

Hoi ​@Teresa van Odido heb je meer informatie voor mij? Kan iemand VolkerWessel bellen en om een tijdlijn voor een oplossing vragen? I don't think it should be my responsibility to chase for answers all the time when I am the one paying for the service.

Hey ​@ekralcm, op dit moment kunnen wij ook alleen maar afwachten tot dat VWT het opgepakt heeft. Het ticket staat uit bij hun en zij zullen dit zo snel mogelijk verder oppakken. 

Wel heb ik je een 4G-noodmodem opgestuurd, deze komt morgen aan in de brievenbus. Zo ben je in iedergeval de hele maand nog voorzien van internet zonder dat je hoeft te werken met een hotspot of iets dergelijks!

Hey ​@ekralcm, op dit moment kunnen wij ook alleen maar afwachten tot dat VWT het opgepakt heeft. Het ticket staat uit bij hun en zij zullen dit zo snel mogelijk verder oppakken. 

Wel heb ik je een 4G-noodmodem opgestuurd, deze komt morgen aan in de brievenbus. Zo ben je in iedergeval de hele maand nog voorzien van internet zonder dat je hoeft te werken met een hotspot of iets dergelijks!

Morgen ​@Tommie van Odido bedankt voor de modem maar het is nog niet gelevered en mijn hotspot code is straks op. Mag ik aub 2 nieuwe codes?

Ik snap dat Odido moet ook wachten maar ik vind het een beetje raar dat er bij Odido niemand is die druk op VWT kan uitoefenen om het probleem op te lossen. Ik vind het vreemd dat ik de afgelopen 24 weken maar 6 weken internet (snel goed internet) heb gehad en niemand bij Odido lijkt te onderzoekend waarom. It's not good enough for odido to just wait for the problem to be fixed ik wil zeker weten dat het niet een derde keer gebeurt.

Hoi ​@ekralcm, mijn oprechte excuses. Dit kan door de feestdagen iets langer duren, je wordt op de hoogte gehouden van de levering. Daarnaast zal ik je direct extra vouchercodes in een privébericht toesturen! 😊

Hoi ​@ekralcm, mijn oprechte excuses. Dit kan door de feestdagen iets langer duren, je wordt op de hoogte gehouden van de levering. Daarnaast zal ik je direct extra vouchercodes in een privébericht toesturen! 😊

Hoi ​@Ishana van Odido Ik verwijs je naar de bijlage - VWT heeft geen order van Odido.

Hey ​@ekralcm, dit ligt zeker bij VWT.

Ik heb een update gevraagd en ze geven aan: Uitzoeken a.s. maandag 16-06. Dus hopelijk heb ik volgende week meer informatie voor je. Voor nu is dit alles wat ik kan vertellen op dit moment. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en zij zullen hier dicht op zitten! 

Hey ​@ekralcm, dit ligt zeker bij VWT.

Ik heb een update gevraagd en ze geven aan: Uitzoeken a.s. maandag 16-06. Dus hopelijk heb ik volgende week meer informatie voor je. Voor nu is dit alles wat ik kan vertellen op dit moment. Ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en zij zullen hier dicht op zitten! 

Hi ​@Tommie van Odido heb je een update?

Hey ​@ekralcm, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de plandatum op 16-06 stond. Echter neem ik aan dat je niks vernomen hebt klopt dat? Dan ga ik opnieuw navraag doen!  

Hey ​@ekralcm, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de plandatum op 16-06 stond. Echter neem ik aan dat je niks vernomen hebt klopt dat? Dan ga ik opnieuw navraag doen!  

@Tommie van Odido ja, niks 

Dank voor de terugkoppeling ​@ekralcm, ik heb opnieuw navraag laten uitzetten bij Hanab (VWT). Zodra ik meer weet laat ik het weten! 

Reageer